Olet mitä syöt 2024 ***OFFICIAL***
Tästä eilen alkaneesta uudesta kaudesta ei liene täällä keskusteluketjua.
Mitä mieltä olette? Ohjelman formaatti on muuttunut edellisistä kausista. Nyt painotus on elämäntaparemontissa, EI laihdutuksessa.
Ensimmäisessä ohjelmassa Pippa Laukka oli Joona Hellmanin jääkaapilla. Joona on suuri jäätelön ystävä samoin kuin minäkin. Olin kyllä helpottunut kun Pippa sanoi, että yhden jäätelöpuikon voi syödä päivässä (jos syö sen kolme tuntia ennen nukkumaanmenoa).
Pippa itse oli jotenkin muuttunut - siis vielä kauniimmaksi - en tiedä mistä johtui, mutta näin oli.
Kommentit (180)
Riinis on anorektisen näköne ja haluu myös olla sellane. Saa varmaan paljon "kehuja", joilla elää. Kierre on valmis.
Jokainen ehtii syödä ja käydä vessassa.
Miksei syö lastensa kanssa? Milloin kalle syö?
Miksei pippa sanonu et riinis on luuranko? Silikonit pullollaan. Kaamee.
Vierailija kirjoitti:
Riinis on anorektisen näköne ja haluu myös olla sellane. Saa varmaan paljon "kehuja", joilla elää. Kierre on valmis.
Toisaalta on ymmärtänyt asian kun kerran on osallistunut ohjelmaan. Enemmänkin huonoa hänellä oli testien arvot kuin vartalon ulkonäkö. Tilannehan oli huomattavasti parempi ohjelman lopussa, toivottavasti nyt elää ja syö saamiensa neuvojen mukaan. Jokainen saa olla hoikka jos sellainen haluaa olla.
Mulle tulee Riiniksestä vaan mieleen se kun se jossain ohjelmassa ihmetteli ääneen sitä, että miks Kalle käy painaa muita naisia kun hän on niin hyvä sängyssä? 😂 Ja tais muistaa taas kehua itseään niin kauniikskin, jonka se muistaa sanoa aina kun vaan pääsee suunsa aukaseen missään.
Vierailija kirjoitti:
Miksei pippa sanonu et riinis on luuranko? Silikonit pullollaan. Kaamee.
Siksi ettei kukaan täysälyinen sano hoikalle niin. Ei lihavaakaan tarvitse läskiksi tms. alkaa mollaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakso 3 Vehviläinen; maaginen voima tehdä elämäntapamuutoksia, kun ulkopuolinen henkilö Pippa näyttää karusti todellisen tilanteen.
Vaimo varmaan toitottanut samoja asioita vuosia ilman vaikutusta.
Kun näkee terveystilanteen, huomaa itse että näin ei voi jatkua. Eikö ollutkin ihmeellistä, että siitä samasta einekset loppui ja keittiö kutsui. Samoin sopivan metsäkävelyn vaikutus on uskomaton. Mutta itsekseen on vaikea saada päätöstä elämäntapojen muutoksesta toteutumaan.
Kuten joku kirjoittikin; hienoa olisi nähdä miten aiemmilla henkilöillä muutos ollut pysyvää!
Kimmosta kyllä huomasi, ettei voi hyvin. Oli ennen muutosta ihan harmaa ja aneemisen näköinen.
Ainakin röökiä veti kaupungilla.
Teinistä asti polttanut
Vierailija kirjoitti:
Moni ihmettelee tuota sokerin määrää mitä jotkut syövät makeiden tuotteiden muodossa eivätkä tule ajatelleeksi miten hirveät määrät sokeria ihminen saa hedelmien muodossa. Minulla on diabeetikko-ystävä, jolta on kielletty jopa hedelmien syönti siksi, että niistä kertyy liikaa sokeria elimistöön.
Aivan. Turhaa alapeukuttaa mutta hedelmät eivät myöskään sovi laihduttajan ruokavalioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakso 3 Vehviläinen; maaginen voima tehdä elämäntapamuutoksia, kun ulkopuolinen henkilö Pippa näyttää karusti todellisen tilanteen.
Vaimo varmaan toitottanut samoja asioita vuosia ilman vaikutusta.
Kun näkee terveystilanteen, huomaa itse että näin ei voi jatkua. Eikö ollutkin ihmeellistä, että siitä samasta einekset loppui ja keittiö kutsui. Samoin sopivan metsäkävelyn vaikutus on uskomaton. Mutta itsekseen on vaikea saada päätöstä elämäntapojen muutoksesta toteutumaan.
Kuten joku kirjoittikin; hienoa olisi nähdä miten aiemmilla henkilöillä muutos ollut pysyvää!
Kimmosta kyllä huomasi, ettei voi hyvin. Oli ennen muutosta ihan harmaa ja aneemisen näköinen.
Ainakin röökiä veti kaupungilla.
Tei
Polttavat muijansa kanssa ketjussa. Kimmolla on jo hampaatkin pilalla. Ihon lisäksi.
