Selviytyjät 2024 official
Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!
16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.
Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.
Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael Renwall, Sita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.
Lähde: Iltalehti 19.4.2024
Mitäs tykkäätte kattauksesta?
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2364)
Ihmettelin myös Mikan äänestämistä. Onko se nyt niin, että Mika ei oikein ole missään liitossa, niin hänet on helppo laittaa pois, kun kukaan ei vastusta?
Hassusti mielialat muuttuivat. Mika sai uutta virtaa ja intoa yhdistymisestä. Mikael taas haluaisi kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmässä jaksossa ei tippunut kukaan. Mika sai 2 mustaa ääntä seuraavaan äänestykseen. Mika ei vaan putoa millään :D. En ymmärrä miksi nuo perustelee Mikan putoamisuhan alla oloa sillä että ei ole enää pelissä mukana, on väsynyt tmv. Kyllähän Mika itse lähtisi jos luovuttaa haluaisi. Itse toivon Reetan tai Samin voittoa.
Samaa mietin. Ensin ne ei äänestä Mikaa vaikka hän on joukkuueen heikoin lenkki, ja nyt menivät äänestämään, kun alkoi yksilökisat, jolloin Mika olisi järkevintä pitää mukana. Mikael sanoi myös, ettei ymmärrä miksi Mikaa ollaan äänestämässä, kun on mukava tyyppi. Ja tosiaan Mika osaa varmaan itse luovuttaa, jos ei todellakaan kestä olla siellä. Tässä jaksossa oli niin positiivinen ja selvästi paremmalla mielellä. Varmaan oli mieli maassa äänestyksen jälkeen.
Luulen että tuolla joutuu välillä äänestyksiä perustelemaan itsellekin, varsinkin kun äänestää mukavaa tyyppiä. Selitellään että se varmaan haluaa pois yms. Grillibileissä tuli esille sekin pointti että sosiaalisesti taitava tyyppi menee herkästi tutkan alla finaaliin eikä Mika niin huono kisoissa ole mitä annetaan ymmärtää, riippuu niin kisasta. Mutta ehkä eniten vaikuttaa liitot ja niiden pitävyys. Ei oikein saa selvää Mikan liitoista mutta aika usein tuntuu olevan perillä mitä tulevan pitää. Lisäksi Mikan äänestystä on pidetty savuverhona ja pois on lähtenyt joku ns. vaarallisempi tyyppi
+++ RUUTU+ SPOILER+++
Ihme touhua kyllä, että porukalla olisi ollut mahdollisuus äänestää vahvoja pois tällä kertaa, kuten Mikael. Mutta nyt sitten porukalla äänestetään Mikaa, joka ehdottomasti kannattaisi yksilökilpailujen takia pitää pelissä! Onneksi Mikalla on 9 elämää, hän on lempparini.
T: Mikafani-87
Vierailija kirjoitti:
Kun Buaya joutui ensimmäistä kertaa heimoneuvostoon ja yhdistyminen on vain kulman takana, miksihän eivät äänestäneet esim. Mikaelia pois? Hänhän olisi yksilökisoissa paaaljon kovempi vastus kuin vaikkapa Marios. No, onneksi eivät edes miettineet tätä, koska tykkään Mikaelista.
Marios oli tosi symppis Putoajan tilitys -jaksossa. Ja pisti kyllä silmään, että majapaikassa on Emmi ainoana naisena ja kakki sen jälkeen pudonneet ovat olleet miehiä. Toivoisin, että jakauma olisi vähän tasaisempi.
En oo katsonut noita pudonneen tilityksiä, enkä kiinnittänyt huomiota sukupuolijakaumaan. Ei mun silmään ole vaikuttanut siltä että jotenkin erityisesti miehiä savustettaisiin ulos. Nythän (tv:n tahtiin katson) kummassakin heimossa on 2 miestä ja 3 naista, ja viime jaksossa ennen Tonin poistumista tilanne oli 3-3 molemmissa heimoissa. Ihan tasaista mun mielestä, ei mikään suuri naisten ylivalta niin kuin jotkut tuntuu täällä ajattelevan.
Btw, tällä kaudella on mun mielestä ollut tosi hyviä kisatehtäviä, tosi rankkojakin moni!
Vierailija kirjoitti:
+++ RUUTU+ SPOILER+++
Ihme touhua kyllä, että porukalla olisi ollut mahdollisuus äänestää vahvoja pois tällä kertaa, kuten Mikael. Mutta nyt sitten porukalla äänestetään Mikaa, joka ehdottomasti kannattaisi yksilökilpailujen takia pitää pelissä! Onneksi Mikalla on 9 elämää, hän on lempparini.
T: Mikafani-87
Liitot vaikuttaa ja tässä ei päästy nyt kauheasti juonimaan kun se mitä puhuttiin puhuttiin ruokapöydässä ja toinen äänestys tuli yllätyksenä.
Siis sikasita. Miten kateellinen äm mä voi olla.
"Miusta tuntuu että Jonttea kirpasi päällikköyden poisto" . Hohhoijaa.
Musta tuntuu että sikasita kirpaidi ja kovasti kun kukaan ei halua sitä päälliköksi.
Mistä vetoa että sikasita äänestää nykyistä päällikköä heti kun se on mahdollista.
Eikö noita kahta kuvatusta, sitaa ja Viiviä saa ulos tuolta.
Mikä toi etu nyt oli, meni vähän ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Buaya joutui ensimmäistä kertaa heimoneuvostoon ja yhdistyminen on vain kulman takana, miksihän eivät äänestäneet esim. Mikaelia pois? Hänhän olisi yksilökisoissa paaaljon kovempi vastus kuin vaikkapa Marios. No, onneksi eivät edes miettineet tätä, koska tykkään Mikaelista.
Marios oli tosi symppis Putoajan tilitys -jaksossa. Ja pisti kyllä silmään, että majapaikassa on Emmi ainoana naisena ja kakki sen jälkeen pudonneet ovat olleet miehiä. Toivoisin, että jakauma olisi vähän tasaisempi.
En oo katsonut noita pudonneen tilityksiä, enkä kiinnittänyt huomiota sukupuolijakaumaan. Ei mun silmään ole vaikuttanut siltä että jotenkin erityisesti miehiä savustettaisiin ulos. Nythän (tv:n tahtiin katson) kummassakin heimossa on 2 miestä ja 3 naista, ja viime jaksossa ennen Tonin poistumista tilanne oli 3-3 molemmissa heimoissa. Ihan tasaista mun mielestä, ei mikä
Viimeisessä pudonneen tilityksessä ennen yhdistymistä laskeskelin kuusi pudonnutta miestä ja yhden naisen hotellin sohvalla. Ei kovin tasaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni kyllästyi tuohon paskapeliin ja lähti kotiin. Ei se rivakkaotteista pesäpallopelaaja kiinnosta tuommoinen kilpailu, mikä ei edes ole muuta kuin juonittelukilpailu.
Sama fiilis minullekin tuli. Tonia ei huvittanut juonia ihmisten selän takana.
Näinhän Toni itse sanoikin siinä pudonneen tilityksessä. Ei häntä kiinnostanut niinkään liitot ja juonittelut vaan rehellinen peli, yksilökisat, tasaväkisen kilpakumppanin haastaminen.
Vierailija kirjoitti:
Siis sikasita. Miten kateellinen äm mä voi olla.
Musta tuntuu että sikasita kirpaidi ja kovasti kun kukaan ei halua sitä päälliköksi.
Mistä vetoa että sikasita äänestää nykyistä päällikköä heti kun se on mahdollista.
Tässä malliesimerkki tämmösestä keski-ikäisestä henkilöstä, joka ei osaa anonyyminä käyttäytyä.
Tämänkin tyypin olis hyvä muistaa, että kyse on vaan ohjelmasta. Kannattaa tutkiskella omaa somekäyttäytymistä ja hakea itselleen apua, jos meinaa todellisuus ja fiktio sekoittua näin pahasti.
Jaksuhali hänelle.
Pelkäsin, että äänestävät Mikaelin ulos, koska hän ei päässyt suoraan uuteen heimoon, on yksilökisoissa oletettavasti vahva vastus ja sitten Mikael alkoi vielä puhua koti-ikävästä ja siitä, että takki on tyhjä, voisi lähteä kotiin. Onneksi ei lähtenyt eikä saanut mustia ääniä. Toivon, että Mikaelin mieli kirkastuisi ja saisi hyvän fiiliksen takaisin.
Innolla odotan tulevia yksilökisoja. Kiinnostaa nähdä millaisia vahbuuksia kenelläkin on. Ja toivon, ettei seuraavaksi lähde TAAS joku mieskilpailija. Se olisi jo seitsemäs putkeen (Eino, Bakari, Krisu, Max, Toni, Marios). Naisia on pudotettu vain yksi, Emmi.
Taas jäi molemmat amuletit käyttämättä heimojen yhdistyttyä. Eli Jennin ja Sitan amuletit eivät ole enää voimassa.
Sen sijaan uudella saarella Rita löysi pullopostista puolikkaan amuletin.
Heimopäällikköjen kausi onneksi päättyi. Tuo heimopäällikön immuniteetti varmaan vei vähän hohtoa amuleteista. Tai en tiedä miksei niitä amuletteja edes mietitty käytettävän. Kaipa niiden kantajat olivat niin varmoja omasta asemastaan.
BB-Millun tutut puolet nousi vihdoin Selviytyjissäkin esille: kiroilu ja eritejutut. Jotenkin ällö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin panna tota Mikael Renwallia. Upeet lihakset ja komea naama
Kuulostaa hom olta
Johtuisikohan ihan siitä, että on. Vai tuliko yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita kahta kuvatusta, sitaa ja Viiviä saa ulos tuolta.
Mikäs Viivissä harmittaa?
Missä Sami oli silloin kun muut (Jontte etunenässä) rakensi laavua? Oliko Sami se, jonka krapulalle pari naista naureskeli? Sami oli siis ottamassa lepoa grillijuhlien jälkeen, eikä siksi näkynyt rakennuspuuhissa? 😁
Miksi tuo Mika saa mainostaa jokaisessa jaksossa Lähiöbotoxia? Onko tehnyt bändin kanssa diilin näkyvyydestä? Muistelisin, että aienmin on ollut sääntö, ettei mukaan saisi ottaa logollisia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Teki samanlaisia oletuksiä myös Petollisissa. Tuntuu olevan jotain keski-ikäisiä miehiä vastaan.
Samaa mietin. Ensin ne ei äänestä Mikaa vaikka hän on joukkuueen heikoin lenkki, ja nyt menivät äänestämään, kun alkoi yksilökisat, jolloin Mika olisi järkevintä pitää mukana. Mikael sanoi myös, ettei ymmärrä miksi Mikaa ollaan äänestämässä, kun on mukava tyyppi. Ja tosiaan Mika osaa varmaan itse luovuttaa, jos ei todellakaan kestä olla siellä. Tässä jaksossa oli niin positiivinen ja selvästi paremmalla mielellä. Varmaan oli mieli maassa äänestyksen jälkeen.