Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että toinen on homo/lesbo?

Vierailija
18.04.2024 |

Eli voiko pelkästään ulkoisen olemuksen perusteella päätellä toisen seksuaalisuus? Ja nyt pois suljetaan sellaiset ketkä tuovat selvästi esille omaa seksuaalisuuttaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä näe ellei toinen sano suoraan olevansa homoseksuaalisuus. Mielestäni kuitenkin miesten homouden huomaa helpommin.

Omasta mielestäni lesbot on on useimmiten tunnistettavia. Musta mistä sitä tietää oikeasti, kun ihmiset on jokainen omanalaisiaan eikä kenenkään suuntautumista voi ulkoa päin päätellä.

Vierailija
22/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun kysyy ja saa vastauksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvin merkki on mulle se, jos käyttää sanaa puoliso tyttö- tai poikaystävän sijaan.

No ei, itse käytän usein rouvasta sanoja kumppani tai puoliso. Monet ovat kuvitelleet minun olevan homoseksuaali. Miksi pitäisi tunnistaa? Toisen seksuaalisen suuntautumisen ei luulisi kuuluvan muille, kuin heille, jotka ovat tästä toisesta seksuaalisesti kiinnostuneita.

Vierailija
24/32 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että aika vahva indikaattori on, jos henkilö on parisuhteessa tai puuhastelee muuten vaan jonkun samaa sukupuolta olevan kanssa. Tosin silloinkin saattaa olla bi. Siitä on varmaan hyvä aloittaa.

Vierailija
25/32 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut kysellä negatiivisessa mielessä. Tosiaan minä (N23) olen kiinnostunut toisesta naisesta, mutta en voi alkaa töiden vuoksi kyselemään suuntautumisista. Todellisuudessa ollaan aika vieraita toisillemme, hän on vartija ja minä kaupassa töissä.

AP

Vierailija
26/32 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut kysellä negatiivisessa mielessä. Tosiaan minä (N23) olen kiinnostunut toisesta naisesta, mutta en voi alkaa töiden vuoksi kyselemään suuntautumisista. Todellisuudessa ollaan aika vieraita toisillemme, hän on vartija ja minä kaupassa töissä.

AP

Vartija! Case closed.

Vierailija
27/32 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Vartija! Case closed.

Eihän se välttämättä tarkoita mittää? sama juttu rekkaa ajavien naisten kanssa.

Vierailija
28/32 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on voinut elää vapaasti omana itsenään niin se on helpompi huomata. Naisilla sen näkee usein kasvojen ilmeistä. Miehillä femiininen puhetyyli voi paljastaa. Jos joku väittää ettei olemuksesta voi päätellä mitään ei ole ehkä kovin hyvä ihmistuntija.

Vierailija
29/32 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. On toki ihmisiä ketkä ovat stereotyyppisiä homoja/lesboja, mutta on myös monia jotka eivät ole. Ja on myös heteroita, joita stereotypioiden perusteella voi luulla homoksi/lesboksi. Ainut paljastava asia ulkonäössä, joka tulee mieleen on, että lesboilla ja bi-naisilla on useimmiten lyhyet kynnet, mutta ei aina. Ja on myös heteronaisia joilla on

Vierailija
30/32 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Yritä tutustua/jutella

Vierailija
31/32 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä mistään näe. Mutta joistain sen voi tuntea tai kuulla.

Vierailija
32/32 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Joskus olisi kyllä hyvä olla asioista perillä. Kerran hyvä ystävä ja kolleega tarhalta tuli soittamaan ovikelloa odottamatta. Kun avasin muiskautti kostean suudelman suoraa suulle. Spontaani, harkitsematon reaktioni oli että iskin läiskyvän litsarin poskellensa. En ole ennen enkä jälkeen lyönyt ketään. Pian tämän jälkeen nainen vaihtoi työpaikkaa. Jäi pitkäksl aikaa epämiellyttävä olo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme