Miten pian lapsille voi tutustuttaa äidin uuden miehen??
Muksut on 2 ja 3 vuotiaita. Ei päästä miehen kanssa juurikaan näkemään koska en saa lapsille vahtia. Uskaltaisinko kutsua miehen meille kahville vaikka lapset on kotona?? Oon ihan avuton näissä jutuissa kun yksikseni ollut nuoremman raskausajasta asti...
Kommentit (11)
Minulla tosin on joka toinen vkl vapaana.
En tosiaan pääse ilman lapsia juuri mihinkään, paitsi tietty töihin. Harmittaa vaan kun mies vaikuttaa ihan mahtavalta tyypiltä. ap
t esitellä hänet lapsillesi kaverinasi =). Anna palaa vaan!
meilläkin ero todella tuore, mut lapsen isä vei tytön jo uuden eukkonsa luokse. Sitä jaksan ihmetellä loputtomiin, miten isä on nii vastuuton, koska ei voi olla tuntenut naista vielä kovin kauaa.
Itse haluan olla aika varmalla pohjalla uudessa suhteessa ennen kuin lapselle ketään esittelen. Varmaan useamman kuukauden tiivistä tapaamista edellyttää, ja lastenvalvojathan puhuvat jopa vuoden tuntemisesta ennenkuin uudet kumppanit kannattaisi esitellä lapsille.
Jos ei sinulla ap ole lasten isä kuvioissa ollutkaan, niin varmaankin riittää kun itse tunnet että aika on " kypsä" , että mies tulee olemaan elämässänne mukana pidempäänkin kuin muutaman viikon. Onneksi olkoon sinulle, jos olet sellaisen miehen löytänyt :)
Tuo jälkimmäinen on se, mistä asiantuntijat varoittelevat. Kyllä äideilläkin saa kavereita olla, eikä kaveria tarvitse heti miksikään uudeksi isäksi esitellä.
Kyllä sen jälkeen vielä ehtisi. Sitä just mietin myös, että jos kutsun vaikka kahville lastenkin aikana niin mistä ne osaa mitään muuta epäillä kun että ollaan kaverit. Kiitos vinkeistä! Meillä lasten isä ei ole missään tekemisissä lasten kanssa niin ikävää kun se onkin. ap
Kyllä sä melko pian huomaat jos teille tulee jotain vakavampaa ja silloin on hyvä esitellä mies lapsillekkin.
On ihan okei kutsua kahville lasten aikana, mutta se onkin eri asia, jos lapset tapaavat uuden miehen äidin lakanoiden välistä.
Itse esittelin miesystäväni lapsille juuri näin, että hän kävi kahvilla ja oli kuin muutkin ystäväni, jotka käyvät kylässä. Lasten nukkumaanmenon jälkeen saatiin sitten olla kahdestaan. Valitettavasti on nyt jo ex... ei ollut sillä suhteella tulevaisuutta vaikka niin luulin.
lastenvalvoja sanonut että ei heti kannata esitellä..
Meillä ero tuore asia joten lapsille annettava aikaa siihen totutella mut sulla oli eri tilanne..Mun mielestä kannattaa ensin itelle selvittää suhteen vakavuus ja sit vasta kun/jos on varma että on vakavaa ni esitellä lapsille..