Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpäs nää menkkapäivät on tylsiä!

Vierailija
22.01.2007 |

Vuodan kun seula ja oonn tosi väsynyt...plääääh!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava olo, yöllä oli vielä vuotanut ohi ja tahrinut alushousut, yäks:(

Mä tunnen itseni aina tosi turvonneeksi, ällöttäväksi ja laiskaksi menkkojen aikaan. Ei kiva. Edessä vielä kolme päivää. Jos voisikin pysyä kotona aina kun menkat...

Vierailija
2/14 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi tylsää kun on menkat. olo turvonnut, laiska ja lössähtänyt, kärttyinenkin ja ärtyisä. mulla riesaa kestää aina viikon kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko parka saa kuulla kun täälläkin menkat alkoi...on niin hyvä olo ja aurnkoinen mieli.

Vierailija
4/14 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää mitään noista oireista ja vuotokin lähes kokonaan poissa. Pikkuhoususuoja riittää.

Vierailija
5/14 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamme lapsen eikä mitään ehkäisevää käytetä vaikka se auttaisi menkkaoireiluun. -7- Mutta vastasen varalle laitan korvan taa tuon vinkin.

Vierailija
6/14 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoto väheni ja vuotopäivät lyheni. Mielialan vaihteluja tarkkailen..siis että pahentaako pillerit mielialojen vaihtelua. Tsemppiä kaikille vuotaville !

Vierailija
7/14 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vuoda, mutta oksettaa ja väsyttää aivan tolkuttomasti.

Olon puolesta menkat miloin vaan! (no, onhan tässä tietysti muuten puolensa...)

Vierailija
8/14 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole tullut raivokohtauksia, yleensä olen menkkojen aikaan tosi pinna kireällä. Ei edes sellaista ikävää tunnetta vatsanpohjassa ole, niin kuin normaalisti.

Tosin olen lasten kanssa kuumeessa ja räkätaudissa. Voi olla, että oireet peittyvät tämän taudin alle.

Vierailija
9/14 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein" . Siis sektioäiti.

Vierailija
10/14 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on menkat ja koko ajan on sellanen panetusolo. (Harvoin kuitenkin miehen kanssa ryhdytään niihin hommiin vuotopäivinä.) Tänäkin aamuna loikoilin sängyssä pitkään ja kirjoitin mielessäni Harlekiini-tyyppistä hekumallista rakkausromaania. Lisää seksuaalista latausta, kun tekee mieli, muttei " voi" .

Vierailija
11/14 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis sektioäiti.

Ei (alatie)synnyttämättömyys ole ehdoton este kierukalle. Hankalampaa sen asennus voi olla, mutta kyllä niitä laitetaan.

Vierailija
12/14 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se " laajennus" edes tehdään?

Sinällään kiinnostaisi tuo kierukka, tosi moni on saanut avun pms-oireisiin.

Vierailija
13/14 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ainakin minulla (tapahtui Britanniassa) kohdunsuuhun laitettiin joka tapauksessa laajennin. Tunui ikävältä, niinkuin aina kohdunsuun koskeminen, mutta ei sattunut. On verrattavissa papan ottamiseen. Sitten lääkäri mittasi kohdun pituuden ja sujautti kierukan sisään. Odotin pahempaa (on kauhukokemus munatorvien UÄ-kuvauksesta, mutta se oli ajalta ennen raskautta), mutta juttu oli varsin kivuton. Seuraavat pari päivää oli ikävä olo, kun supisteli, mutta sitten asettui pakalleen. Tämä oli siis kuparikierukka, mutta eiköhän homma ole aika sama hormonikierukallakin.

Oletko muuten harkinnut ehkäisykapselia? Siinäkin hormonit vapautuvat tasaisemmin kuin pillereillä.

Vierailija
14/14 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asennus sattuu aivan hirveän paljon. Kohdunsuu väännetään mekaanisesti auki, kipu on karsea. En voi suositella kaikille. Omalla kohdallani olen ollut ratkaisuun tyytyväinen, kuparikierukka on edullinen ja huomaamaton ehkäisy. Kipukynnys on korkeahko ja etukäteen psyykkaamalla selvisin toimenpiteestä hyvin. Kokonaisuudessa asentaminen kesti ehkä kaksi minuuttia, joten mielestäni vaivan arvoinen infernaalisesta kivusta huolimatta.

Vierailija: