Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 viikon suhde, mies sanoi olevansa rakastumassa minuun. Huolestuttavaa?

Vierailija
19.04.2024 |

Vasta 4 viikkoa tavattu ja mies sanoi olevansa rakastumassa minuun.

Onko liian pian tai red flag?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuohon voi vastata kun ap ei kerro miltä hänestä tuntuu. Ja pitää olla myös sille miehelle rehellinen ettei satuta liikaa. 

Vierailija
42/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian pian, eikä red flag. 

Ymmärsinkö nyt oikein, että itselläsi on haavoittumisen pelko ja et itse oikein uskalla heittäytyä tuohon juttuun? Tämä sinun tulisi puhua läpi tuon miehen kanssa. On väärin toista kohtaan, jos et itse uskalla rakastua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailetko ihmisiä, joihin et ole ihastunut tai rakastunut? Jonkinlainen panosuhdeko? 

Mistä tämän keksit, en ole puhunut omista tunteistani täällä mitään.

ap

Vierailija
44/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen on jotain joka merkitään kalenteriin? Tiistai kuudes elokuuta kello kuusi kolmekymmentä voin rakastua? Alkaako se sekunnilleen oikeaan aikaa? 

Vierailija
45/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuohon voi vastata kun ap ei kerro miltä hänestä tuntuu. Ja pitää olla myös sille miehelle rehellinen ettei satuta liikaa. 

Minun tunteeni ei liity alkuperäiseen kysymykseen.

ap

Vierailija
46/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuminen on jotain joka merkitään kalenteriin? Tiistai kuudes elokuuta kello kuusi kolmekymmentä voin rakastua? Alkaako se sekunnilleen oikeaan aikaa? 

Aika kummallisia vastauksia täällä kyllä saa. Kyllä ihmiset on ilkeitä.

Vierailija
47/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian pian, eikä ole red flag.

Vierailija
48/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Red flag tulee siinä että sua arveluttaan noinkin paljo kun toinen sanoo tuossa vaiheessa olevansa rakastumassa sinuun. 

Ei tule teillä olemaan hyvä suhde. 

Vierailija
49/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Red flag tulee siinä että sua arveluttaan noinkin paljo kun toinen sanoo tuossa vaiheessa olevansa rakastumassa sinuun. 

Mies tietää kyllä että olen varovainen liikkeissäni ja miksi näin on.

Turha tulla sen syvemmin _meidän välistä_ suhdetta kommentoimaan kun et siitä tiedä tai voi kuvitella tietäväsi yhtään mitään.

ap

Vierailija
50/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi mulle 1 päivää ensi tapaamisen jälkeen että " taidan olla rakastumassa"

Itse silloin vähän pelästyin

Näin 27 vuotta myöhemmin, joista 25 vuotta oltu avioliitossa, voin sanoa, että hyvinhän siinä kävi

Vierailija
51/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies tietää kyllä että olen varovainen liikkeissäni ja miksi näin on."

Suomeksi sanottuna siis sinulla on ikäviä kokemuksia menneisyydessä ja siksi sinua pitäisi kohdella erityisen varovaisesti miettin mitä voi sanoa ja milloin.

Eiköhän siinä ole se suhteenne red flag eikä miehen rakkauden tunnustuksissa.

Vierailija
52/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies tietää kyllä että olen varovainen liikkeissäni ja miksi näin on."

Suomeksi sanottuna siis sinulla on ikäviä kokemuksia menneisyydessä ja siksi sinua pitäisi kohdella erityisen varovaisesti miettin mitä voi sanoa ja milloin.

Eiköhän siinä ole se suhteenne red flag eikä miehen rakkauden tunnustuksissa.

Ja taas oletat asioita, väärin. Onkohan sinulla paha olla.

Vierailija
53/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha tulla sen syvemmin _meidän välistä_ suhdetta kommentoimaan kun et siitä tiedä tai voi kuvitella tietäväsi yhtään mitään.

ap

Jos olet oikeasti tämän ketjun ap, niin itsepähän kysyit ja sait vastauksen ja omasta kommentistasi päätellen tuntuu hieman kurjalta ks miehen puolesta. Noh. Aikuinen ihminen hänkin joka osaa itse ajatella ja  valintansa tehdä. 

Vierailija
54/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoi mulle 1 päivää ensi tapaamisen jälkeen että " taidan olla rakastumassa"

Itse silloin vähän pelästyin

Näin 27 vuotta myöhemmin, joista 25 vuotta oltu avioliitossa, voin sanoa, että hyvinhän siinä kävi

No juu, tuo on aika pian :)

ap

Vierailija
55/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos olet oikeasti tämän ketjun ap, niin itsepähän kysyit ja sait vastauksen ja omasta kommentistasi päätellen tuntuu hieman kurjalta ks miehen puolesta. Noh. Aikuinen ihminen hänkin joka osaa itse ajatella ja  valintansa tehdä. 

"ap kysyy moottoripyörästä ja saa trollilta analyysin miten paska ihminen hän on"

Kyllä olet varmasti oikein Ihana ihminen, mutta aiheessa et ainakaan osaa pysyä.

ap

Vierailija
56/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeesti kihloihin ja nopeesti uutta kihlausta parin vuoden välein. Kova on rakastamaan. Näitä on varsinkin miehissä. Ja naiset uskoo ilmeisesti itsekin että ollaan niin erityisiä että. Ja paljon parempia kuin ne hullut exät. 

Vierailija
57/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdalleni ei ole osunut miestä, joka selittää tunteitaan noin tarkoin. Siksi epäilisin, että apn miehenkin puhe on vain manipulointiin tarkoitettua.  

Vierailija
58/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeesti kihloihin ja nopeesti uutta kihlausta parin vuoden välein. Kova on rakastamaan. Näitä on varsinkin miehissä. Ja naiset uskoo ilmeisesti itsekin että ollaan niin erityisiä että. Ja paljon parempia kuin ne hullut exät. 

Ei tässä ole olemassa hulluja eksiä.

Uskon kyllä rakkauteen, olen ollut pitkässä suhteessa luoettavan ihmisen kanssa, osaan olla suhteessa ja osaan myös rakastaa.

ap

Vierailija
59/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mies oli sinulle rehellinen. Hän avasi keskustelun ja nyt on sinun vuorosi tuoda esille omat ajatuksesi. Sitä kutsutaan keskusteluksi, kun molemmat tuo jotain uutta aiemmin sanottuun. 

Vierailija
60/88 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heko heko kun olet hauska. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän