Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten antaa jämäkästi, mutta samalla kohteliaasti pakit?

Vierailija
22.01.2007 |

eräs asiakkaani on ilmeisen hieman ihastunut minuun ja on jo pariin otteeseen ehdottanut tapaamista vapaa-ajalla vihjaten sen voivan olla antoisaa molemmille osapuolille. olen tähän asti ottanut jutun huumorilla ja kieltäytynyt tarjouksesta vedoten siihen, että mies on naimisissa ja pienen lapsen isä. huomenna tapaamme jälleen ja jo nyt pelottaa, että hän ehdottelee jälleen tapaamista. miten annan hänelle kohteliaan jämäkästi pakit?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää se jämäkkyys ensisijaisena kriteerinä ja kohteliaisuus vasta kivana plussana. Voi nimittäinb olla, että jos kovasti yrität olla kohtelias, et ole lainkaan vakuuttava.

Jos perustella pitää, kannattaa lähteä ennemminkin sun ominaisuuksistasi kun hänen tilanteestaan liikkeelle. Kerroit tähän asti argumentoineesi hänen isyydellään ja aviollisuudellaan, mutta jos ne ei häntä haittaa, voi olla vaikea käsittää, että sua haittaa.

Vierailija
2/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos mutta elämäni ja aikatauluni on muutenkin täynnä

kiitos mutta olen jo suhteessa

Kiitos mutta ei se nyt vaan todellakaan käy

No kun ei vaan käy

Ei sitten niin missään oloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle esim. ei tulisi kuuloonkaan suhde asiakkaan kanssa, ala on yksinkertaisesti niin pieni ettei sillä pystyisi enää toimimaan.

Kaiken lisäksi ulkomainen työnantajani on eettisissä määräyksissään kieltänyt romanttisluontoiset suhteet asiakkaisiin :o)

Vierailija
4/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä jämäkästi mutta ystävällisesti. Miehet tulkitsee huumorin tuossa tilanteessa usein flirtiksi, että haluat vain leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa... joten jätä huulen heitto ja sano kuten asia on, äläkä tuo esille hänen elämäntilannettaan- jos teet niin niin sehän oin kuin sanoisi- ' joo, kyllä mä muuten mutta kun sulla on tuo vaimo ja lapsi...'

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän