Selviytyjät 2024 official
Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!
16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.
Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.
Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael Renwall, Sita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.
Lähde: Iltalehti 19.4.2024
Mitäs tykkäätte kattauksesta?
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2364)
Mukavaa, että shita on myös palstalla paikalla!
Shitaa ja rhitaa saadaan varmasti jatkossakin nähdä julkisuudessa, yleisön pyynnöstä huolimatta!
Mitä ne purnaa siitä, että Sitan olisi pitänyt voittaa, mutta miksi olisi pitänyt, en ymmärrä.
Eihän Paulkaan voittanut vaikka osasi pelata hyvin ja oli pelin päällä koko ajan. Paul oli paras pelaaja.
Voitto meni silloin ihan tupille pelaajalle söölille, sööliksi ne ainakin sitä sanoivat.
Paskaa ajelehtimista iniztä: "ei se mikaelinkaan äänestäminen ollu mun idea yhyy olen syytön epäpelaaja" = ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/katso/kovaa-kritiikkia-selviytyjat-suomelle-pahas…
https://www.seiska.fi/katso/selviytyjat-voittaja-paljastaa-taktiikkansa…
Mahtoiko "leikkiä", koska vapaamatkustus olisi voinut koitua kohtalokseen ja se on oikeasti tyhmää strategiattomuutta.
Tuossahan oli hyvä video ja haastattelua Ritulta
Ei tod. ole hyvän pelaajan merkki olla vieläkin pihalla: "joku yksi (1 kpl = 1 yksilösamihele ) kuitenkin enemmistönä äänesti mua ja veti mua vähän höplästä yhyy". Pelin motto ja tarkoituskin siis yhä löytämättä ja lässytetään älyllisesti epärehellisesti ja totuudenvastaisesti "hyvän pelaajan hyvästä pelaamisesta", josta outwit outplay outlast puuttui kokonaan.
Lisää shitaa ja rhitaa, varmasti roikkuvat julkisuudessa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne purnaa siitä, että Sitan olisi pitänyt voittaa, mutta miksi olisi pitänyt, en ymmärrä.
Eihän Paulkaan voittanut vaikka osasi pelata hyvin ja oli pelin päällä koko ajan. Paul oli paras pelaaja.
Voitto meni silloin ihan tupille pelaajalle söölille, sööliksi ne ainakin sitä sanoivat.
Sita ei saisi voittaa vaikka kaikin puolin ansaitsi sen, koska Paul ei voittanut? Toimiiko sama esim. juoksukilpailuissa?
Rhitaa ja shitaa lisää tositöllöihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Millu voittaa. Nelosen oma työntekijä kirii voittoon nyt, kun Tytti ei saanut vietyä hommaa maaliin viime kaudella. Ja näille Nelosen radiojuontajille on aina varma Selviytyjät-podcastjuontajan paikka eli mukavaa lisätienestiä siitäkin. Kukahan Nelosen juontaja on ensi vuonna Selviytyjissä kiintiökisaaja ja Suplan podin vetäjä? Ihan jo jännittää.
Naurattaa oikeesti nämä Nelosen kiintiökisaajat. Noloja.
Ei kestä päivänvaloa nämä hyvävelihyväsisarpiirileikit.
Miksi Nelosen työntekijät edes saavat osallistua kilpailuun? Ei mikään esim. arvonnan järjestävä järjestäjätahokaan itse ole "puolueettomana" mukana arvonnassa?
Hyvä pointti. Aina mm. radiojuontajat painottavat, etteivät voi itse osallistua oman kanavan arvontoihin, kilpailuihin ja äänestyksiin. Mutta sama sääntö ei kuitenkaan päde oman kanavan ohjelmiin osallistumiseen ja niistä kymppitonnien voittopotin lunastamiseen? Logiikka? Jääviys pitäisi koskea myös reality-kilpailuja, joista voi voittaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
HAHAHAHAHA eipä voittanu kiinalainen murmeli hähh :DD
mie mie mie mie pelasin mie päättelin mie taktikoin, eipä auttanu!! Murska häviö tuli pikkupaskalle ja mikäs sen hauskempaa
Voi tulla razzukalle tynnyriasukkitomppelille yllätyksenä, että ihan täysin suomalaisetkin puhuvat murteilla. Kaikki siellä yrittävät samaa (pitäisi yrittää tai turha osallistua) ja joku yksi lopulta onnistuu. Oikea konseptin mukainen voittotapa ei pitäisi olla "ajopuu" (Mika & Millu) tai koko formaatti muutettava suoraan todenmukaisemmaksi: "Suosituimmat"/"Suosikit".
Tässäkin osoitus kuinka paljon se tekopyhää luuseria kiukuttaa kun ei onnistu siinä samassa mitä kaikki yrittävät.
Katkeruutensa vielä jatkui ohjelman ulkopuolelle: en antaisi vettä janoon kuolevalle ja jättäisin korppikotkille yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin voittajan heti loppupuheenvuorojen jälkeen. Sitalla oli minä sitä, minä tätä. Millu taas puhui lämpimästi kaikista, kiitti ja pahoitteli.
Voittajan olivat päättäneet jo ennen kuin kumpikaan noista olivat sanoneet sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin voittajan heti loppupuheenvuorojen jälkeen. Sitalla oli minä sitä, minä tätä. Millu taas puhui lämpimästi kaikista, kiitti ja pahoitteli.
Voittajan olivat päättäneet jo ennen kuin kumpikaan noista olivat sanoneet sanaakaan.
Voittaja selvästi jyrätty etukäteen ja oli vain kaikesta huolimatta suosituin, jonka takia ei tarvinnut aktiivisesti pelata = ei ärsyttänyt ketään peliliikkeillään tai millään. Millu ei tietenkään voinut puhua (olemattomista) peliliikkeistään, koska ajopuuna takertui vain Mikaeliin ja rupesi kiukuttelemaan kun peliä asianmukaisesti pelaavat pudottivat Mikaelin ja siitäpä sitten lopulta terästäytyi, mutta liian vähän liian myöhään. Kukaan muu vähemmän suosittu ei olisi päässyt noin pitkälle ilmaiseksi, vain yhden kilpailijan (Mikaelin) paitapeppuduona (vs enemmistö).
Mielestäni Millu ei puhunut yhtään sen "lämpimämmin" kuin Sita ja mitäpä sitten vaikka olisi lässyttänyt/nuoleskellut paremmin, koska hävisi silti viimeisen (ratkaisevan) kisan Sitalle. Pelissä ei pääse loppuun asti kuin joko passiivisesti siivellä (M) tai aktiivisesti eliminoimalla vuorollaan kaikki muut, josta seuraa ärsytyskerroin ja syntipukin taakka (= siipeilijä voittaa).
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cb7a1527-2f32-416a-b103-a87e55…
Sitä ei kannata miettiä, tuleeko tässä nyt muutama joulukilo, ohjeistaa Rita. Ei toki, fätböönöriä niinku perään vaan. Yllätyksenä taas: koira käyttäytyy kuin k___, kun sitä ei osata kouluttaa, koska itse epäkypsiä tyrkkyjä "kolttosineen".
Meidän viesti Suomen kansalle on se, että joulunakin voi nauttia kaikkea kohtuudella. Ei kannata vetää ähkyä, ja on hyvä juoda nestettä riittävästi, jotta aineenvaihdunta toimii. Sitä paitsi, voihan sitä liikkuakin vähän. Ostnymömmökoutsi!
Myötähäpeällistä/tyhmää heiltä kuvitella pillerinarahduksensa jälkeenkin ok viestiä Suomen kansalle kuin käryämättä.
https://www.seiska.fi/katso/rita-niemi-manniselta-paljastuksia-selviyty… Nämä (pakko)haastattelut ovat kuin romaaneja ja aina samaa puuduttavan tyhjää sössötystä.
Eräs Instagram-seuraajista kommentoi Ritan näyttävän kuihtuneelta kuvausten jäljiltä.
Se on ihan hyvä, Aki tokaisi.
Eipä taas kauaa mennyt ristiriidatta. Vaikeaa filtteröidä/yhdistellä kaikkia edellisiä ja tulevia tokaisujaan ja flexauksiaan.
Tuossahan oli hyvä video ja haastattelua Ritulta