4 viikon suhde, mies sanoi olevansa rakastumassa minuun. Huolestuttavaa?
Vasta 4 viikkoa tavattu ja mies sanoi olevansa rakastumassa minuun.
Onko liian pian tai red flag?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Pane sitä tai jätä se sika.
Nii-i, voit jopa huomata että saatat jopa jäädä henkiin kun et koko aikaa leiki niin helvetin aikuista. Yhyy, en mä uskalla ku voi tulla paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuohon voi vastata kun ap ei kerro miltä hänestä tuntuu. Ja pitää olla myös sille miehelle rehellinen ettei satuta liikaa.
Onhan ap kertonut paljonkin miltä hänestä tuntuu. Niin ristiriitainen tyyppi että väkisinkin tulee mieleen mahtaako hän olla itse tuo mies.
Helpottaisi kummasti jos ap itse kertoisi selkosuomenkielellä mitä hänen aloitukseensa saa vastata.
Selkeästi hänellä on jokin käsikirjoitus jonka mukaan pitäisi mennä, mutta eihän kukasn osaa toisten ajatuksia lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii-i, voit jopa huomata että saatat jopa jäädä henkiin kun et koko aikaa leiki niin helvetin aikuista. Yhyy, en mä uskalla ku voi tulla paha mieli.
Ei kai aikuiset ihmiset voi nussia ja puhua tunteistaan parin kuukauden tuntemisen jälkeen?!
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen on jotain joka merkitään kalenteriin? Tiistai kuudes elokuuta kello kuusi kolmekymmentä voin rakastua? Alkaako se sekunnilleen oikeaan aikaa?
Tuleekohan suhteesta liian arkinen, jos rakastastuisi tiistaina? Lauantai aamuyöt taitaa olla se perinteisin. :D
AP ettet vaan ole taas sekaantunut siihen samaan josta olet eronnut monta kertaa ennenkin ;)
Onko teidän seksi sellaista että sitä voisi jatkaa pitempäänkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole samanlaisia tunteita miestä kohtaan, niin tuo on iso ongelma. Itse laittaisin tapailun poikki.
Jos sinulla on vastaavia tunteita miestä kohtaan, niin tilannehan on tosi hyvä.
Älähän hätäile.
On ihan normaalia että toinen rakastuu nopeammin kuin toinen. Vielä normaalimpaa, että miehillä rakkauden tunteet nousevat pintaan viikoissa ja naisilla hitaammin, kuukausissa.
Jaa, että naisten pitää tehdä niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin rakastumisesta niin monimutkaista, että siinä menee kuukausitolkulla. Mikä ihme siinä voi olla niin vaikeaa????
Mun kohdalla ainakin se toiseen luottaminen. En voi rakastua ennen kuin luotan.
Minä olen rakastunut pari kertaa ensi silmäyksellä, joten ei tuo kuulosta mitenkään omituiselta. Parhaat ja pisimmät suhteet ovat kuitenkin alkaneet kaveripohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No emmä tiedä. Jos minä alan tavata miestä, niin olen jo rakastunut. Enhän minä nyt kenenkään kanssa ala kuluttaa aikaani, joka on minulle samantekevä.
Siis jo silloin kun alan käydä tuon kanssa treffeillä.
Eri asia sitten, jos haluaa heti lyödä hynttyyt yhteen. Se on sitten vasta miettimisen aika.
Mutta minä kyllä harkitsisin "suhteen" lopettamista, jos joku 4 viikon kuluttua puhuu olevansa rakastumassa. Miksi tuo ylipäätänsä alkoi tapailla?
Kummallista.
Rakastua voi missä vaiheessa tahansa.
Niinpä kai. Mä oon seurustellut miehen kanssa yli vuoden eikä se ole vieläkään rakastunut. En tiedä kauan viitsin odotella tässä enää. Ei se taida rakastua koskaan.
No mielestäni se tulee hyvin nopeasti ilmi, jos ihmisten välillä on oikeaa kemiaa.
Mielestäni mitään parisuhdetta ei kannattaisi yrittää vääntää väkisin, jos tunteita ei vielä viikkojenkaan jälkeen ole havaittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole samanlaisia tunteita miestä kohtaan, niin tuo on iso ongelma. Itse laittaisin tapailun poikki.
Älähän hätäile.
On ihan normaalia että toinen rakastuu nopeammin kuin toinen. Vielä normaalimpaa, että miehillä rakkauden tunteet nousevat pintaan viikoissa ja naisilla hitaammin, kuukausissa.
Jaa, että naisten pitää tehdä niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin rakastumisesta niin monimutkaista, että siinä menee kuukausitolkulla. Mikä ihme siinä voi olla niin vaikeaa????
Sekoitat varmaankin ihastumisen ja rakastumisen. Ehkä et ole ollut koskaan rakastunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älähän hätäile.
Mun kohdalla ainakin se toiseen luottaminen. En voi rakastua ennen kuin luotan.
Itselläni ne tunteet vaan tulee kun niitä huvittaa. Ei siinä paljon järki paina.
Mitään hullaantumista ja rakastumista ei itselläni tapahdu "sitten joskus" kun aika olisi oikea ja tapailua on tarpeeksi kauan takana.
Itse ihastun lähes heti mikäli sellaista ylipäänsä on tapahtumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No emmä tiedä. Jos minä alan tavata miestä, niin olen jo rakastunut. Enhän minä nyt kenenkään kanssa ala kuluttaa aikaani, joka on minulle samantekevä.
Eri asia sitten, jos haluaa heti lyödä hynttyyt yhteen. Se on sitten vasta miettimisen aika.
Mutta minä kyllä harkitsisin "suhteen" lopettamista, jos joku 4 viikon kuluttua puhuu olevansa rakastumassa. Miksi tuo ylipäätänsä alkoi tapailla?
Kummallista.
Niinpä kai. Mä oon seurustellut miehen kanssa yli vuoden eikä se ole vieläkään rakastunut. En tiedä kauan viitsin odotella tässä enää. Ei se taida rakastua koskaan.
Älä hyvä ihminen enää odota. Kyllä se olisi jo tapahtunut jos olisi tapahtuakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista.
Älä hyvä ihminen enää odota. Kyllä se olisi jo tapahtunut jos olisi tapahtuakseen.
En tiedä, miten tuo rakastuminen muuttaisi suhdetta mitenkään. Ihan ok tämä suhde on muuten.
- se kenelle vastasit
Tottakai, olet niellyt ja antanut kakkosta
En tiedä, miten tuo rakastuminen muuttaisi suhdetta mitenkään. Ihan ok tämä suhde on muuten.
- se kenelle vastasit
Kyllä se muuttuu. Sitten kun mies rakastuu oikeasti. Johonkin toiseen. Sinä olet väliaikaista viihdettä paremman puutteessa.
Kuulostaa ap aika epävakaalta mieheltä. Kohta alkaa vuoristorata jossa sinua työnnetään ja vedetään suhteesta/suhteeseen eli riidat ja muut epävakaan temput kunnes tulee äkkipysäys. Kyllä, se voi alkaa vasta kun asutte jo yhdessä.
Tunteet menee ohi. Ei kannata pelästyä.