Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä kerran: ei ole mitään tasoja

Vierailija
18.04.2024 |

Meille kaikille on tuolla jossain se joku. Ole mies vaan oma itsesi äläkä mieti mitään tasoja, niin löydät kyllä sen jonkun.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu.

Vierailija
2/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyyllä kyllä.

Ei ole mitään tasoja, ja niin nainen sanoi: "Miten sä, siis SÄ, kehtaat tulla puhumaan mulle?!".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyyllä kyllä.

Ei ole mitään tasoja, ja niin nainen sanoi: "Miten sä, siis SÄ, kehtaat tulla puhumaan mulle?!".

Jäätävät pakit haistattelujen kera kyllä opettaa miehelle tosiaan sen oman tason kantapään kautta. :D

Vierailija
4/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyyyllä kyllä.

Jäätävät pakit haistattelujen kera kyllä opettaa miehelle tosiaan sen oman tason kantapään kautta. :D

Naiset on kyllä v***umaisia. Etenkin kun "voimaantuvat" jossain ryhmässä. Ei se mitään voimaantumista ole vaan pelkkää ilkeyttä. Tuskin joutuu aloitteellinen nainen sietämään vastaavaa käytöstä miehiltä.

Vierailija
5/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä. Nainen saa helposti itseään tasokkaamman miehen ja mies joutuu tyytymään omaa tasoaan huonompaan. Näin pääsääntöisesti. Poikkeuksena on kaikkien naisten himoitsemat alfaurokset mutta heitä on hyvin rajallinen määrä.

Vierailija
6/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirankakka-tason femcel-nainen huutelee siellä. Huutikset :D :D

Vierailija
7/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyyllä kyllä.

Milloin tämä on tapahtunut? Voisin veikata teini-ikää. Ei kukaan normaali aikuinen puhu kenellekään tuolla tavalla. 

Vierailija
8/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyyyllä kyllä.

Milloin tämä on tapahtunut? Voisin veikata teini-ikää. Ei kukaan normaali aikuinen puhu kenellekään tuolla tavalla. 

Kyllä ne ihan täysi-ikäsiä on.

Vierailija
9/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyyllä kyllä.

Etkä oo yhtään katkera. Niin, ja totahan ei naiset oikeesti sano miehille kuin katkerimpien alialauta-apinoiden katkerisa kuvitelmissa.

Vierailija
10/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen saa helposti itseään tasokkaamman miehen ja mies joutuu tyytymään omaa tasoaan huonompaan."

Silloin nimenomaan sinä olet määritellyt nuo tasot väärin jos saavat sinusta ihan väärän tason ihmisen. Nuo pariutuvat kyllä parituvat ihan oikean tason mukaan.

Vierailija
11/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyyllä kyllä.

Kyse on sen naisen torjunnasta, ei mistään universaalista tasosta.

Vierailija
12/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla minkälaisia pakkeja naiset ovat saaneet miehiltä ja millaista on ollut kielenkäyttö.

Vierailija
13/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyyyllä kyllä.

Kyllä ne ihan täysi-ikäsiä on.

Eli olet lähestynyt ei niin-normaaleja ihmisiä. 

Vierailija
14/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä. Nainen saa helposti itseään tasokkaamman miehen ja mies joutuu tyytymään omaa tasoaan huonompaan. Näin pääsääntöisesti. Poikkeuksena on kaikkien naisten himoitsemat alfaurokset mutta heitä on hyvin rajallinen määrä.

Ihmisen tasohan ei voi olla väärä. Ihminen saa juuri sen tasoisen ihmisen jota itse on. 

Vierailija
15/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn sen ettei ole tasoja, muttei kaikille ole jokua.

Vierailija
16/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla minkälaisia pakkeja naiset ovat saaneet miehiltä ja millaista on ollut kielenkäyttö.

Minä kehtasin koulussa kertoa yhdelle pojalle että tykkäsin hänestä ja sen seurauksena hän haukkui minut ympäri koulua suureen ääneen ihmetellen miten minä olin kuvitellut että hän voisi olla minusta kiinnostunut. 

Sanomattakin selvää että sen jälkeen en ole elämässäni yhtään aloitetta enää tehnyt.

Vierailija
17/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mten ihmeessä joku "joutuu tyytymään omaa tasoaan huonompaan"? Sehän on se taso, mitä saa. Jos siis tasoja ylipäätään on.

Tasoissa on myös se ongelma, että ne ovat aina paikkasidonnaisia. Jossain peräkylässä se ainoa poikamies saattaa olla kaikkien naisten tavoittelema, mutta kaupungissa hukkuu muiden samanlaisten joukkoon.

Vierailija
18/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä tämä tasohullu, kun aina on sitä mieltä että miehet saa tasoaan alemman naisen ja naiset tasoaan ylemmän. Jos tasoteoria pitäisi paikkaansa niin sittenhän nuo ovat samantasoisia kun keskenään pariutuvat. Sinun määritelmäsi tasosta lienee pielessä joko naisten tai miesten suhteen, ehkä jopa molempien.

Vierailija
19/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen tasohan ei voi olla väärä. Ihminen saa juuri sen tasoisen ihmisen jota itse on. 

Yhden illan juttuun tai panosuhteeseen tavisnainen voi saada myös topmiehen, mutta ei vakavaan parisuhteeseen. Sitä tuossa kai haettiin.

Vierailija
20/97 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nainen saa helposti itseään tasokkaamman miehen ja mies joutuu tyytymään omaa tasoaan huonompaan."

Silloin nimenomaan sinä olet määritellyt nuo tasot väärin jos saavat sinusta ihan väärän tason ihmisen. Nuo pariutuvat kyllä parituvat ihan oikean tason mukaan.

Tai sitten sinä olet väärässä. Täysin mahdollista, ellei jopa todennäköistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän