Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnyttäjänpäivä /Siittäjänpäivä.Mitä mieltä olette?

Vierailija
17.04.2024 |

Äitienpäivä on synnyttäjänpäivä.Isänpäivä on siittäjänpäivä.Mitä mieltä olette?

Kommentit (358)

Vierailija
221/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa älllöttävältä ja tunnekielteiseltä, joltain tieteelliseltä tutkimukselta hyh ei koskaan.

Vierailija
222/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen sitä koulukuntaa, joka tykkää näistä perinteisistä nainen ja mies -termeistä. Ja sitä koulukuntaa myös, jonka mielestä sukupuolta ei voi vaihtaa, mutta ihminen voi identifioitua miksikä vaan öttimönkijäiseksi, joka ei vastaa biologista sukupuolta. 

Ja mitä näihin äiti ja isä-termeihin tulee, niin se on täysin vanhempien päätösvallan alla miksikä lapsensa alkavat heitä kutsumaan."

Miksi muun yhteiskunnan pitäisi ylläpitää ja vahvistaa näiden öttimönkijöiden harhoja? Jopa näiden lasten kustannuksella?

Ehkä siksi että puolet tästä yhteiskunnasta alkaa olla öttimönkijäisiä 

Profesioin jo vuosia surren, että tulevat sukupolvet eivät osaa ja tiedä, miten lisäännytään. Tämä on jo arkipäivää monille, kun ravataan hedelmöityshoidoissa ja tuhotaan sukuelimiä steroideilla "seksin" merkeissä. Öttimönkijäiset vieraantuvat tästä todellisuudesta entisestään. Osaaminen säilyy luonnollisilla olennoilla: eläimilläkään ei ole lisääntymisongelmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko ja veli liittyvät entiseen koulukuntaan .

Mikä olisi uuden koulukunnan termi. Ehdotuksia?

Synnyttäjäni ja siittäjäni mahdollinen tulevaisuuden uuden henkilön siittäjähenkilö.

Synnyttäjäni ja siittäjäni mahdollinen uuden henkilön synnyttäjähenkilö.

Lyhennykset helpottavat asiaa:

SSMTUHS

SSMUHSH

Vierailija
224/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miltä se naisen näköinen ihminen näyttää?

>No mistä itse päättelet kuka on nainen ja kuka mies?  Kyllä aikamoni itseään naiseksi kutsuva pukeutuu naisellisesti, mutta ei toki kaikki.  Kyllä itse yleensä päässäni miellän ihmisen joko naiseksi tai mieheksi, mutta mikäli tämä ihminen sanoo olevansa jompikumpi en vastaankaan ala väittämään. 

Miksi biologiaan perustuvat sukupuolikäsitteet pitää häivyttää kielestä ja lakiteksteistä, kuten nainen ja äiti?

>Hitostako minä tiedän, mielestäni se on järjetöntä, että tällaista joku haluaa. Itse haluaisin että nimitys äiti säilyy. 

Miksi biologinen tosiasia, kuten lapsen vanhemmuustieto kelan papereissa on aikuisten valittavissa? 

>Biologiset tosiasiat ja vanhempien identifioitumiset ovat kaksi eri asiaa."

Vinkki: sukupuoli ei ole vaatteet, meikki, persoonallisuudenpiirteet tai mieltymykset eikä se ole myöskään ilmoitusasia. Olet siis valmis luopumaan naisen määritelmästä ja naiserityisistä tiloista, ryhmistä, kiintiöistä ja urheilusarjoista sukupuolisekoilijoiden ja pervoperojen sanomisten perusteella. Kunnon handmaiden!

"Biologiset tosiasiat ja vanhempien identifioitumiset ovat kaksi eri asiaa."

Miksi identifioitumiset ovat tärkeämpiä kuin faktat ja lapsen oikeus tietää alkuperänsä? Miksi lapsen syntymätodistukseen ja henkilötietoihin on voitava merkitä synnyttäjä isäksi? Virallisten dokumenttien pitäisi heijastella todellisuutta eikä mitään päänsisäistä sukupuolifantasiaa.

