MITÄ MIELTÄ OOTTE
naisesta jolle miehet ehdottelee jatkuvasti (varatutkin) seksiä jne. Lähtee helpolla mukaan kaikkeen ja parikymppisen ikänsä aikana hänellä ollut yli 20 miestä!!!! Mielestäni todella paljon! Ärsyttää kun hän esittelee rintojaan jopa miehelleni. Onneksi miestäni ne eivät kiinnosta mutta tyrkyttää itseään koko ajan. Ja kerrottakoon vielä että näiden 20 miehen joukossa on ollut myös muutama pitkä (n. 2v) kestänyt suhde. Pettänyt on siis näissäkin suhteissa.
Kommentoikaa!
Kommentit (20)
Useimmiten kun nainen hakee aikuisiällä muista miehistä sitä, mitä jäi paitsi lapsuudessaan / nuoruudessaan oman isänsä kanssa. Huomiota, rakkautta, hyväksyntää jne.
Itsellä hieman sama juttu mutta lievempänä; olen addiktoitunut miesten huomiolle ja kehuille, omaltä isältäni olen saanut huomiota nuoruudessani liian vähän. Lapsuudessani olin hänen silmäteränsä mutta aikuiseksi kasvaessa huomio loppui ja teini-iästä lähtien suhteeni miesten huomiota kohtaan on ollut liioiteltu.
Häntä ei ole käytetty hyväksi vaan hän käyttää muita. Kerran jopa sanoi että pitää nyt hetken hauskaa yhden miehen kanssa ja toinen oli ihan rakastunut. Jätti sen sitten kuin tiskirätin. On kyllä luonteeltaan aika yksinkertainen ja bimbo. On toisinaan ihan mukavakin ja ollaan ystäviä jne. Mutta en tajua mikä idea et kaikki miehet haluais hänet? Oma mieheni sanonut että haluaa vain mua ei tarvi muita ja mä oon kaunein jne.
ap
Tuosta ei hyvä seuraa. En viitsi edes ajatella, millainen hän on 40-vuotiaana, ja miten tyytyväinen elettyyn elämäänsä.
Tässä naisessa saattaa olla ns. seksuaalista vetovoimaa. Sellaista siis, jonka aistii hänen läheisyydessään ja samalla aaltopituudella olevat aistivat sen.
5
Sellaisesta ei välttämättä puhuta parhaallekaan kaverille. Sitä paitsi hän ei ehkä edes muista sitä - lapsilla ikävimmät muistot painuvat usein unoduksiin.
mieheltä mielipidettä tästä naisesta että onko kaunis yms. Mutta sanoi että ihan tavallinen, ei mitenkään kaunis. Ja vinot hampaat, suussa yksi risti kaksi. Muutamalta muultakin mieheltä oon kysynyt ja ne on vaan vastanneet että saa " hellpoa pillua" tältä naiselta. Onko se siis ainoa syy miksi miehiä kiinnostaa kun tietää aina " saavansa" ? Ja miksi ne varatut haluaa hypätä hänen kanssaan sänkyyn? usein tämä nainen kehuskelee kuinka moni taas on soitellut ja viestitellyt...
ap
Ja ihminen voi olla seksuaalisesti puoleensa vetävä vaikkei olisikaan missiainesta, ts. se karisma on niin voimakas.
Totta on se, että miehet tykkäävät helpoista naisista (eivät tosin arvosta ihmisenä sellaista) ja nainen saattaa ottaa sen positiivisena asiana vaikka todellisuudessa kyse onkin seksistä. Luultavasti ystäväsikin luulee, että hänestä ollaan kiinnostuneita ihmisenä, yksilönä, naisena vaikka todellisuudessa miesten kiinnostus voikin rajoittua vain seksiin.
Niin mutta siitä olen varma että mieheni ei ole hänestä kiinnostunut niin miksi tyrkyttää sille itseään? Musta se on ällötävää!!
ap
kaipaa oikeaa rakkauta ja hyväksyntää :(
Hänellä on selvästi huono itsetunto. Onko oma isä hylännyt hänet tai jotain? Selväsi kuitenkin hän nauttii varatun miehen huomiosta ja se voi juontaa lapsuuteen tai omaan isä-suhteeseen.
Ei sinun varmaan hänen kanssaan ole pakko olla jos hänen käytöksensä ärsyttää? Sen kuin lopetat yhdessäolon.
Huono itsetunto, jota ei vielä itse ole hokannut. Jokainen käyttää sitä, mitä on eniten.
Minusta kuulostat jotenkin kovin katkeralta. JOs ystävä tosissaan ehdottelee miehellesi jotain, niin miksi olet ko. naisen ystävä?
lapseni kummi joten pakko olla tekemisissä. Ja ollaan sukuakin. Isänsä kanssa hänellä on hyvät välit ja tulevat toimeen. Isä ostaa hänelle lahjoja, vaatteita, auton ja asunnonkin joten en usko että se johtuisi siitä. Mitä olen hänen isä-tytärsuhdettaan nähnyt niin ihan normaalilta vaikuttaa. Naisen vanhemmat ovat rikkaita joten hänelle kaikki nuo lahjat ovat ihan arkipäivää.
ap
jos miehesi ei kerran kiinnostunut niin thats it! turha vaivata pientä päätäsi sen enempää, pian menee tilttiin!
seksuaalinen vetovoima ei katso ulkonäköä!
Voi olla ihmisiä jotka ovat tappokauniita, mutta eivät silti kiinnosta ketään
se tyrkyttäminen ja olen aika mustasukkaista tyyppiä.
ap
Jos haluat elämästäsi onnetonta niin ärsyynny vain ja märehdi sitä päivästä toiseen. Varmaan saat miehesikin sillä konstilla hermostumaan niin, että hän lopulta lankeaa ystäväsi pauloihin.
4v ja hän on siis yksi kummeista. Valitsimme hänet koska hän osaa olla lasten kanssa ja hoitaa lastamme usein. Ainut ihminen lähipiirissämme tuolloin joka osaa lasten kanssa olla. Enkä minä tätä miehelleni mitenkään jankuta, tulin tänne vaan päästämään höyryjä ulos! ja jotenkin ehkä pelottaa jos se mies joskus lankeaakin vaikka muuten on uskollista tyyppiä ei vilkuile muita. Olemme olleet jo 12v yhdessäkin.
ap
HUORA