Synnyttäjänpäivä /Siittäjänpäivä.Mitä mieltä olette?
Äitienpäivä on synnyttäjänpäivä.Isänpäivä on siittäjänpäivä.Mitä mieltä olette?
Kommentit (358)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isän- ja äitienpäivän voi ihan hyvin poistaa, ovat turhia kauppojen lanseeraamia päiviä myynnin edistämiseksi. Kukin voi muistaa omaa isää, äitiä, synnyttäjää tai siittäjää ihan vapaasti milloin vaan ja omalla tavallaan, ei väkisin lahjoja ostamalla.
Useimmat juhlapäivät ovat turhia ja niillä edistetään kauppojen myyntiä: joulu, pääsiäinen, ystävänpäivä, vappu, juhannus, halloween ja kaikki henkilökohtaiset merkkipäivät.
Mutta tässä naiseuden ja äitiyden hävittämisessä on kyseessä vasemmistolainen normienpurkuprojekti transujen mieliksi ja yhteiskuntajärjestyksen murskaaminen. Kelan papereihin nainen ja äiti on korvattu sanalla synnyttävä vanhempi. Mitä ja ketä sellainen palvelee?
Vierailija kirjoitti:
Äitienpäivä ja Isänpäivä tulee jatkumaan entisen mallin mukaisesti.Siihen ei tule meidän perheessä ainakaan muutoksia.
Ajattele nyt, kuinka liikuttavaa on saada synnyttävän vanhemman, lisääntymisalustan, menstruoivan elämänmuodon tai sikiöhautomon kortti! Vihervassujen silmissä nainen on vain sikiöitä pihalle syytävä kävelevä pillunkantoteline ja naiseus on kirosana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitienpäivä ja Isänpäivä tulee jatkumaan entisen mallin mukaisesti.Siihen ei tule meidän perheessä ainakaan muutoksia.
Ajattele nyt, kuinka liikuttavaa on saada synnyttävän vanhemman, lisääntymisalustan, menstruoivan elämänmuodon tai sikiöhautomon kortti! Vihervassujen silmissä nainen on vain sikiöitä pihalle syytävä kävelevä pillunkantoteline ja naiseus on kirosana.
Olemme vihreä perhe ja meille on aivan luonnollista että siitetty ja synnytetty tekevät siittäjälle siittäjänpäiväkortin.
Hyvää Siittäjän Päivää kaikki Synnyttäjät
Tämä on kyllä jo ihan älytöntä.
Hyvää inseminaattorinpäivää kaikille siittäville vanhemmille ja sperminaattoreille! t. Valo-Korianteri
Äitien- ja isänpäivän nimityksiä nyt ei olla mihinkään muuttamassa. Mulla on itselleni sama millä nimityksellä mua jossain lakitekstissä tai terveydenhuollon papereissa kutsutaan, jos helpottaa heidän työtään niin voin olla ihan yhtä hyvin synnyttäjä kuin äiti. Olin itseasiassa sitä jo joissain raskausaikaisissa papereissa enkä silloin liki parikymmentä vuotta sitten tajuttu että tuossa oltaisiin oltu viemässä mun äitiyttä pois tai että lapsen pitäisi alkaa kutsua mua äidin sijaan synnyttäjäksi.
Meillä on perheessä geneettisiä sairauksia, näiden lisäksi on lapsia jotka ovat puolisisaruksia ja joku adoptoitukin. Jollain perheenjäsenellä myös sijaislapsia jotka ovat kasvaneet perheessä taaperoista täysikäisiksi.
Tän takia meillä on terveydenhuollon papereissa perhettä kuvatessa erotettu biologiset vanhemmuussuhteet ei-biologisista. Ihan näistä tuttavien kanssa puhuessakin olen voinut tuoda esille että Maijalla ei ole tätä riskiä koska hän ei ole Kallen biologinen lapsi. Ei nämä silti mitenkään määrittele sitä kuka saa kutsua ketäkin äidiksi tai isäksi tai ketä kaikkia nyt satuttaan juhlistamaan isänpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Äitien- ja isänpäivän nimityksiä nyt ei olla mihinkään muuttamassa. Mulla on itselleni sama millä nimityksellä mua jossain lakitekstissä tai terveydenhuollon papereissa kutsutaan, jos helpottaa heidän työtään niin voin olla ihan yhtä hyvin synnyttäjä kuin äiti. Olin itseasiassa sitä jo joissain raskausaikaisissa papereissa enkä silloin liki parikymmentä vuotta sitten tajuttu että tuossa oltaisiin oltu viemässä mun äitiyttä pois tai että lapsen pitäisi alkaa kutsua mua äidin sijaan synnyttäjäksi.
Olet esimerkillinen vihervasemmiston handmaiden. Sua ei varmaan myöskään haittaa tulla nimitellyksi pillulliseksi, kohdulliseksi, menstruoijaksi tai etureiäksi sen takia, ettei pari sukupuoliahdistunutta erityishenkilöä pahoita mieltään?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on perheessä geneettisiä sairauksia, näiden lisäksi on lapsia jotka ovat puolisisaruksia ja joku adoptoitukin. Jollain perheenjäsenellä myös sijaislapsia jotka ovat kasvaneet perheessä taaperoista täysikäisiksi.
Tän takia meillä on terveydenhuollon papereissa perhettä kuvatessa erotettu biologiset vanhemmuussuhteet ei-biologisista. Ihan näistä tuttavien kanssa puhuessakin olen voinut tuoda esille että Maijalla ei ole tätä riskiä koska hän ei ole Kallen biologinen lapsi. Ei nämä silti mitenkään määrittele sitä kuka saa kutsua ketäkin äidiksi tai isäksi tai ketä kaikkia nyt satuttaan juhlistamaan isänpäivänä.
Sä tiedät oikein hyvin, ettei tämä ole peruste, miksi Kelan papereissa ei puhuta äidistä vaan typistetään nainen kehontoiminnoksi.
Mitä mieltä? Orwellilaista newspeakia ja perseestä.
Jyystäjän ja jympsytetyn päivä vaihtoehtoisesti ? Tai mällittäjän ja mällitetyn ?
Borde inte morsdagen analogt vara "siitetyn päivä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän muuten äitienpäivä on monikossa, mutta isänpäivä ei?
Koska se isä on alfauros joka on pannut useamman naisen äidiksi.
Niin tai munasolu on luovuttajan ja toinen kantaa sen= 2 äitiä
Samaa siittiötä (1kpl) ei kuitenkaan voi laittaa kahdelle..
Sijaissynnyttäjäkeskusteluissa ainoastaan sukusolun antaja on oikea vanhempi ja synnyttäjä on ainoastaan sikiöhautomo, jolla ei ole oikeuksia tai tunnesidettä kantamaansa lapseen.
Jaa kun nainen vaikkapa hyvä ystävätör antaa munasolunsa. Ni mites lapsi pitääkö heti kun oppii puhumaan kertoa että nyt ei synnyttäjä sitten kuitenkaan ole secoikea ja se oikea on se joka ei sitten kuitenkaan synnyttänyt??😂
No vaikka olisi niin silti melko varmasti kaikissa lapsiperheissä ne päivät olisivat edelleen isän ja äitienpäivä ja kortteihin kirjoitetaan myös isänpäivä ja äitienpäivä jne.
Vierailija kirjoitti:
Joo! Ja syntymäpäivä voisi olla "se päivä, jona tulit vaginasta". Ja 9 kk ennen syntymäpäivää voitaisiin viettää alullepanopäivää.
Minusta vaginapäivä olisi parempi kuin syntymäpäivä
Sanana äiti on aina viitannut naiseen ja isä mieheen. Nainen adoptioäitinä hoitaa äidin roolia ja mies adoptioisänä isän roolia. Joku vihervassu yritti vängätä, että äiti ei ole sukupuolisidonnainen sana :D