Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiharat kadonneet tukan leikkauksen myötä?

Vierailija
19.04.2024 |

Hiuksissa on ollut säkkärää sekä puolipitkissä että pitkissä malleissa. Kihara alkanut vasta niskan tienoilta, sitä ylempänä lähes piikkisuoraa. Nyt lyhyessä leikkauksessa on koko pää suurin piirtein suoraa, vaikka leikkauksesta kulunut jo pitkä aika. Mikään muu ei ole muuttunut. Onko jollakin käynyt samoin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tukka samanlainen, alkaa tehdä kiharaa vasta kaulasta alaspäin. Mitä pidempi tukka, sitä kiharampi. Ei kai siinä muuta ole kuin että hiuksen laatu on sellainen, että kieppi alkaa alempaa eikä heti tyvestä, eikä siihen oikein voi vaikuttaa.

Vierailija
2/4 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma tukka samanlainen, alkaa tehdä kiharaa vasta kaulasta alaspäin. Mitä pidempi tukka, sitä kiharampi. Ei kai siinä muuta ole kuin että hiuksen laatu on sellainen, että kieppi alkaa alempaa eikä heti tyvestä, eikä siihen oikein voi vaikuttaa.

Jotenkin siis hius "tietäisi", että nyt ei olla tarpeeksi pitkiä kihartumaan? Sen ymmärtäisin helpommin, että tukkapehko "tietäisi", missä sen latva on ja kihartuisi aina latvasta, niin kuin vaikka koivun tuulenpesäsieni on selvillä oksankärkien paikasta, johon sitten kohdistuu erikoistoimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla kävi toisinpäin, hänellä oli pitkät suorat hiukset, menetti syövän takia hiuksensa kokonaan ja sitten kun taas hiukset kasvoi niin kasvoi kiharat. Pidempänä hiukset taas suoristuivat.

Minulla taas on kiharat joka pituudessa.

Vierailija
4/4 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole. Mulla on loivasti kihartuva tukka, lyhyenä kihara ei niin näy kun pitkiksi kasvaneissa hiuksissa.