Vierailija
225/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäjänpäivä alleviivaa lähinnä synnytystapahtumaa sen sijaan, että siinä juhlittaisiin äitiyttä. 

Vierailija
226/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän muuten äitienpäivä on monikossa, mutta isänpäivä ei?

Koska se isä on alfauros joka on pannut useamman naisen äidiksi.

Niin tai munasolu on luovuttajan ja toinen kantaa sen= 2 äitiä

Samaa siittiötä (1kpl) ei kuitenkaan voi laittaa kahdelle..

Sijaissynnyttäjäkeskusteluissa ainoastaan sukusolun antaja on oikea vanhempi ja synnyttäjä on ainoastaan sikiöhautomo, jolla ei ole oikeuksia tai tunnesidettä kantamaansa lapseen.

Vierailija
227/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen sitä koulukuntaa, joka tykkää näistä perinteisistä nainen ja mies -termeistä. Ja sitä koulukuntaa myös, jonka mielestä sukupuolta ei voi vaihtaa, mutta ihminen voi identifioitua miksikä vaan öttimönkijäiseksi, joka ei vastaa biologista sukupuolta. 

Ja mitä näihin äiti ja isä-termeihin tulee, niin se on täysin vanhempien päätösvallan alla miksikä lapsensa alkavat heitä kutsumaan."

Miksi muun yhteiskunnan pitäisi ylläpitää ja vahvistaa näiden öttimönkijöiden harhoja? Jopa näiden lasten kustannuksella?

Vähän täytyy kuplassa elää, jos kuvittelee, että kaikilla lapsilla on äiti ja isä. On muun muassa lapsia, joilla on kaksi äitiä, kaksi isää tai pelkkä äiti tai isä.

Vierailija
228/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos 11.11. vietettävä sinkkujen päivä nimettäisi sormi perseessä päiväksi? 

Niinhän sä vietät kaikki päivät?

Vierailija
229/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Äiti on pelkkä nimitys, joka on lapselle opetettu. Lapsi tekee äidilleen kortin äitien päivänä jos hän tätä henkilöä äidikseen kutsuu, siitä huolimatta mitä äidin housuista löytyy."

Kuinka monen "äidin" housuista löytyy muu värkki kuin vulva? Arvioita prosenttiosuuksista? Ja näiden poikkeavien vuoksi ketään naista ei saa sanoa äidiksi :D

Se voi loukata jotakuta jos nainen sanoo itseään naiseksi tai äidiksi. Koska pitäisi saada itse päättää millä sukuelimellä syntyy

Vierailija
230/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä me loppujen lopuksi edes teemme sillä tiedolla kumpaa sukupuolta toinen on? 

Mitä naisten oikeudet ja naiserityisyys silloin tarkoittavat?

Vierailija
231/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon veli:

Isosynnyttäjäni ex - mahdollinen uuden henkilön siittäjä

ISEXMUHSI

Mummon sisko:

Isosynnyttäjäni ex - mahdollinen uuden henkilön synnyttäjä

ISEXMUHSY

Vierailija
232/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woketus menee nyt liian pitkälle. Ei tule päivää, että ryhtyisin käyttämään tällaisia pölhökustaailmaisuja kuin vaginallinenulvallinen kohdullinen synnyttäjä. Mitä hittoa tuollaisia biologisia suvunjatkamiselimiä toitottamaan. Ne on aika yksityisiä asioita, Äiti ja isä, mies ja nainen, tyttö ja poika. Ne ovat hyviä ilmaisuja ja niitä käytän hautaan saakka. 

Vierailija
233/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyttäjänpäivä alleviivaa lähinnä synnytystapahtumaa sen sijaan, että siinä juhlittaisiin äitiyttä. 

Imettäjänpäivä erikseen. Sitten lastenhoitajan päivä. Ja näitä voitaisiin juhlia myös suhteessa työmäärään, eli siittäjänpäivä kestäisi minuutin, synnyttäjänpäivä vaikka viikon. Imettäjänpäivä kuukauden.

Vierailija
234/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään sen parempi kuin äitien ja isän päivä. Jos on kaksi isää tai kaksi äitiä niin ei toimi. Molemmat äidit eivät ole synnyttäjiä eikä isät siittäjiä.

Vierailija
235/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän täytyy kuplassa elää, jos kuvittelee, että kaikilla lapsilla on äiti ja isä. On muun muassa lapsia, joilla on kaksi äitiä, kaksi isää ta

Ihan jokaisella on isä ja äiti huolimatta siitä, ovatko nämä hyviä vai huonoja tai mukana lapsensa elämässä. Tässä kieliveivauksessa on kyse pelkästään transujen pokkuroinnista ja queervallankumouksesta binäärin ja cisteemin murskaamisineen. Ei pidä olla naiivi. Vai miksi opetussuunnitelmiin ja oppimateriaaleihin on ympätty pimppipojat ja raskaanaolevat miehet.

Vierailija
236/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>No mistä itse päättelet kuka on nainen ja kuka mies?  Kyllä aikamoni itseään naiseksi kutsuva pukeutuu naisellisesti, mutta ei toki kaikki.  Kyllä itse yleensä päässäni miellän ihmisen joko naiseksi tai mieheksi, mutta mikäli tämä ihminen sanoo olevansa jompikumpi en vastaankaan ala väittämään. 

Miksi biologiaan perustuvat sukupuolikäsitteet pitää häivyttää kielestä ja lakiteksteistä, kuten nainen ja äiti?

>Hitostako minä tiedän, mielestäni se on järjetöntä, että tällaista joku haluaa. Itse haluaisin että nimitys äiti säilyy. 

Miksi biologinen tosiasia, kuten lapsen vanhemmuustieto kelan papereissa on aikuisten valittavissa? 

Vinkki: sukupuoli ei ole vaatteet, meikki, persoo

Onhan r aiskattuja naisiakin merkitty vuosisatoja äideiksi, vaikka ovat lähinnä hyväksikäytön ja seksuaalirikosten uhreja. Eli ei se totuus ole totta ollut ennenkään

Vierailija
237/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: sukupuoli ei ole vaatteet, meikki, persoo

Vinkki: Oikeesti. Rauhoitu.  Älä laita sanoja suuhuni joita en ole sanonut.  

En halua luopua naisten ja miesten vessoista tai halua että virallisissa lääketieteellisissä papereissa lukee jotain mikä ei ole totta. 

Jokaisella on biologinen sukupuolensa, mutta minkäs sille mahtaa, että joku kokee olevansa jotain muuta ?   Ehkä se kertookin enemmän siitä että sukupuolirooleissamme ei ole tilaa erilaisuudelle. 

Olisiko sun ratkaisu kieltää ihmisiä olemasta ja elämästä sillä tavalla kuin haluavat elää ? 

Vierailija
238/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äitii...., tuu pyyhkiää!"

Vierailija
239/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan ole koskaan kukaan yrittänyt estää käyttäytymästä kuin mies, vaikka olen nainen. Jopa isä sanoi minulle, että "sinusta tulisi hyvä poika" - mitä ihmettä tuo edes tarkoittaa? Ihan nainen olen, vaikka epämiellyttävässä seurassa en keikistelekään

Vierailija
240/358 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään sen parempi kuin äitien ja isän päivä. Jos on kaksi isää tai kaksi äitiä niin ei toimi. Molemmat äidit eivät ole synnyttäjiä eikä isät siittäjiä.

Jos olisi kaksi äitiä, mikä tietenkin olisi tarua eikä totta, niin sitten varmaan olisi kaksipäivänsankaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi