Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mammaksi liuska raskaustestistä kyselisin??

Vierailija
22.01.2007 |

Siis siitä herkästä. Sain hieman kumman tuloksen tunti sitten, luultavasti susi, mutta kyselen silti. Eli sain sillä himmeän punertavan viivan, mutta se on ihan vasemmassa laidessa sitä testikohtaa noin millin päässä siitä kiiltävästä osasta ja siinä mihin plussaviivan pitäisi tulla on jotain suttusempaa vaan ja koko testikohta jäi hieman punertavaksi eikä muuttunut valkoiseksi niin kuin yleensä???

onko kellään käynyt näin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljonkin kokemusta mammaksi:n liuskaraskaustesteistä, ja se tulkinta on tosiaan hiukan hankalaa...

Eli jos tulos on plussa niin siihen kontrolliviivan alle, ehkä noin 3 mm kontrolliviivan alapuolelle, tulee ihan samanlainen viiva kuin se kontrolliviivakin.

Siihen mattaisen ja kiiltävän pinnan rajalle jää sitä punaväriä helposti, ja se näyttää tosiaan sellaiselta haamuviivalta mutta ei siis sitä ole. Se testialue jää välillä tosiaan kokonaan hiukan punertavaksi, en kyllä usko että se haittaa, ja se punaväri on ainakin mulla yleensä hävinny kun on odottanut muutaman minuutin. Oliko sulla ihan kunnollinen määrä sitä näytettä mihin liuskan kastoit, ja oliko se virtsa kirkasta? Mulla oli kerran virtsa jotenkin sameaa ja kökkäreistä, silloin tuli tudella hämärän näköinen testitulos.

Suosittelen että teet uuden testin, tuo että testiviivan kohta on suttuinen ei kuulosta hyvältä...

Toivottavasti tästä oli edes jotain apua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla