Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko lähteä viikoksi Alpeille, yöks!!!!

Vierailija
22.01.2007 |

Että ahdistaa jo etukäteen. Itse en ole yhtään liikunnallinen enkä pidä laskettelusta. Lasten vuoksi minun on pakko lähteä mukaan. Mies ottaa lapset aamulla mäkeen mukaan ja minä haen ne pois. Sitten käkin mökissä päivät. Kaikki muut on tosi urheilullisia ja reippaita paitsi minä. Vituttaa jo etukäteen.

Onko Chamonixissa mitään tekemistä jos ei halua lasketella?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule sinä hoitamaan minun lapsiani kotiin siksi aikaa :-)

Vierailija
2/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää onko lähstöllä kylpylähotellia ja varaa hoitoja, käy uimassa, käy kävellyllä ja ihaile maisemia. Kohteessa on varmasti paljon nähtävää. Hiihdätkö murtsikkaa? käy ostoksilla....Minusta olet hieman kiittämätön. Ihana loma tulossa ja sinä valitat. Ihme et miehesi haluaa sinut edes mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta elämäsi on aika hyvin, jos tuo on suurin ongelmasi!

Mä ottaisin mukaan kasan kirjoja ja nauttisin olostani yksin.

4/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chamonix ei ole kuuluisa edullisista shoppailumahdollisuuksistaankaan, joten minä ainakin istuisin vaan terassilla katselisin vuoria. Ne on vähän eri suuruusluokkaa kun meillä täällä Porvoossa.

Vierailija
5/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäks ravintoloita, kylpylöitä siis vaikka mitä tekemistä. Aivan mahtava paikka! En tajua miten olet tuollainen, itse kirkuisin onnesta jos pääsisin sinne.

Vierailija
6/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken laskettelekkaan, mutta otaisin kamerani mukaan ja palaaaaljon muistikortteja ja kuvaisisin siellä . ai että, milon on lähtö mä lähden???

niin ja minäkään en laskettele tosi uin.

Vierailija
7/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko sun on lähteä jos ei huvita? Miehesikin olisi varmaan iloinen nuoresta seuralaiseta ;)

Vierailija
8/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisin itseni ehkä huonosti, mutta matkassa ottaa pannuun eniten se, että kaikki muut ovat tosi sporttisia tyyppejä, jotka tulevat mustat rinteet alas ja lähtevät aamulla rinteeseen ja tulevat illalla. Mä olen sitten lasten kanssa kaiket päivät, kun ne ei jaksa montaa tuntia olla laskemassa. Mökki on 50 m2, siellä on 4 aikuista ja kaksi lasta. Illalla sitten puidaan laskettelupäivää, ja minullahan ei ole mitään sanomista siihen. Tiedän, että kaikki odottavat ja painostavat minua jatkuvasti mäkeen, mutta olen loukannut jalkani kerran kunnolla, enkä halua enää mennä. Koko viikon on tosi ulkopuolinen ja " huonompi" olo. Tiedän, että sukulaisille puhutaan kunka se " Maija" vain laiskotteli koko viikon (vaikka olisin kuinka käynyt kävelyillä ja hoitanut lapsia päivät, että muut saavat laskea).

Vierailija
9/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua mitään beibisitteriä, sori vaan. Hän haluaa nimenomaan mennä perheenä sinne. Itse tiedän, että matka on miehelle tärkeää, joten tottakai lähden mukaan. Matka nyt vain sattuu ahdistamaan minua jumalattomasti. Tiedän, että en saisi ikinä miestä mukaan jonnekin hevosvaelluslomalle, joita itse rakastan. Eli kyllä se olen tässä minä, joka uhraudun vaikka joku ihmetteli että miten mies viitsii ottaa mut mukaan. Töytyy vain yrittää niellä paskafiilikset ja olla näyttämättä niit muille.