Riiniksen huulet töröllään ja suun ympäristö veti ja oli kumman rypyillä. Kasvot täysin käsitelty, muokattu, kiristetty, pullistettu ym.
Ei o yhtään enää kasvoistaan sen näköne kun ennen luomuna. Kumma ettei kalle ihmettele ja sano mitään. Ehkä siks menee muihin naisiin.
Hermostunutta tekonaurua palanderin rouvalla. Ruoaks yks muru raejuustoo. Huomenna yks muru jauhelihaa.
Olipas atleettinen vartalo tällä osallistujalla pl. DD-kupin silarit!
Riina liikkuu paljon talli - ja majatalohommissaan ja syö kuin lintu. Fyysisessä työssä saisi syödä puolet enemmänkin kuin ohjelman söi ja silti pysyä hoikkana
Pippakin hoikistui lisää hänen jaksossaan, mutta se näkyi vaan otsaryppyinä. Rn naamassa ei ryppyjä näy. Paljon täyteaineita ja keskikasvojen kohotus tms Näyttää 35-38vlta, vaikka on 46 vai 47. Tosin tukka rapissut pois. Seuraavaksi pidennykset vai peruukki?
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaita syöttöporsasta tääkin maa päällään kantaa ja yli satakiloisia naisia...
Mieluumminin kuin vitt**ainen kuivan kesän ilkeä orava!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää ohjelma on muuttunut huomattavasti parempaan suuntaan edellisistä kausista. Pippakin on paljon mukavampi nyt. Ja osanottajat tekevät ruokaremonttia eivätkä suinkaan ole (ensisijaisesti) laihduttamassa. On nimittäin niin, että hoikkakin ihminen voi syödä todella epäterveellisesti.
NS Laiha läski!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa upea Riina Palander. Näyttää joltain kolmevitoselta, vaikka on kohta 50v!!!
" Hän ei siis syö,. Kyllä nyt jokainen fiksu aikuinen ihminen ymmärtää syödä kun nälkä iskee."
Toiset ei syö, siirtävät nälkää, kuittaavat kahvilla, tupakalla, cokiksella, milloin milläkin.
Itse kuulun joukkoon "ei ole nälkä" ja siksi en syö. Arvaappa mitä, EN ole laiha vaan läski! Juon vaan kahvia ja sitte voileipää kylkeen!
Nyt olen "rempassa", opettelen syömään, oikeaan aikaan, oikeaa ruokaa!
ÄLÄ siis arvostele, koska ET VOI tietää!
EI kaikki laihat ole anorektikkoja eikä kaikki lihavat syöttöpporsaita!
Mun mielestä hän olisi kauniimpi, jos meikkaisi ja kampaisi vähän aikuisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Huolimatta siitä että tohtori Pippa totesi hänen kehosuhteensa olevan "terve ja tasapainoinen", tulee kyllä vahvasti mieleen että syömättömyydessä olisi kyse nimenomaan hoikkana pysymisen halusta ja kylläisyyden tunteen välttelemisestä.
"En jaksa/viitsi syödä/juoda vettä, ei tee mieli." Jep, jep.
Mulle kans tuli mieleen et Riiniksen ongelmat on enempi pään sisällä. Pelkää lihomista kuin ruttoa. Ehkä ortoreksiaa. Ja sitte tuo että ei pysty nukkumaan kun neljä tuntia kun kaikki pitää tehdä itse.
Ja sitte vaan hekotellaan kaikelle tälle. Hehehe.
Ei kai ne ravintolan aamupalat kauhean herkullisia ole, jos kerran ei hänelle itselleen kelpaa. Minä luulin, että ravintolan keittiöhenkilökunnan täytyisi jopa maistaa tarjoamiaan ruokia ennen kuin niitä tarjoillaan muille.
Oli kyllä hämmentävää nähdä Riiniksen nykylook. En häntä tunne, mutta jotenkin surullinen olo tuli siitä, että luonnonkaunis nainen on mennyt pilaamaan ulkonäkönsä näillä nykykau(n/h)istuttajilla. Yleensä pidän tummista, mutta hän oli paljon kauniimpi vaaleilla hiuksilla ja ennen kaikkea omilla huulillaan.
Veikkaan, että olisi vanhentunutkin kauniisti, kun olisi vaan antanut sen tapahtua itsestään ja arvokkaasti...
Itse en oikein ymmärrä näitä elämäntapamuutos-ohjelmia joissa tuntuu olevan pääpointtina tuollainen "jos sinä syöt vielä yhdenkin karkin, niin sinä jumankauta kuolet" shokkiherätys eikä empaattisuus kuten Kaappaus keittiössä-ohjelmassa on.
Tuossa Kapen ohjelmassa on juurikin hyvää tuo Kapen empaattisuus ja kannustaminen ilman pakotusta siihen muutokseen. Sekä se että Kape vain tarjoaa sen aloituspotkun persuksille ja loppu on osallistujista kiinni eikä Kape myöskään pahemmin moiti jos on jäänyt vaikka siitä "vanhasta elämästä" se lauantaimakkara edelleen leivänpäällisleikkeleeksi.