Synnyttäjänpäivä /Siittäjänpäivä.Mitä mieltä olette?
Äitienpäivä on synnyttäjänpäivä.Isänpäivä on siittäjänpäivä.Mitä mieltä olette?
Kommentit (358)
En ole vanhempi, mutta kokisin häiritsevänä jos minun pelkän sukupuoleni perusteella oletettaisiin ottavan tietty rooli. Olisin vanhempi mieluummin kuin äiti tai isä.
N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isättömille lapsille voisi olla ahn-päivä eli alapäästään huolimattomien naisten päivä. Silloin voi lapsi aina kysellä äidiltään, ketkä ne minun isävaihtoehdot olikaan...
Niin kumpi tuossa kohtaa on se ahn, se lapsensa jättänyt ja vastuuton isä vai se jätetty äiti?
Äiti, joka ei osaa sanoa, kuka viidestä tapauksesta on todennäköisin isä.
Kansanedustajamme ja kansalaisaloitteen tehneet ovat va jak ke ja.
Siittäminrn ja erityisesti synnyttäminen kuulostaa aika syrjivältä ap. "Juridisesti lapsesta vastuussa olevien päivä" saattaisi olla paras.
Vierailija kirjoitti:
Sitä että on ihanan wokea!
Ehkä ne amerikkalaiset vaalivoittajat ovat oikeassa jossain asioissa. Ainakin tämäntyypisissä asioissa.
Hulluja friikkejä noi vasurit! Ei mulla muuta.
Kuka tästä jaksaa enää puhua kuin nämä antiwoke hullut.
Kukaan ei ole ehdottanut moista.
Teidän on helpompi jauhaa tälläistä kuraa kuin keskustella Suomen talouden tilasta. Siksi tältä palstalta siivotaan kaikki normaali keskustelu taloudesta.
Teidän taktiikka jatkaa wokesekoiiua on niin vanhaa. Talous jyrää!
Vierailija kirjoitti:
En ole vanhempi, mutta kokisin häiritsevänä jos minun pelkän sukupuoleni perusteella oletettaisiin ottavan tietty rooli. Olisin vanhempi mieluummin kuin äiti tai isä.
N49
Niin no tuosta syystä ettet ole kokenut raskautta, synnytystä ja imetystä, ajattelet noin. Jos tätä prosessia ei häiritä, se valmistaa naisen äitiyteen ihan samalla tavalla kuin eläimelle herää hoivavaisto. Naaraalle siis. Ja tämä on hormonaalista ja luonnollista, eikä sitä oikein voi edes kuvailla jos ei käy läpi - hormonit ovat vahvempia kuin vaikkapa vahvan lääkityksen alaisuudessa oleminen
Tämä miesten osallistaminen on todella häiriintynyttä ja erittäin haitallista myös lapsille. Tuo luonnollinen prosessi suojelee lapsia ja takaa heidän turvallista kehitystään. Miehet eivät koe vastaavaa hormonaalista vastetta ja heidän motiivinsa ja halunsa lapsia kohtaan ovat ihan erit, kuin naisten
Vierailija kirjoitti:
Siittäminrn ja erityisesti synnyttäminen kuulostaa aika syrjivältä ap. "Juridisesti lapsesta vastuussa olevien päivä" saattaisi olla paras.
Tuo taas syrjii siittäjiä ja synnyttäjiä. Sitä lasta ei olisi olemassakaan, jos se olisi niiden "juridisesti lapsesta vastuussa olevien" vastuulla
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aivan kamalaa.
Joo. Ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Surullisinta tässä on se, että eduskunnassa käytetään aikaa ja pohditaan näitä lillukanvarsijuttuja (äiti/isä, nikotiinimaku, alkoholin % kaupoissa etc...) kun tarve olisi miettiä ja tehdä päätöksiä maatamme koskevista, hiukan suuremmista asioista. Politiikka sucks nykypäivänä.
Onko tämä taas jotain persujen aivotonta tyhjän ulinaa? Todellako ihmiset nykyään valitsevat onnittelukortteihinsa tekstit lakipykälistä? Ettei taas olisi joku harhautus sillä aikaa kun hallitus kusee kansan kassan johonkin veljenpojan firman taskuun?
Tämä on samaa sarjaa kuin se, että muutetaan sanojen 'mies', 'nainen', 'poika' ja 'tyttö' merkitykset niin, että ne eivät enää viittaa biologiseen sukupuoleen, vaan johonkin aivan muuhun, ja aletaan viittaamaan biologiseen sukupuoleen käyttämällä sukuelinten nimiä.
"Minä olen vaginallinen ja puolisoni on peniksellinen."
En koe, että minulla olisi mitään biologiaan liittymätöntä "sukupuolta".
Sellaista päivää ei tule, että noita sanoja käyttäisin.
Näihin typeryyksiin pystyvät vain Vasemmistoliitto ja vihreät. Osaaminen ja tieto ei riitä talouden, koulutuksen ja terveydenhoidon todellisiin kysymyksiin. Näitä aivan kuvottavia aloituksia tehdään. Siellä luokan edessä Hellurei Hermannin siittäjä esitellään? Mites nämä adoptoitujen lasten oletetut oliot esitellään? Näin alas on Vasemmistoliitto ja vihreät vajonneet. Voi aikoja voi tapoja.
Niin kumpi tuossa kohtaa on se ahn, se lapsensa jättänyt ja vastuuton isä vai se jätetty äiti?