Vierailija:

Mikä pakko sun on lähteä jos ei huvita? Miehesikin olisi varmaan iloinen nuoresta seuralaiseta ;)

Vierailija
10/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teitä on 4 aikuista lähetmässä niin tottakai te jaatte lastehoitovuorot. Siis ainakin miehesi kanssa sovitte et hoidatte vuoropäivinä. Niin kuin sanoin ota selvää kylpylästä ja varaa jo nyt hoitoja vapaa päiviksesi. Kylpylöissä on ihana rentoutua ja hoidattaa itseäsi. Et tietenkään lähde sinne mökkiin lasten kanssa istumaan kun muut laskettelevat vaan jaatte vuorot jotta sinullakin on aikaa tehdä sitä mitä itse haluat.

Vierailija
11/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko muu seurue on sitä mieltä, on Alpeilla lasketellaan eikä kylvetä, joten en voi kuvitellakaan, että mies jäisi mäestä pois siksi että voin mennä jonnekin hoitoihin tms. Ainoastaan jos menen mäkeen. Ja kun on maksettu kalliit hissiliput, niin sitten kanssa lasketaan.

Vierailija
12/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan suoraan sanottuna epäreilua ja sua käytetään hyväksi. Hyvä muiden on vittuilla et sä et laske mutta todellisuudessa nehän on vaan tyytyväisiä kun saa itse laskea koko ajan. En ymmärrä ollenkaan et miksi laskettelu on jotenkin arvokkaanpaa kuin esim kylpylässä/ hoidoissa käyminen? kylpylät siellä ovat ihan toista luokkaa kuin kotisuomessa ja ole aivan varma et se olisi jopa lapsille mukavaa, jos esim miehesi lähtisi mukaanne. Hänhän haluasi perhelomalle. Miksi ei edes yhtenä päivänä voitaisi tehdä jotain joka olisi sinustakin kivaa. Juttele miehesi kanssa. Ymmärrän tosi hyvin et sinusta on kurjaa lähteä kun sinua käytetään hyväksi ja sörretaan. Onko tämä toinen pari: appivanhemmat? Toivottavasti ei.

Vierailija
13/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja arvostavat liikunnallisuutta melkein yli kaiken. Meitä lähtee vielä isompi seurue mukaan, mutta meidän mökissä on siis 6 henkilöä. Heidän mielestään kylpylät on laiskottelua, ainoa mitä arvostetaan on karrikoiden 100 km pyörälenkit ja 50 km hiihtolenkit. Ja jos minä aion viettää viikon vähän käveleskellen ja ehkä kylpylässä käydän, on se sama kuin olisin maalannut otsaani sanan laiskuri.

Eniten ottaa aivoon etukäteen jo se ulkopuolisuuden ja huonommuuden tunne. Ja tiedän, että joku päivä minut henkisesti " pakotetaan" mäkeen vaikka en haluaisi. Pelkään siis oikeasti vähän laskettelua

Että sellainen rentouttava loma tulossa. Yrittäkää te riemusta kirkujat tajuta, että ihmiset on erilaisia. Kaikki ei tykkää laskettelusta.

Vierailija
14/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan on =)

Vierailija
15/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinnut. Älä välitä mitä muut ajattelevat. Tee niin kuin itsestäsi tuntuu hyvälle. Varaa etukäteen jo hoitoja ja ilmoita niistä miehellesi. Kun muut tulevat rinteistä niin kerro omista kokemuksistasi ja anna niiden ilmeiden muuttua. Jos ne sanoo jotain laiskottelusta tai muusta niin sano et lomahan tämä on. Voithan vastata itsekin et laskettelu on sinusta ihan kamalaa etkä pidä siitä. Muiden mielipiteillä ei ole väliä eikä sinun tarvitse tuntea syyllisyyttä että olet erilainen. Juttele nyt kuitenkin miehesi kanssa ennen lomaa jotta se olisi lomaa myös sinul

le

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi