Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsooko kukaan tuota Baby Reindeer sarjaa Netflixistä?

Vierailija
18.04.2024 |

Eikö olekin hyvä sarja? Viime yönä katsoin 4 osaa putkeen. Onneksi on vielä 3 osaa jäljellä.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että sarjahan kertoo tositapauksesta. Ja pääosaa esittää tämän tapauksen uhri eli Richard Gadd. 

Jep, ja vähän vaikeaa pitää salassa niitä tarinan oikean elämän henkilöitä, kun näyttelijä itse kyseessä.

Vierailija
22/108 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei KUKAAN katso. Katsojaluku tasan 1, eli ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tuottaa pettymys, mutta lukumäärä on todistetusti ainakin 100 % korkeampi.

Vierailija
24/108 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tuottaa pettymys, mutta lukumäärä on todistetusti ainakin 100 % korkeampi.

Ap voi siis saada vastauksen kysymykseensä sarjan laadusta, kun ei ollutkaan ainoa katsoja. 

Vierailija
25/108 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttava sarja. Kaikista kuvottavin osapuoli on tuo mies kolmen jakson perusteella. 

Kolmas jakso jäi aika jännittävään kohtaan, että mitäköhän seuraavaksi tapahtuu...

Älkää spoilatko.

Vierailija
26/108 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja.

Sent from my iPhon.

Vierailija
27/108 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tämä ei kyllä napannut.. Katsoin yhden jakson, eikä huvittanut enää jatkaa katsomista. Paraneeko sarja vai onko samaa koko kauden ajan? Kannattaako oikeesti katsoa?

Vierailija
28/108 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tämä ei kyllä napannut.. Katsoin yhden jakson, eikä huvittanut enää jatkaa katsomista. Paraneeko sarja vai onko samaa koko kauden ajan? Kannattaako oikeesti katsoa?

Kannattaa, ei ollut minunkaan normaalia sarjakulutusta tämä, mutta katsoin loppuun asti. Toki on ahdistava ja herättänee erilaisia tunteita.

Vierailija
29/108 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica Gunning roolissaan Martha'na erinomainen suoritus. Hyvä sarja.

Vierailija
30/108 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt nähnyt koko sarjan. Kokonaisuutena oli tyydyttävä. Ei jäänyt paskanmakua omaan suuhuni.

Sarjan opetus: Älkää olko kusipäitä.

Vierailija
31/108 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis mehän näemme miehen version tapahtuneesta. Kannattaa se muistaa. 

Minusta ylellä oleva dokkari Stalkkerin vainoama on parempi ja jännittävämpi. Sekin kertoo stalkatun version, mutta tukena on ulkopuolisia henkilöitä ja oikeudenkäyntipöytäkirjat. Ruotsin tapauksessakin vainoaja oli nainen, mmtaustainen. Moni epäili häntä vuosia jatkuneesta kiusaamisesta ja vainoamisesta, mutta ilmeisesti kantaväestö on niin peloteltu olemaan puuttumatta mihinkään mikä koskee mmuuttoa, joten porukka oli hiljaa.

Vierailija
32/108 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä oli. Tuli visuaalisesta tyylistä mieleen Edgar Wright tai Danny Boyle. Kamera harvoin pysyi paikoillaan.

Vierailija
33/108 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää todellinen stalkkerihan on nyt tullut esille ja väittää että hän on tässä uhri, kun hänestä tehdään netflix sarja. Vaikka ihan itse tämä oikea ihminen tuli esille jollekin daily mailille, sarjassa ei paljasteta oikeaa henkilöä ja nimi ja tietoja on muutettu. En sitten tiedä ovatko sarjan fanit menneet häiriköimään häntä, mutta aika kuumottavaa. Selvästi persoonallisuushäiriöinen kyseessä ja mietin alkaako taas vainoamaan tätä koomikkoa. Luultavasti.

Vierailija
34/108 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja mutta huvittavaa kun päähenkiö on muka 20-jotain ja näyttää 47-vuotiaalta. Rankka elämä ollut.

Vierailija
35/108 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää todellinen stalkkerihan on nyt tullut esille ja väittää että hän on tässä uhri, kun hänestä tehdään netflix sarja. Vaikka ihan itse tämä oikea ihminen tuli esille jollekin daily mailille, sarjassa ei paljasteta oikeaa henkilöä ja nimi ja tietoja on muutettu. En sitten tiedä ovatko sarjan fanit menneet häiriköimään häntä, mutta aika kuumottavaa. Selvästi persoonallisuushäiriöinen kyseessä ja mietin alkaako taas vainoamaan tätä koomikkoa. Luultavasti.

Sarjan perusteella mieshän käyttäytyy ihan mulkusti naista kohtaan. Mieshän aiheutti  harmia naiselle. Leikki sen naisen tunteilla.

Vierailija
36/108 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjan perusteella mieshän käyttäytyy ihan mulkusti naista kohtaan. Mieshän aiheutti  harmia naiselle. Leikki sen naisen tunteilla.

Jos nainen olisi ollut normaali olisi tajunnut että ne kommentit baarissa oli vaan läpänheittoa. Mutta nainen ei todellakaan ollut normaali. En ymmärrä miten voit puolustella tuota stalkkeria, katsoitko ohjelman kokonaan?

Vierailija
37/108 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta kakkososa menossa. Onko tuo naisnäyttelijä oikeasti noin pullea vain " pullistettu" toppauksilla? Tosi outoa ja erikoista draamaa...

Miksi kysyt? Vaihda sarjaa, jos häiritsee.

Vierailija
38/108 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin parissa päivässä kaikki jaksot. Oli kyllä tosi hyvä sarja, pitkästä aikaa.

Vierailija
39/108 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuneena katsoin ja tunnistin paljon. Olen kokenut mielenterveysongelmaisen stalkkaamisen ja todella kauan (liian kauan) tunsin sääliä ja empatiaa, kun hän selvästi oli sairas ja muuttui vain sairaammaksi (psykoosi) ajan mittaan.

On helppoa olla jälkiviisas, mutta silloin alussa en voinut kuvitella, kuinka pitkälle se menisi ja kuinka kauan se kestäisi.

Vierailija
40/108 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on hyvä kuvaus ihmisestä, joka joutuu hyväksikäytetyksi omien silmiin pistävien heikkouksiensa vuoksi, mistä toki juontuu kusipäisyys ja päihdeongelmat.

Jos hänellä olisi pinkka kunnossa ei hän alkaisi kylmää-kuumaa stalkkerin kanssa tai uskoisi jotain random baari-homoa uransa nostajaksi.