Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonekasvi enkelinsiipi

Vierailija
18.04.2024 |

Varmaan joillain tämä kasvi on, niin miten pärjäätte sen kanssa? 😄 En ehkä ole ainoa jolla ongelmana se että kasvi kyllä kasvaa nopeasti ja kukkii kauniisti, mutta. On hetkessä kasvanut kattoon saakka, ja sitten taas jos kasvia leikkaa, niin se alkaa kasvaa 90 asteen kulmassa tosi rumasti. Mitä ihmettä tuon kanssa pitää tehdä että siitä saisi mitenkään nätin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tosiaan kukkia? Ei ainakaan mulla.

Vierailija
2/9 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tosiaan kukkia? Ei ainakaan mulla.

Kesäkuussa kukkii. Eikö sinulla ole koskaan kukkinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvi kasvaa niin nopeasti, että otan siitä pistokkaan ja heitän vanhan pois. Leikkaamalla en ole koskaan saanut kasvista nättiä/pysymään ruukussaan.

Vierailija
4/9 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lannoita hiukan vähemmän ja laita ihan hiukkasen hämärämpään paikkaan, niin ei kasva ihan niin nopsaan ja tulee tuuheammaksi. Minulla ainakin toimi nämä vinkit. Saattaa kyllä lakata kukkimasta, kun vähennät lannoitetta. Ja kyllähän tuota tosiaan pitää aika usein uudistaa pistokkaasta just sen takia, kun jossain vaiheessa alkaa kasvaa rumasti.

Vierailija
5/9 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lannoita hiukan vähemmän ja laita ihan hiukkasen hämärämpään paikkaan, niin ei kasva ihan niin nopsaan ja tulee tuuheammaksi. Minulla ainakin toimi nämä vinkit. Saattaa kyllä lakata kukkimasta, kun vähennät lannoitetta. Ja kyllähän tuota tosiaan pitää aika usein uudistaa pistokkaasta just sen takia, kun jossain vaiheessa alkaa kasvaa rumasti.

En ole koskaan lannoittanut ja pohjoisikkunalla on. Kukkii useita isoja kukkaryöpsyjä vuodessa. Mutta mitä tarkoitat että tulee tuuheammaksi? Siis lehtiä enemmän ja isompia? Sitä on jo. Oksasto ei tuuheammaksi tule jos ei leikkaa ja leikkaamalla tulee ruma.

Ei tuo kyllä joka paikassa kuki, siskolla oli enkelinsiipi monta vuotta eikä kukkinut koskaan. Minulla siitä otetut taimet alkoi kukkia vuodessa 😍

Vierailija
6/9 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvi kasvaa niin nopeasti, että otan siitä pistokkaan ja heitän vanhan pois. Leikkaamalla en ole koskaan saanut kasvista nättiä/pysymään ruukussaan.

Otatko vaan latvoista?

Vierailija
7/9 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako jos laittaa useampia pistokkaita samaan ruukkuun ja latvoo ne kun ovat hyvässä kasvussa niin tulee tuuheampi?

Vierailija
8/9 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako jos laittaa useampia pistokkaita samaan ruukkuun ja latvoo ne kun ovat hyvässä kasvussa niin tulee tuuheampi?

Ei, kun ne ei haaroitu sillee nätisti normaalisti, vaan siitä alkaa kasvaa yksi uusi oksa 90 asteen kulmassa 😄

Vierailija
9/9 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän