Synnyttäjänpäivä /Siittäjänpäivä.Mitä mieltä olette?
Äitienpäivä on synnyttäjänpäivä.Isänpäivä on siittäjänpäivä.Mitä mieltä olette?
Kommentit (358)
Yleensä isästä ei ole edes varmaa tietoa, turha päivä jonka voisi poistaa kalenterista.
-äiti
Voi ristus mitä paskaa taas. Älkää viitsikö edes.
Olin ennen melkoisen suvaitsevainen ihminen, mutta tämä kaikki tällainen on saanut minut vihaamaan tällaista älytöntä kotkotusta.
On kääntynyt kyllä niin itseään vastaan nämä jutut.
"Olen sitä koulukuntaa, joka tykkää näistä perinteisistä nainen ja mies -termeistä. Ja sitä koulukuntaa myös, jonka mielestä sukupuolta ei voi vaihtaa, mutta ihminen voi identifioitua miksikä vaan öttimönkijäiseksi, joka ei vastaa biologista sukupuolta.
Ja mitä näihin äiti ja isä-termeihin tulee, niin se on täysin vanhempien päätösvallan alla miksikä lapsensa alkavat heitä kutsumaan."
Sulta jäi varmaan ihan vahingossa vastaamatta, että miltä se naisen näköinen ihminen näyttää? Ja miksi biologiaan perustuvat sukupuolikäsitteet pitää häivyttää kielestä ja lakiteksteistä, kuten nainen ja äiti? Ja miksi biologinen tosiasia, kuten lapsen vanhemmuustieto Kelan papereissa on aikuisen valittavissa? Kukaanhan ei ole puuttumassa perheiden sisäisiin käytäntöihin, vaikka lapsen paras ei ole synnyttäjän kutsuminen isäksi.
Sukututkijoille ohjeistusta:
Äiti, synnyttäjä, isoäiti, isosynnyttäjä, isoisoäiti, isoisosynnyttäjä. Jatkuu; isoisoisosynnyttäjä
Siittäjä. Isosiittäjä. Isoisosiittäjä, isoisoisosiittäjä.
.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän muuten äitienpäivä on monikossa, mutta isänpäivä ei?
Koska se isä on alfauros joka on pannut useamman naisen äidiksi.
Loukkaa sijais-synnyttäjiä, heillä pitäisi olla oma sijais-synnyttäjien päivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on ennakoitu polyamoria ja musujen moniavioisuuskäytäntö.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä isästä ei ole edes varmaa tietoa, turha päivä jonka voisi poistaa kalenterista.
-äiti
Että et sitten tiedä monenko kanssa olit kun teitte lapsen? Tai kysynyt edes nimeä??
Tämän takia mentiin ennen naimisiin vaikka tämäkin traditio on jo pilattu
"Olen sitä koulukuntaa, joka tykkää näistä perinteisistä nainen ja mies -termeistä. Ja sitä koulukuntaa myös, jonka mielestä sukupuolta ei voi vaihtaa, mutta ihminen voi identifioitua miksikä vaan öttimönkijäiseksi, joka ei vastaa biologista sukupuolta.
Ja mitä näihin äiti ja isä-termeihin tulee, niin se on täysin vanhempien päätösvallan alla miksikä lapsensa alkavat heitä kutsumaan."
Miksi muun yhteiskunnan pitäisi ylläpitää ja vahvistaa näiden öttimönkijöiden harhoja? Jopa näiden lasten kustannuksella?
Vierailija kirjoitti:
Sulta jäi varmaan ihan vahingossa vastaamatta, että miltä se naisen näköinen ihminen näyttää? Ja miksi biologiaan perustuvat sukupuolikäsitteet pitää häivyttää kielestä ja lakiteksteistä, kuten nainen ja äiti? Ja miksi biologinen tosiasia, kuten lapsen vanhemmuustieto Kelan papereissa on aikuisen valittavissa? Kukaanhan ei ole puuttumassa perheiden sisäisiin käytäntöihin, vaikka lapsen paras ei ole synnyttäjän kutsuminen isäksi.
miltä se naisen näköinen ihminen näyttää?
>No mistä itse päättelet kuka on nainen ja kuka mies? Kyllä aikamoni itseään naiseksi kutsuva pukeutuu naisellisesti, mutta ei toki kaikki. Kyllä itse yleensä päässäni miellän ihmisen joko naiseksi tai mieheksi, mutta mikäli tämä ihminen sanoo olevansa jompikumpi en vastaankaan ala väittämään.
Miksi biologiaan perustuvat sukupuolikäsitteet pitää häivyttää kielestä ja lakiteksteistä, kuten nainen ja äiti?
>Hitostako minä tiedän, mielestäni se on järjetöntä, että tällaista joku haluaa. Itse haluaisin että nimitys äiti säilyy.
Miksi biologinen tosiasia, kuten lapsen vanhemmuustieto kelan papereissa on aikuisten valittavissa?
>Biologiset tosiasiat ja vanhempien identifioitumiset ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muun yhteiskunnan pitäisi ylläpitää ja vahvistaa näiden öttimönkijöiden harhoja? Jopa näiden lasten kustannuksella?
Ehkä siksi että puolet tästä yhteiskunnasta alkaa olla öttimönkijäisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai munasolu on luovuttajan ja toinen kantaa sen= 2 äitiä
Samaa siittiötä (1kpl) ei kuitenkaan voi laittaa kahdelle..
Entäs jos 11.11. vietettävä sinkkujen päivä nimettäisi sormi perseessä päiväksi?
Ei nainen, vaan vaginainen
Ei mies, vaan kivespussikas
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei ole kumpaakaan?
Mitä me loppujen lopuksi edes teemme sillä tiedolla kumpaa sukupuolta toinen on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei ole kumpaakaan?
Olisiko sitten EU-Nukkitar
Synnyttäjässähän on tuo sama ongelma. Olisihan se hauska, kun lapset toivottaisivat hyvää luojanpäivää!