Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä kerran: ei ole mitään tasoja

Vierailija
18.04.2024 |

Meille kaikille on tuolla jossain se joku. Ole mies vaan oma itsesi äläkä mieti mitään tasoja, niin löydät kyllä sen jonkun.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyyllä kyllä.

Ei ole mitään tasoja, ja niin nainen sanoi: "Miten sä, siis SÄ, kehtaat tulla puhumaan mulle?!".

Tuon naisen taso on ainakin todella matala. Ei kukaan täysjärkinen halua olla omahyväisen narsistin kanssa.

Vierailija
42/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nainen saa helposti itseään tasokkaamman miehen ja mies joutuu tyytymään omaa tasoaan huonompaan."

Silloin nimenomaan sinä olet määritellyt nuo tasot väärin jos saavat sinusta ihan väärän tason ihmisen. Nuo pariutuvat kyllä parituvat ihan oikean tason mukaan.

Tai sitten sinä olet väärässä. Täysin mahdollista, ellei jopa todennäköistä.

No tasoteoria kyllä romahtaa jos ajattelemme että ihmiset saavat ihan väärän tasoisia kumppaneita. Kun siis sen teorian ydin on juuri se että ihmisen taso määrittyy sen mukaan kenet hän saa.

Näin, taso määräytyy sen parin mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ymmärrä mitä se auttaa tämmösiä teeskennellä, ne tasot on subjektiivinen juttu joka auttaa keskusteleen aiheesta.

Youtubesta hoe_math löytyy kuivaakin kuivempaa analyysia aiheesta värikkäiden kuvien ja kaavojen kera.

Vierailija
44/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihmisten ei todellakaan kannata lisääntyä, jos tuollainen täysin kasvatuksesta riippumaton asia saa lapsen pois tolaltaan koko elämäksi. "

Ihan mielenkiinnosta kysyisin että miksi kuvittelet kenenkään naisen haluavan olla kaltaisesi miehen kanssa jolla ei ole minkäänlaista empatiaa toisten ikäviä kokemuksia kohtaan eikä mitään halua ymmärtää toisen tunteita? Aika heikkoa on parisuhde sellaisen ihmisen kanssa joka vain suuttuu jos jollain on tunteita joita hän itse ei oikein voi ymmärtää.

Parisuhde kun on kuitenkin ensisijassa tunnesuhde.

A) olen nainen

B) olen ollut parisuhteessa yli 20 vuotta

Siinä sulle vähän miettimistä. 

Vierailija
45/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ruikutusta. Ei elämässä pärjää, jos hautoo jokaista huonoa läppää. 

Narun jatkoksi on mennyt aika moni "pärjääjä" joka on ajatellut että tunteet ovat vain akkojen hommaa.

Vierailija
46/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit nyt laukoo mitä sattuu, hullu on jos sellaista jää märehtimään.

Vierailija
47/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyyyllä kyllä.

Ei ole mitään tasoja, ja niin nainen sanoi: "Miten sä, siis SÄ, kehtaat tulla puhumaan mulle?!".

Tuon naisen taso on ainakin todella matala. Ei kukaan täysjärkinen halua olla omahyväisen narsistin kanssa.

Jos narsisti/epävakaa nainen on hyvin kaunis, niin sen taso on korkea (ks. Amber Heard).

Vierailija
48/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihmisten ei todellakaan kannata lisääntyä, jos tuollainen täysin kasvatuksesta riippumaton asia saa lapsen pois tolaltaan koko elämäksi. "

Ihan mielenkiinnosta kysyisin että miksi kuvittelet kenenkään naisen haluavan olla kaltaisesi miehen kanssa jolla ei ole minkäänlaista empatiaa toisten ikäviä kokemuksia kohtaan eikä mitään halua ymmärtää toisen tunteita? Aika heikkoa on parisuhde sellaisen ihmisen kanssa joka vain suuttuu jos jollain on tunteita joita hän itse ei oikein voi ymmärtää.

A) olen nainen

On todella miettimistä. Mietin että millainen parisuhde sinulla on jos kykysi asettua toisen asemaan on tuolla tasolla.

Vierailija
49/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla minkälaisia pakkeja naiset ovat saaneet miehiltä ja millaista on ollut kielenkäyttö.

Kahdet pakit saanut elämäni aikana, molemmat niistä ystävälliseen sävyyn annetut kaveripakit treffien jälkeen. Kertonee paitsi siitä millaisia miehet ovat olleet, myös siitä millainen minä olen. En itsekään koskaan anna miehille ilkeitä pakkeja, jos miehet ovat minua kohtaan ystävällisiä.

Vierailija
50/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) olen nainen

C. et ole nainen etkä suhteessa. 

Vierailija
51/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä hetkeä kun tämänpäivän n. 30 vuotiaat miehet kasvaa aikuisiksi ja lopettaa tuon säälittävän kitinän miten ei olla mitään ja en kelpaa kellekään. Hankikaa itsetuntoa ja jättäkää ne naiset omaan arvoonsa jotka eivät teitä arvosta tai halua. Hyvällä itsetunnolla löytyy varmasti mukava nainen jokaiselle ja muutenkin herätätte kiinnostusta enemmän naisissa kuin tuolla tyhmällä asenteella.

t. Nainen86

Vierailija
52/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) olen nainen

On todella miettimistä. Mietin että millainen parisuhde sinulla on jos kykysi asettua toisen asemaan on tuolla tasolla.

&nbsp

Ei ole kyse toisen asemaan asettumisesta. Vaan siitä, että lapsuuden traumat tulisi käsitellä aikuisena ja päästä niistä yli. 

Vierailija
53/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nainen saa helposti itseään tasokkaamman miehen ja mies joutuu tyytymään omaa tasoaan huonompaan."

Silloin nimenomaan sinä olet määritellyt nuo tasot väärin jos saavat sinusta ihan väärän tason ihmisen. Nuo pariutuvat kyllä parituvat ihan oikean tason mukaan.

No tasoteoria kyllä romahtaa jos ajattelemme että ihmiset saavat ihan väärän tasoisia kumppaneita. Kun siis sen teorian ydin on juuri se että ihmisen taso määrittyy sen mukaan kenet hän saa.

Eli jos oletettu "kympin" mies joutuu tyytymään seiskan naiseen, koska tasokkaampia ei yksinkertaisesti ole tarjolla miehen paikkakunnalla, mies muuttuu myös seiskaksi? Miten tämä on mahdollista? Onko systeemi sittenkään loppuun asti mietitty?

Vierailija
54/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos oletettu "kympin" mies joutuu tyytymään seiskan naiseen, kos

Jos pitkä ja komea mies asuu yksin autiosaarella, niin se ei saa ollenkaan naista eli on atm. No joo, ei se niin ole, vaan miehen taso = kuinka kauniin/tasokkaan naisen kanssa parisuhteeseen sillä on realistiset mahdollisuudet päästä, jos on ihmisten ilmoilla.

Vierailija
55/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kun monet miehet tuntuvat ajattelevan se ei ole se lompakon paksuus ja ulkonäkö mitkä ovat ne tärkeimmät asiat. Vaan asiaan vaikuttaa mm. miehen käytöstavat, henkinen kypsyys, keskustelutaidot, elämän hallinta, terveelliset elämäntavat jne. Ja sitten myös se, että arvomaailma ja tulevaisuuden tavoitteet sopivat yhteen on tietysti myös tärkeää. Toki eri henkilö arvostavat eri asioita, mutta näin yleisesti ottaen alkoholisti, joka ei ole päivääkään tehnyt töitä tuskin olisi kovin monen naisen ensimmäinen valinta parisuhteeseen ja toki toiset miehet ovat potentiaalisesti parempia kumppaneita kuin toiset.

Vierailija
56/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erehtyy miehenä puhumaan tuntemattomalle naiselle, niin **ttuilu on se mitä kannattaa odottaa.

Mutta sitä minä en ymmärrä, että minulle pitää tulla tuolla todellisessa aukomaan vaikka saatte olla puolestani ihan rauhassa.

Jotain rajaa nyt sentään.

Vierailija
57/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla minkälaisia pakkeja naiset ovat saaneet miehiltä ja millaista on ollut kielenkäyttö.

Jos mies on asiallisesti minua lähestynyt niin kiitän tarjouksesta, mutta kieltäydyn ystävällisesti. Joskus sanon, että minulla on poikaystävä (vaikkei olekaan), koska se on helpoin tapa lähteä tuosta tilanteesta loukkaamatta ketään. Jos vaikka ekojen treffien jälkeen en ole kiinnostunut tapaamaan uudelleen niin kiitän treffeistä ja sanon, että meillä ei esimerkiksi ole tarpeeksi yhteen sopiva arvomaailma ja toivotan hyvää jatkoa. Riippuu paljon tilanteesta.

Vierailija
58/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aika ylimielinen kuva ihmisistä, jotka jakaa kaikki kumppaniehdokkaat ja itsensä eri tasoihin. Jos ite mietin noita ja pitää tehdä jotaki jakoa, nii mun mielestä kaikista alimmalla "tasolla" on ne ihmiset, jotka ei osaa mitään käytöstapoja, on epäluotettavia ja kohtelee muita huonosti. Siinä on ihan sama miltä näyttää ja minkä verran on esim koulutustaustaa tai varallisuutta. Jos ihminen on täysi k*pää nii en kiinnostu. Sitä paitsi ulkonäkö, varallisuus, työtilanne ym voivat muuttua millon vaan jos käy huono tuuri tai tulee pahasti mokattua. 

Vierailija
59/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin kun monet miehet tuntuvat ajattelevan se ei ole se lompakon paksuus ja ulkonäkö mitkä ovat ne tärkeimmät asiat. Vaan asiaan vaikuttaa mm. miehen käytöstavat, henkinen kypsyys, keskustelutaidot, elämän hallinta, terveelliset elämäntavat jne. Ja sitten myös se, että arvomaailma ja tulevaisuuden tavoitteet sopivat yhteen on tietysti myös tärkeää. Toki eri henkilö arvostavat eri asioita, mutta näin yleisesti ottaen alkoholisti, joka ei ole päivääkään tehnyt töitä tuskin olisi kovin monen naisen ensimmäinen valinta parisuhteeseen ja toki toiset miehet ovat potentiaalisesti parempia kumppaneita kuin toiset.

Ei ei ei. Pituus, ulkonäkö, status, varallisuus: nuo määrittää miehen tason, niillä herätetään ensin kauniin/tasokkaan naisen mielenkiinto. Noilla nainen tekee esikarsinnan ja sitten valitsee sen miehen, jonka kanssa sopii myös yhteen. Tavisnainen valitsee samalla tavalla tavismiehen jonka kanssa sopii yhteen jne. jne. 

Vierailija
60/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä. Nainen saa helposti itseään tasokkaamman miehen ja mies joutuu tyytymään omaa tasoaan huonompaan. Näin pääsääntöisesti. Poikkeuksena on kaikkien naisten himoitsemat alfaurokset mutta heitä on hyvin rajallinen määrä.

Milloin te hysteerikko-ulit tajuatte, että koulutetut on keskenään, rikkaat keskenään ja kauniit keskenään. Komealla miehellä on kaunis nainen ja rikkaalla rikas. Ei ole olemassa mitään alfoja, jotka pyörittelee normoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän