Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä kerran: ei ole mitään tasoja

Vierailija
18.04.2024 |

Meille kaikille on tuolla jossain se joku. Ole mies vaan oma itsesi äläkä mieti mitään tasoja, niin löydät kyllä sen jonkun.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä. Nainen saa helposti itseään tasokkaamman miehen ja mies joutuu tyytymään omaa tasoaan huonompaan. Näin pääsääntöisesti. Poikkeuksena on kaikkien naisten himoitsemat alfaurokset mutta heitä on hyvin rajallinen määrä.

Ihmisen tasohan ei voi olla väärä. Ihminen saa juuri sen tasoisen ihmisen jota itse on. 

Yhden illan juttuun tai panosuhteeseen tavisnainen voi saada myös topmiehen, mutta ei vakavaan parisuhteeseen. Sitä tuossa kai haettiin.

Mutta silti joka tilanteessa se senhetkinen taso on juuri se mitä saa. Kovassa kännissäkin ihmiset tekevät erilaisia valintoja kuin selvin päin.

Vierailija
22/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nainen saa helposti itseään tasokkaamman miehen ja mies joutuu tyytymään omaa tasoaan huonompaan."

Silloin nimenomaan sinä olet määritellyt nuo tasot väärin jos saavat sinusta ihan väärän tason ihmisen. Nuo pariutuvat kyllä parituvat ihan oikean tason mukaan.

Tai sitten sinä olet väärässä. Täysin mahdollista, ellei jopa todennäköistä.

No tasoteoria kyllä romahtaa jos ajattelemme että ihmiset saavat ihan väärän tasoisia kumppaneita. Kun siis sen teorian ydin on juuri se että ihmisen taso määrittyy sen mukaan kenet hän saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla minkälaisia pakkeja naiset ovat saaneet miehiltä ja millaista on ollut kielenkäyttö.

Minä kehtasin koulussa kertoa yhdelle pojalle että tykkäsin hänestä ja sen seurauksena hän haukkui minut ympäri koulua suureen ääneen ihmetellen miten minä olin kuvitellut että hän voisi olla minusta kiinnostunut. 

Sanomattakin selvää että sen jälkeen en ole elämässäni yhtään aloitetta enää tehnyt.

Voi hyvänen aika. Miksi ihmeessä takerrut johonkin mitä joku on lapsena sanonut? Ihmisen aivot kehittyvät 25-vuotiaaksi asti!!

Vierailija
24/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla minkälaisia pakkeja naiset ovat saaneet miehiltä ja millaista on ollut kielenkäyttö.

Minä kehtasin koulussa kertoa yhdelle pojalle että tykkäsin hänestä ja sen seurauksena hän haukkui minut ympäri koulua suureen ääneen ihmetellen miten minä olin kuvitellut että hän voisi olla minusta kiinnostunut. 

Sanomattakin selvää että sen jälkeen en ole elämässäni yhtään aloitetta enää tehnyt.

Taisit ihastua sen ulkonäköön, koska ihan törppö se näköjään oli. Pitikö monet muut sitä komeana?

Vierailija
25/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyyyllä kyllä.

Ei ole mitään tasoja, ja niin nainen sanoi: "Miten sä, siis SÄ, kehtaat tulla puhumaan mulle?!".

Etkä oo yhtään katkera. Niin, ja totahan ei naiset oikeesti sano miehille kuin katkerimpien alialauta-apinoiden katkerisa kuvitelmissa.

Minkä minä sille voin, että osa naisista on käsittämättömän törkeitä otuksia?

Seuraavaksi varmastikin keksit, että syy oli minun. Mitäs erehdyin tervehtimään ja naisen oli pakko, siis ihan pakko, karkoittaa törkeä mies pois.

Vierailija
26/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit ihastua sen ulkonäköön, koska ihan törppö se näköjään oli. Pitikö monet muut sitä komeana?

No teininä ne ihastumiset eivät ole kummallakaan sukupuolella kovin rationaalisia. Kuten eivät myöskään reaktiot.

Vierailija
27/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin  Nysväke ei mitään hyvää ansaitsekaan. Kuule, kaikille on joskus sanottu rumasti ja ilman syytä, ei se on mikään syy syrjäytyä kotiin ja vauvalle itkemään.

Vierailija
28/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Miksi ihmeessä takerrut johonkin mitä joku on lapsena sanonut? Ihmisen aivot kehittyvät 25-vuotiaaksi asti!!

Ihmisen tunteet eivät ole rationaalisia. Vaikka ymmärrän kyllä että tuo tapahtui kauan sitten ja olemme kaikki kasvaneet sen jälkeen, järkeily ei auta siihen millaisia tunteita se muisto minussa edelleen herättää.

Vierailija
29/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin  Nysväke ei mitään hyvää ansaitsekaan. Kuule, kaikille on joskus sanottu rumasti ja ilman syytä, ei se on mikään syy syrjäytyä kotiin ja vauvalle itkemään.

Sanoinko syrjäytyneeni? Olen myös seurustellut mutta niin että mies on tehnyt aloitteen.

Vierailija
30/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen tunteet eivät ole rationaalisia. Vaikka ymmärrän kyllä että tuo tapahtui kauan sitten ja olemme kaikki kasvaneet sen jälkeen, järkeily ei auta siihen millaisi

No mene terapiaan, mutta jos toi on ikävintä mitä sulle on sattunut niin helpolla olet päässyt, ja vika on tasan sun päässä.

Vierailija
31/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä. Nainen saa helposti itseään tasokkaamman miehen ja mies joutuu tyytymään omaa tasoaan huonompaan. Näin pääsääntöisesti. Poikkeuksena on kaikkien naisten himoitsemat alfaurokset mutta heitä on hyvin rajallinen määrä.

En usko, että optimaalisin parisuhde muodostuu niin, että toisen päällimmäinen tunne toiseen  tyytymisestä. Sen sijaan, että kokisi, että  hänen kanssa yhdessä voisi olla enemmän kuin kumpikaan yksin.

- Tiettävästi sinkkunakin voi elää eritavoin hyvää elämää. Parisuhde kumppanin löytäminen on.mahdollisuus ei velvollisuus

Mutta varmasti tulee paineita löytää (mahd.) kumppani, ellei ilman häntä koe oloaan ja eloaan mielekkääksi. Samalla saattaa tahattomasti asettaa toista kohtaan kohtuuttomia(kin) odotuksia

Tasoja varmasti on mutta niissä on usein, ainakin kaksi ongelmaa

1. On se  että ne usein yksinkertaistavat vähän liikaa.

Ja toiseksi ne sivuuttavat sen, että yksilö on enemmän tai vähemmän kuin se, mitä hän tai kukaan muukaan voi kuvata ja ilmaista, vaikkaoa paperille kirjoittamalla tai maalaamalla. 

Uskovainen mies

Vierailija
32/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihmiseen vaikuttaa paljon se mitä hänelle on sanottu ja miten häntä on kohdeltu lapsena. Joidenkin ihmisten elämä on mennyt pitkälti pilallekin sen takia että heitä on haukuttu eikä heitä ole hyväksytty lapsina sellaisina kuin ovat. Lapsuus ja nuoruus on ihmiselle hyvin herkkää aikaa ja se muovaa paljon meidän persoonaamme.

Kannattaa hieman tutustua psykologiaan ennen kuin laukoo ihan mitä sattuu.

Vierailija
33/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen tunteet eivät ole rationaalisia. Vaikka ymmärrän kyllä että tuo tapahtui kauan sitten ja olemme kaikki kasvaneet sen jälkeen, järkeily ei auta siihen millaisi

Vai niin. No, siinäpä olet sitten yksin, jollet aikuisen aivoillasi pysty pääsemään tuosta yli. Oletko myös lopettanut esim. työnhaun, kun sinä olet saanut ensimmäisen sähköpostin, kun et tullutkaan valituksi?

Vierailija
34/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No mene terapiaan, mutta jos toi on ikävintä mitä sulle on sattunut niin helpolla olet päässyt, ja vika on tasan sun päässä."

Jäiköhän sinulta nyt huomaamatta että minä en tullut tänne erikseen valittamaan vaan joku kysyi että onko jollain naisella kokemusta siitä että mies on sanonut pahasti. Ja siihen sitten kerroin oman tarinani. Mutta näköjään tähän ei sitten haluttukaan vastauksia kun ne vastaukset pitää heti haukkua lyttyyn.

Vierailija
35/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihmiseen vaikuttaa paljon se mitä hänelle on sanottu ja miten häntä on kohdeltu lapsena. Joidenkin ihmisten elämä on mennyt pitkälti pilallekin sen takia että hei

Ihmisten ei todellakaan kannata lisääntyä, jos tuollainen täysin kasvatuksesta riippumaton asia saa lapsen pois tolaltaan koko elämäksi. 

Vierailija
36/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vai niin. No, siinäpä olet sitten yksin, jollet aikuisen aivoillasi pysty pääsemään tuosta yli. Oletko myös lopettanut esim. työnhaun, kun sinä olet saanut ensimmäisen sähköpostin, kun et tullutkaan valituksi?"

Miksi olet niin vihamielinen? Onko sinun hankala tajuta että nuoruudessa sattunut häpeällinen kokemus herkässä asiassa voi kellä vain vaikuttaa siihen miten asian näkee aikuisena? Esim. tuossa työnhaussa jos haet nuorena ensimmäistä kertaa kesätöitä ja menet käymään työpaikassa jonne kovasti haluaisit ja siellä sitten joku pomo nauraa sinulle päin naamaa että "et kai sinä nyt oikeasti kuvittele että me sinunlaisesi ottaisimme tänne töihin" niin kyllä se aika monella vaikuttaisi siihen työnhakuun sitten myöhemminkin.

Vierailija
37/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ruikutusta. Ei elämässä pärjää, jos hautoo jokaista huonoa läppää. 

Vierailija
38/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No teininä ne ihastumiset eivät ole kummallakaan sukupuolella kovin rationaalisia. Kuten eivät myöskään reaktiot.

Mulle jo ala-asteella yksi luokkakaverityttö lähetti kirjeen kotiin postilla. Tajusin kyllä syyn, mutta silloin en oikeastaan edes ollut vielä kiinnostunut sillä tavalla tytöistä. Taisin vaan ignoorata koko jutun, mutta ei tullut mieleenkään haukkua tai nolata sitä luokkakaveria. Se että sun ihastus toimi noin, kertoo luonteesta, vaikka teinejä olittekin. Kusipäisistä pojista tuppaa olemaan kusipäisiä miehiä, vaikka henkistä kasvuakin tapahtuu. 

Vierailija
39/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmisten ei todellakaan kannata lisääntyä, jos tuollainen täysin kasvatuksesta riippumaton asia saa lapsen pois tolaltaan koko elämäksi. "

Ihan mielenkiinnosta kysyisin että miksi kuvittelet kenenkään naisen haluavan olla kaltaisesi miehen kanssa jolla ei ole minkäänlaista empatiaa toisten ikäviä kokemuksia kohtaan eikä mitään halua ymmärtää toisen tunteita? Aika heikkoa on parisuhde sellaisen ihmisen kanssa joka vain suuttuu jos jollain on tunteita joita hän itse ei oikein voi ymmärtää.

Parisuhde kun on kuitenkin ensisijassa tunnesuhde.

Vierailija
40/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vai niin. No, siinäpä olet sitten yksin, jollet aikuisen aivoillasi pysty pääsemään tuosta yli. Oletko myös lopettanut esim. työnhaun, kun sinä olet saanut ensimmäisen sähköpostin, kun et tullutkaan valituksi?"

Miksi olet niin vihamielinen? Onko sinun hankala tajuta että nuoruudessa sattunut häpeällinen kokemus herkässä asiassa voi kellä vain vaikuttaa siihen miten asian näkee aikuisena? Esim. tuossa työnhaussa jos haet nuorena ensimmäistä kertaa kesätöitä ja menet käymään työpaikassa jonne kovasti haluaisit ja siellä sitten joku pomo nauraa sinulle päin naamaa että "et kai sinä nyt oikeasti kuvittele että me sinunlaisesi ottaisimme tänne töihin" niin kyllä se aika monella vaikuttaisi siihen työnhakuun sitten myöhemminkin.

Höpö höpö, päässä vikaa jos antaa jokaisen pikkujutun vaikuttaa vuosia jälkeenpäin. Hae apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän