Katsooko kukaan tuota Baby Reindeer sarjaa Netflixistä?
Eikö olekin hyvä sarja? Viime yönä katsoin 4 osaa putkeen. Onneksi on vielä 3 osaa jäljellä.
Kommentit (108)
Katsoin noita haastatteluja ja luin juttua lieveilmiöistä mitä tähän liittyy.
Gadd voisi todistaa tarinan tosiperäisyyden helposti jos asiat on niin kuin hän väittää. Mulle tulee vaan mieleen että koko juttu on sepitettä ja paria ihmistä on maalitettu koska Gadd on käyttänyt heitä hahmojensa pohjana.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin noita haastatteluja ja luin juttua lieveilmiöistä mitä tähän liittyy.
Gadd voisi todistaa tarinan tosiperäisyyden helposti jos asiat on niin kuin hän väittää. Mulle tulee vaan mieleen että koko juttu on sepitettä ja paria ihmistä on maalitettu koska Gadd on käyttänyt heitä hahmojensa pohjana.
Minustakin tuntuu, että on keksinyt paljonkin, että saa sitä haluamaansa kuuluisuutta, mihin oli niin pakonomainen tarve.
Nythän tämä vasta kierroksia ottaakin kun Fiona Harvey tullut julkisuuteen. Tätä puidaan vielä jatko-osan verran, mark my words.
Mitenhän sekin tarina meni oikeasti? Äijä petti ja selitteli ettei jää kiinni? No miten kävi lopulta häh? Oliko yhtä vässykkä.. kerro toki lisää.
En itse usko mitään anonyymina kirjoitettua.
Kyseisen elokuvan tarinaa kyllä haluan uskoa, mutta terve ei ole mieskään siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän sekin tarina meni oikeasti? Äijä petti ja selitteli ettei jää kiinni? No miten kävi lopulta häh? Oliko yhtä vässykkä.. kerro toki lisää.
En itse usko mitään anonyymina kirjoitettua.
Kyseisen elokuvan tarinaa kyllä haluan uskoa, mutta terve ei ole mieskään siinä.
Tämä vastaus piti tulla lainauksineen, mutta painoin vahingossa vastaa. Piti vastata tuohon johonkin jonkun kaverin miehen hyvään ystävään liittyvään juttuun.
Miten se stalkkaus selvisi vai oliko oman pinnan kiillotusta?
En jaksanut katsoa, kun oli nussimassa parinvaihtoristeilyllä.
Vierailija kirjoitti:
Brittilehdistö oli kaivellut tätä asiaa, eivätkä ne löytäneet mitään todisteita, että tätä naista olisi koskaan edes syytetty tuon sarjan miehen stalkkaamisesta, saati, että hän olisi tuomittu sellaisesta. Kummallista. Sarjassa sen naisen viestit oli tosi sekavia, mutta kun lukee tuon oikean henkilön kirjoituksia, esimerkiksi entisessä Twitterissä, ne on ihan normaaleita ja ihan tavallista somekirjoitustyyliäkin.
Mitä oikein horiset? Käypä katsomassa Harveyn avointa Facebookia. Sekavaa tekstiä ja paljon kirjoitusvirheitä. Osaan itsekin kirjoittaa parempaa englantia, vaikka en ole natiivipuhuja.
No ei mitenkään erityinen sarja. Olisi voinut tiivistää reippaasti. En ymmärrä minkä tuossa olisi pitänyt erityisesti ahdistaa. En olisi menettänyt mitään vaikken olisi katsonut sarjaa.