Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, että toinen on homo/lesbo?

Vierailija
18.04.2024 |

Eli voiko pelkästään ulkoisen olemuksen perusteella päätellä toisen seksuaalisuus? Ja nyt pois suljetaan sellaiset ketkä tuovat selvästi esille omaa seksuaalisuuttaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi, toisinaan sitten taas ei. Meitä on moneen junaan ja toisista asiat näkee selvemmin kuin toisista. Varmasti ei kuitenkaan voi sano kenestäkään, ulkonäkö voi monesti pettää.

Vierailija
2/32 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa ensin housut pois ja nuolasee jalkovälistä, sitten selviää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mistään. 

Vierailija
4/32 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyistä ihmisistä huomaa heti, onko homo tai lesbo, mutta ei kaikista. Kaikki eivät onnistu salaamaan suuntautumistaan, vaikka olisivatkin *kaapissa*.

Vierailija
5/32 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvin merkki on mulle se, jos käyttää sanaa puoliso tyttö- tai poikaystävän sijaan.

Vierailija
6/32 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välttämättä täytyy tietää, niin voihan kysyä.

Vierailija
7/32 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä näe ellei toinen sano suoraan olevansa homoseksuaalisuus. Mielestäni kuitenkin miesten homouden huomaa helpommin.

Vierailija
8/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jännä, että monista naisista ei huomaa yhtään, että ovat lesboja, mutta miehistä viimeistään silloin, kun ne puhuu, että ovat homoja.

Vierailija
9/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se, joka pohtii onko yksi sukulainen homo? Mikset anna asian vain olla? Ei se kuulu sinulle 

Vierailija
10/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain miehistä huomaa satojen metrien päähän, mm kävelytyylistä ja käsien liikkeistä, ja viimeistään puhetyylistä. Joistain taas ei. 

Vierailija
11/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesta olemuksesta ja sen aistii että toinen on homo. Tosin, homotkin nähtävästi viehättyy myös hetero naisista ja flirttailevat näille. Itsellä kokemusta monesta tällaisesta tapauksesta ja sinkku naisena saa olla varovainen. Kyllähän se mukavaa on saada komeilta miehiltä huomiota, mutta kun haluaisin treffeille hetero miehen kanssa.

Vierailija
12/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilla ja lesboilla on omat salaiset merkkinsä, joilla asia ilmaistaan.

Vierailija
13/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on monet homot pitäneet homona, vaikka en ole tippaakaan. Olen joutunut silloin sanomaan, että ei kiitos. Ei näköjään  ns. homotutka toimi.

Vierailija
14/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvin merkki on mulle se, jos käyttää sanaa puoliso tyttö- tai poikaystävän sijaan.

Elämänkumppanikin on vihjaava termi.

Vierailija
15/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tiedä yhtään mistään. Enkä halua yleistää edes todennäköisyyksinä kaikkein tylsimpiä ja kuluneimpia kliseitä siitä, mistä muka voisi olevan viitteitä siitä, että joku todennäköisesti saattaisi olla. En toisaalta myöskään tiedä, mitä tällaisella tiedolla tekisin; mitä se minulle kuuluu, mitä itse kukin on seksuaaliselta suuntautuneisuudeltaan.

Uskovainen mies

Vierailija
16/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole?

minä N23, olen kiinnostunut toisesta naisesta. En ole varma hänen suuntautumisestaan (enkä oikein voi työn puolesta alkaa kysellä) niin mielenkiinnosta kyselen, että voiko ulkoisen olemuksen perusteella päätellä seksuaalinen suuntaus.

Vierailija
17/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se, joka pohtii onko yksi sukulainen homo? Mikset anna asian vain olla? Ei se kuulu sinulle 

piti siis tähän vastata, että en ole kyseinen kyselijä. En tiiä miten tätä ajetaan :D

Vierailija
18/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämänkumppanikin on vihjaava termi.

Juuri kaltaistenne Sherlockien pään sekoittamiseksi usein puhun puolisosta täällä palstalla. Livenäkin varmaan alkaisin heittää vastaavanlaisia täkyjä jos huomaisin että joku kuvittelisi osavansa tehdä minusta päätelmiä ilman järkeviä perusteita.

Vierailija
19/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sinä sillä tiedolla teet?

Vierailija
20/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi enää nykyään, kun puolison käyttö on niin yleistynyt erityisesti nuoremmissa sukupolvissa. Itsekin katsellut joskus komeeta jäbää, että on onkohan tuo meikäläisiä, kun puhuu puolisosta ja sitten tulee se lause, mikä naulaa puolison naiseksi. Ja tämä on sattunut jo useamman kerran.