Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin vauvan, mutta äityis pelottaa

Vierailija
15.01.2007 |

Kun muut suunnittelitte ensimmäistä vauvaa, pelottiko yhtään tuleva?

Tilanne on se, että mentiin viime kesänä mieheni kanssa naimisiin ja ollaan koko ajan puhuttu, että " kohta" aletaan yrittää vauvaa. Nyt on tilanne se, että pillerit on loppu ja pitäisi ihan oikeasti alkaa yrittää sitä vauvaa. Toisaalta ihanaa, toisaalta pelottaa ihan kauheasti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä sopeutuu

Vierailija
2/5 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuitenkin, pelottaa kauheasti että miten pärjään äitinä, miten riittää rahat, miten käy meidän hyvän parisuhteen?

Ite olen 26 ja mies 30, että ihan nuoria ei enää olla ja vauva sais jo tulla. Työpaikka on vakituinen molemmilla, että sikälikin olisi ihan hyvä tilanne.

Mites teillä muilla, pelottiko yhtään ennen vauvan tuloa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kyllä sopeutuu. Jos haluaa lapsen oikeasti ja aikoo siitä huolehtia, puuhiin vain! =) Tsemppiä! Jos odotatte vielä, ei sitä OIKEAA aikaa tule koskaan!

Vierailija
4/5 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan sopeutui odotusaikana että tässä sitä ollaan, oma valinta. Äitiys pelotti tosi paljon ja olin varma ettei minusta olisikaan siihen...

No, nyt 3 lasta ja nuo ovat maailman ihanimmat, raivostuttavimmat ja rakkaimmat mitä maailmassa olla! Luulen, että tosi moni äiti pelkää äitiyttä ja sitten kun se tapahtuu, se onkin luonnollisin asia mitä on!

Aikaa teillä on vaikka kuinka paljon, lapset tulee sitten kun tulee :)

Vierailija
5/5 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran voi aina lopettaa, jos hoivaaminen ei kiinnostakkaan. Lapsi on ja pysyy eikä edes pysy vauvana ikuisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän