Selviytyjät 2024 official
Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!
16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.
Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.
Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael Renwall, Sita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.
Lähde: Iltalehti 19.4.2024
Mitäs tykkäätte kattauksesta?
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miusta tuntuu että Jonttea kirpasi päällikköyden poisto" . Hohhoijaa.
Teki samanlaisia oletuksiä myös Petollisissa. Tuntuu olevan jotain keski-ikäisiä miehiä vastaan.
Ei tehnyt oletuksia, vaan Janne sanoi lässyttävän alentuvalla äänellä, että Sita ei nyt ainakaan osaa pelata tätä peliä ja että Sita pillahtaa itkuun heti, jos häntä epäillään petolliseksi.
Ihan oikeaan Porkka osui, itkutaktiikkaahan Sita pyöreässä pöydässä käyttikin.
Tuota Pudonneen Tilitystä ja tippuneiden ryhmävuorovaikutusta katsoessa erottuu selkeästi mieslauman alfat - Toni ja Eino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miusta tuntuu että Jonttea kirpasi päällikköyden poisto" . Hohhoijaa.
Teki samanlaisia oletuksiä myös Petollisissa. Tuntuu olevan jotain keski-ikäisiä miehiä vastaan.
Ei tehnyt oletuksia, vaan Janne sanoi lässyttävän alentuvalla äänellä, että Sita ei nyt ainakaan osaa pelata tätä peliä ja että Sita pillahtaa itkuun heti, jos häntä epäillään petolliseksi.
Ihan oikeaan Porkka osui, itkutaktiikkaahan Sita pyöreässä pöydässä käyttikin.
Tämä on SELVIYTYJÄT keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Buaya joutui ensimmäistä kertaa heimoneuvostoon ja yhdistyminen on vain kulman takana, miksihän eivät äänestäneet esim. Mikaelia pois? Hänhän olisi yksilökisoissa paaaljon kovempi vastus kuin vaikkapa Marios. No, onneksi eivät edes miettineet tätä, koska tykkään Mikaelista.
Marios oli tosi symppis Putoajan tilitys -jaksossa. Ja pisti kyllä silmään, että majapaikassa on Emmi ainoana naisena ja kakki sen jälkeen pudonneet ovat olleet miehiä. Toivoisin, että jakauma olisi vähän tasaisempi.
En oo katsonut noita pudonneen tilityksiä, enkä kiinnittänyt huomiota sukupuolijakaumaan. Ei mun silmään ole vaikuttanut siltä että jotenkin erityisesti miehiä savustettaisiin ulos. Nythän (tv:n tahtiin katson) kummassakin heimossa on 2 miestä ja 3 naista, ja viime jaksossa ennen Tonin poistumista tilanne oli 3-3 molemmi
Siellä on äänestetty vain yhdestä heimosta koko ajan! Miksi ne olisi äöneståneet sieltä naisia jotka ei ole olleet johtamassa. Krisu juoni suurimmat pudotukset pitkään ja kun ensimmäinen pudotus tuli toiselle heimolle, nappasivat pois huonoiten kisoissa pärjänneen. Ei mitään tekemistä ovatko miehiä tai naisia.
Nytkin kun olisi ollut mahis äänestää pois kova kisaaja vain pari uskalsi äänestää Ritaa ja loput Mikaa ettei loukkaa "liittoja".
En kyllä ymmärrä tätä ihmistä joka haukkuu täällä jatkuvasti tätä Sitaa,minusta hän on yksi voittaja suosikki ja hyvä kisoissakin
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä tätä ihmistä joka haukkuu täällä jatkuvasti tätä Sitaa,minusta hän on yksi voittaja suosikki ja hyvä kisoissakin
En kanssa ymmärrä 😅
Ensin valitetaan, että Sita käyttäytyy TV-OHJELMISSA "huonosti" tai "väärin" ja sitten tullaan itse someen anonyyminä käyttäytymään vielä huonommin 😃 heh.
Jos on niin kamala Sita-pakkomielle, kannattaa jo hakea itelleen apua. Onhan toi nyt varmaan ihmiselle itselleenkin tosi ahdistavaa olla noin hölmö.
Naiset on mun mielestä tosi vahvoja ja hyviä tänä vuonna. Fyysisesti ja psyykkisesti. Tykkään ihan kaikista. Etenkin Rita on jotenkin upea.
Miehistä eniten pidän ehkä Samista, mutta hän kun on jo kerran voittanut, niin siinä mielessä en haluaisi hänen enää voittavan. Ehkä Mikael sitten miehistä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä yhtään. Mulle hän on esittäytynyt aika neutraalina tuolla selviytyjissä, enemmän positiivisia viboja hänestä kuin negatiivisia. Ja hyvin pärjännyt kisoissakin. Jos on jatkuva tarve tulla haukkumaan jotain henkilöä anonyymilla keskustelupalstalla, niin suosittelen hakemaan apua henkisiin ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä yhtään. Mulle hän on esittäytynyt aika neutraalina tuolla selviytyjissä, enemmän positiivisia viboja hänestä kuin negatiivisia. Ja hyvin pärjännyt kisoissakin. Jos on jatkuva tarve tulla haukkumaan jotain henkilöä anonyymilla keskustelupalstalla, niin suosittelen hakemaan apua henkisiin ongelmiin.
Just niin. Tää on mun mielestä tosi kiva keskustelupalsta ja ihmisillä on älyttömän hyviä pointteja ja ajatuksia. Ja omat suosikit saa ja pitää olla ja niitä kannustetaan.
Mut en tajua näitä tyyppejä, jotka taantuu täällä alakoululaisiks ja alkaa haukkua ja nimitellä muita. Pilaavat hyvän keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle Sita on tullut tutuksi hänen ASMR -videoistaan, jotka ovat ihania. Sita on puoliksi Thaikku, eli etnisyys varmasti vaikuttaa käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle Sita on tullut tutuksi hänen ASMR -videoistaan, jotka ovat ihania. Sita on puoliksi Thaikku, eli etnisyys varmasti vaikuttaa käytökseen.
Sama! Oon tykännyt hänen puhetyylinsä ja ulkonäkönsä ristiriitaisuudesta. Ei pahaa sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita kahta kuvatusta, sitaa ja Viiviä saa ulos tuolta.
Mikäs Viivissä harmittaa?
Ei harmita mikään, ärsyttää kyllä.
Naama norsunveellä koko ajan, pärjää huonosti kisoissa eikä tuo kuin negaa kisaan.
Katsotaankohan me samaa sarjaa... Mä oon nähnyt iloisen ja hyvin kisoissa menestyvän Viivin, jos ei lasketa sitä kun sen piti ohjailla sitä labyrinttiä ja huonosti meni. Mun mielestä Viivi on aika hajuton ja mauton, voisi pudota seuraavana, mutta ei mitenkään ärsytä mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita kahta kuvatusta, sitaa ja Viiviä saa ulos tuolta.
Mikäs Viivissä harmittaa?
Ei harmita mikään, ärsyttää kyllä.
Naama norsunveellä koko ajan, pärjää huonosti kisoissa eikä tuo kuin negaa kisaan.
Katsotaankohan me samaa sarjaa... Mä oon nähnyt iloisen ja hyvin kisoissa menestyvän Viivin, jos ei lasketa sitä kun sen piti ohjailla sitä labyrinttiä ja huonosti meni. Mun mielestä Viivi on aika hajuton ja mauton, voisi pudota seuraavana, mutta ei mitenkään ärsytä mua.
Samaa ihmettelin. Viivi ei ole vaikuttanut negatiiviselta, aika hymyilevän oloinen. Ensimmäisessä yksilökisassa pärjäsi hyvin. Kaikkein hapannaamaisin oli minusta Toni ja siltikin ok tyyppi.
Muuten ei isommin valittamista mutta tuo nykyinen juontaja on yks pökkelö. Ei jatkoon.
Rita taitaa olla mukana loppuun saakka tai ainakin melkein, kun laihtui niin paljon. Ellei sitten ole filttereillä hoikistanut itseään, kun kasvotkin ovat aivan erinäköiset tv:ssä ja somessa.
Ritan tekoripset on hieman heikossa hapessa. Suorastaan surkuhupaisat. Tämä häirinnyt jo monta jaksoa.
Olisiko kannattanut lähteä viidakkoon ilman niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kanssa ymmärrä 😅
Ensin valitetaan, että Sita käyttäytyy TV-OHJELMISSA "huonosti" tai "väärin" ja sitten tullaan itse someen anonyyminä käyttäytymään vielä huonommin 😃 heh.
Jos on niin kamala Sita-pakkomielle, kannattaa jo hakea itelleen apua. Onhan toi nyt varmaan ihmiselle itselleenkin tosi ahdistavaa olla noin hölmö.
ihan toisen ohjelman puitteissa,( joka laitettiin nyt jäähylle).
Nyt on käynyt selväksi, että tv ja oikea elämä on eri asioita.
Muistetaan tämä, kun tekisi mieli kirjoittaa jotain negatiivistä ( Sita , Vappu, Viki, ketä näitä kesto valitus ihmisiä onkaan ).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kanssa ymmärrä 😅
ihan toisen ohjelman puitteissa,( joka laitettiin nyt jäähylle).
Nyt on käynyt selväksi, että tv ja oikea elämä on eri asioita.
Muistetaan tämä, kun tekisi mieli kirjoittaa jotain negatiivistä ( Sita , Vappu, Viki, ketä näitä kesto valitus ihmisiä onkaan ).
Just näin. Jos nää tyhjäpäiset haukkujatkin käyttäisi saman energian siihen, että toisivat ympärilleen hyvää, ehkä näitäkin kamalia asioita tapahtuisi vähemmän.
Eli olisko mitään, jos keskusteltaisiin jotenkin nätimmässä hengessä täällä. Jos ei jostain tykkää, voi sanoa, etten tykkää tästä ja tästä, mutta menemättä henkilökohtaisuuksiin tai keksimättä haukkumanimiä. Ei varmaan oo kauhean vaikeaa normaalilla älyllä varustetuille ihmisille.
Tuon vanhan muijan tekoripset🤣🤣🤣
Samin kannattaisi himmailla ainakin näissä ensimmäisissä yksilökisoissa. Jotta muut ajattelisivat, että tämä lempeä jätti onkin aika kömpelö ja hidas, ikäkin alkaa jo painaa. Silloin häntä pidettäisiin yksilökisoissa harmittomana iskä-/pappahahmona ja välttyisi ehkä ääniltä.