Katsooko kukaan tuota Baby Reindeer sarjaa Netflixistä?
Eikö olekin hyvä sarja? Viime yönä katsoin 4 osaa putkeen. Onneksi on vielä 3 osaa jäljellä.
Kommentit (108)
Ei KUKAAN katso. Katsojaluku tasan 1, eli ap.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys, mutta lukumäärä on todistetusti ainakin 100 % korkeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys, mutta lukumäärä on todistetusti ainakin 100 % korkeampi.
Ap voi siis saada vastauksen kysymykseensä sarjan laadusta, kun ei ollutkaan ainoa katsoja.
Raivostuttava sarja. Kaikista kuvottavin osapuoli on tuo mies kolmen jakson perusteella.
Kolmas jakso jäi aika jännittävään kohtaan, että mitäköhän seuraavaksi tapahtuu...
Älkää spoilatko.
Minua tämä ei kyllä napannut.. Katsoin yhden jakson, eikä huvittanut enää jatkaa katsomista. Paraneeko sarja vai onko samaa koko kauden ajan? Kannattaako oikeesti katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Minua tämä ei kyllä napannut.. Katsoin yhden jakson, eikä huvittanut enää jatkaa katsomista. Paraneeko sarja vai onko samaa koko kauden ajan? Kannattaako oikeesti katsoa?
Kannattaa, ei ollut minunkaan normaalia sarjakulutusta tämä, mutta katsoin loppuun asti. Toki on ahdistava ja herättänee erilaisia tunteita.
Jessica Gunning roolissaan Martha'na erinomainen suoritus. Hyvä sarja.
Mä oon nyt nähnyt koko sarjan. Kokonaisuutena oli tyydyttävä. Ei jäänyt paskanmakua omaan suuhuni.
Sarjan opetus: Älkää olko kusipäitä.
Niin, siis mehän näemme miehen version tapahtuneesta. Kannattaa se muistaa.
Minusta ylellä oleva dokkari Stalkkerin vainoama on parempi ja jännittävämpi. Sekin kertoo stalkatun version, mutta tukena on ulkopuolisia henkilöitä ja oikeudenkäyntipöytäkirjat. Ruotsin tapauksessakin vainoaja oli nainen, mmtaustainen. Moni epäili häntä vuosia jatkuneesta kiusaamisesta ja vainoamisesta, mutta ilmeisesti kantaväestö on niin peloteltu olemaan puuttumatta mihinkään mikä koskee mmuuttoa, joten porukka oli hiljaa.
Hyvä oli. Tuli visuaalisesta tyylistä mieleen Edgar Wright tai Danny Boyle. Kamera harvoin pysyi paikoillaan.
Tää todellinen stalkkerihan on nyt tullut esille ja väittää että hän on tässä uhri, kun hänestä tehdään netflix sarja. Vaikka ihan itse tämä oikea ihminen tuli esille jollekin daily mailille, sarjassa ei paljasteta oikeaa henkilöä ja nimi ja tietoja on muutettu. En sitten tiedä ovatko sarjan fanit menneet häiriköimään häntä, mutta aika kuumottavaa. Selvästi persoonallisuushäiriöinen kyseessä ja mietin alkaako taas vainoamaan tätä koomikkoa. Luultavasti.
Hyvä sarja mutta huvittavaa kun päähenkiö on muka 20-jotain ja näyttää 47-vuotiaalta. Rankka elämä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Tää todellinen stalkkerihan on nyt tullut esille ja väittää että hän on tässä uhri, kun hänestä tehdään netflix sarja. Vaikka ihan itse tämä oikea ihminen tuli esille jollekin daily mailille, sarjassa ei paljasteta oikeaa henkilöä ja nimi ja tietoja on muutettu. En sitten tiedä ovatko sarjan fanit menneet häiriköimään häntä, mutta aika kuumottavaa. Selvästi persoonallisuushäiriöinen kyseessä ja mietin alkaako taas vainoamaan tätä koomikkoa. Luultavasti.
Sarjan perusteella mieshän käyttäytyy ihan mulkusti naista kohtaan. Mieshän aiheutti harmia naiselle. Leikki sen naisen tunteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjan perusteella mieshän käyttäytyy ihan mulkusti naista kohtaan. Mieshän aiheutti harmia naiselle. Leikki sen naisen tunteilla.
Jos nainen olisi ollut normaali olisi tajunnut että ne kommentit baarissa oli vaan läpänheittoa. Mutta nainen ei todellakaan ollut normaali. En ymmärrä miten voit puolustella tuota stalkkeria, katsoitko ohjelman kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vasta kakkososa menossa. Onko tuo naisnäyttelijä oikeasti noin pullea vain " pullistettu" toppauksilla? Tosi outoa ja erikoista draamaa...
Miksi kysyt? Vaihda sarjaa, jos häiritsee.
Katsottiin parissa päivässä kaikki jaksot. Oli kyllä tosi hyvä sarja, pitkästä aikaa.
Kiinnostuneena katsoin ja tunnistin paljon. Olen kokenut mielenterveysongelmaisen stalkkaamisen ja todella kauan (liian kauan) tunsin sääliä ja empatiaa, kun hän selvästi oli sairas ja muuttui vain sairaammaksi (psykoosi) ajan mittaan.
On helppoa olla jälkiviisas, mutta silloin alussa en voinut kuvitella, kuinka pitkälle se menisi ja kuinka kauan se kestäisi.
Mun mielestä toi on hyvä kuvaus ihmisestä, joka joutuu hyväksikäytetyksi omien silmiin pistävien heikkouksiensa vuoksi, mistä toki juontuu kusipäisyys ja päihdeongelmat.
Jos hänellä olisi pinkka kunnossa ei hän alkaisi kylmää-kuumaa stalkkerin kanssa tai uskoisi jotain random baari-homoa uransa nostajaksi.
Jep, ja vähän vaikeaa pitää salassa niitä tarinan oikean elämän henkilöitä, kun näyttelijä itse kyseessä.