Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuuko miehenne teitä usein? Ulkonäköä siis ja muutakin?

Vierailija
16.04.2024 |

Mun mies kehuu, on aina kehunut ja mietin, onko se yleistäkin? 

Ja vanha pariskunta olemme jo, ei mikään nuoripari, lapsetkin aikuisia.

Kommentit (235)

Vierailija
221/235 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla joskus kivaa kommenttia ulkonäöstä tai edes siitä että tykkää.

Mutta ei, mies on mies, ei kuulemma puhu tunteistaan. Teot kuulemma määrittää. 

On silti erikoista ettei itselle tärkeää ihmistä edes kerran kuussa haluaisi miellyttää ja voisi sanoa että tykkää tai näytätpä nätiltä.

No ei niin ei...

Ihmisillä on erilaisia rakkaudenkieliä. Googlaamalla löytyy varsinkin englanniksi paljon tietoa. Toisille luontainen rakkauden kieli on teot, toisille sanat, toisille lahjat, toisille läheisyys jne. Sitten kun ollaan tilanteessa, joissa puolisoilla on erilainen love language, niin ollaan pulassa kun puolisot eivät kunnioita toistensa tarpeita, erilaista kieltä. Mies ei tajua, että vaikka hänelle teot ovat tärkeitä, niin vaimolle onkin sanat. Ja vaikka tajuaisikin, niin on niin junttura, että ei kyllä akkojen höpötyksiin taivu.

Vierailija
222/235 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu. Päin vastoin.

Olen aina ollut ja edelleen olen, itsestäni huoltapitävä, ja laittautunut. Mietin pukeutumisen tarkkaan, korut ja meikit puen hillitysti. Mutta en ikinä saa kuulla olevani nätisti laittautunut, en häissä enkä humpalla. En mieheltäni, vaikka moni muu aina sanoo, että olen joka kerta niin kauniisti pukeutunut.

Mutta epäkohdat kuulen kyllä heti. Heti kun ihossa on näppy, tai tukassa pyörre, niin saan kuulla sen. Tasan vi tun varmasti. Ja yleensä se palaute annetaan jossain ravintolapöydässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/235 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vain voisi silittää hiukan poskea ja sanoa, että kiva kun olet siinä? Siinä ei voi olla mitään paikkaansapitämätöntä tai tarkoitushakuista.

Vierailija
224/235 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen osaa täsmäkehua minua, on siis tarkkasilmäinen kykyjeni, persoonani ja intohimojeni suhteen, sydämeni sulaa sillä sekunnilla. Selvästikin rakkauden kieleni. Halaukset, lahjat, laatuaika ovat ihan ok, mutta niistä ei tuu sitä samanlaista hullaantumisen hyökyaaltoa.

Vierailija
225/235 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kehu. Päin vastoin.

Olen aina ollut ja edelleen olen, itsestäni huoltapitävä, ja laittautunut. Mietin pukeutumisen tarkkaan, korut ja meikit puen hillitysti. Mutta en ikinä saa kuulla olevani nätisti laittautunut, en häissä enkä humpalla. En mieheltäni, vaikka moni muu aina sanoo, että olen joka kerta niin kauniisti pukeutunut.

Mutta epäkohdat kuulen kyllä heti. Heti kun ihossa on näppy, tai tukassa pyörre, niin saan kuulla sen. Tasan vi tun varmasti. Ja yleensä se palaute annetaan jossain ravintolapöydässä.

Kauheeta. :/  rakastaako se sitten edes? 

Vierailija
226/235 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kehu. Päin vastoin.

En tiedä. Jos totta puhutaan. Osaa kääntää kommenteistaan loukkautumiseni lopulta niin, että minä loukkasin häntä, koska en ymmärtänyt, että ei hän sitä tarkoittanut, vaan kunhan vaan mainitsi, kun ihmetteli mistä moinen näppy on tullut. Ja se kommentti täräytetään kesken kivan, hassuttelevan jutustelun, vaikka juuri ravintolassa, kun vähän yritetään keskustelua viritellä ja latautua kivaan kahdenkeskiseen tunnelmaan.

Lopulta en enää tiedä, kuvittelenko kaiken vaan.

Vierailija
227/235 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kehu. Päin vastoin.

En tiedä. Jos totta puhutaan. Osaa kääntää kommenteistaan loukkautumiseni lopulta niin, että minä loukkasin häntä, koska en ymmärtänyt, että ei hän sitä tarkoittanut, vaan kunhan vaan mainitsi, kun ihmetteli mistä moinen

Et varmaan kuvittele. Ja kyllä kai sä sen tietäisit ja tuntisit jos mies rakastais sua. Kyllä mä ainakin tiedän sanomattakin sen mun miehestä. Sanoo kyllä sen koko ajan myös. Oletteko lasten takia yhdessä tai rahan tai maineen?

Vierailija
228/235 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kehu. Päin vastoin.

En tiedä. Jos totta puhutaan. Osaa kääntää kommenteistaan loukkautumiseni lopulta niin, että minä loukkasin häntä, koska en ymmärtänyt, että ei hän sitä tarkoittanut, va

Tottumuksesta varmaan, ja jos nyt tavisten kesken mitään mainetta on, niin kai se siihen epäonnistumisen ja pettymyksen piilotteluun kulminoituu. Ja yhteiseen omaisuuteen, ja sen jakamisen saamattomuuteen.

Paljon hyvääkin on, mutta tässä kysyttiin henkilökohtaisia kehuja. Niitä ei ole. Ikinä. Itse kehun kyllä hänen ulkonäköä, laittautumista, tuoksua, tekoja, huomioin kosketuksin, puhun kunnioittavasti muillekin ja muiden läsnäollessa. Jne.

Vierailija
229/235 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai näin: onko henkinen hyvinvointinne riippuvainen imartelusta?

Oletko miettinyt miksi positiivinen palaute on sinulle jotain negatiivista ja epäilyttävää? Imartelu on suosioon pyrkimistä, epärehellinen, vilpillinen, pukeva, sopiva, vihjaileva, kun googlasin sanan. Ap

Positiivinen, perusteeton palaute on mielestäni negatiivista, epärehellistä.

t. Eri

Siis nimenomaan, jos sitä annetaan ikäänkuin huijausmielessä, todellisen mielipiteen vastaisesti. (Myös eri.)

Vierailija
230/235 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kehu. Päin vastoin.

En tiedä. Jos totta puhutaan. Osaa kääntää kommenteistaan loukkautumiseni lopulta niin, että minä loukkasin häntä, koska en ymmärtänyt, että ei hän sitä tarkoittanut, vaan kunhan vaan mainitsi, kun ihmetteli mistä moinen

Tuo on henkistä väkivaltaa. Se ettei pyydettäessäkään kehu voi olla kömpelyyttä, tottumattomuutta tai jotain tyhmää valtapeliä, mutta tuosta ei ole epäilystäkään mitä se on. Mies haluaa painaa sinua maanrakoon jostain syystä. 

Ja kerroit vielä, että sinä kehut ja huomioita häntä? Miksi? Ei yksipuolisuus tässä asiassa toimi. Ei kyllä toimi tappeleminenkaan. Voisitko lähteä miettimään tilannettasi psykoterapiassa? Miten olet(te) ajautuneet tällaiseen vain onko aina ollut samanlaista? Ap

Vierailija
231/235 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu.

Vierailija
232/235 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kehu. Päin vastoin.

En tiedä. Jos totta puhutaan. Osaa kääntää kommenteistaan loukkautumiseni lopulta niin, että minä loukkasin häntä, koska e

Rakastatko sinä kaikesta huolimatta miestäsi? Kun häntä kehut ja huomioit? Entä seksi, miten se toimii?

Joskushan valtadynamiikka suhteessa perustuu siihen, että toinen rakastaa, toinen taas nauttii siitä, että saa kiusata sitä joka rakastaa eli hän on perusluonteeltaan sadisti. Välillä on niinkin, että masokistiosapuolen kaikki suhteet ovat samanlaisia, mutta useimmiten kuitenkin niin, että sadisti etsii normaalista heikot kohdat, ryhtyy suhteeseen hänen kanssaan imarrellen, mutta suhde kääntyy hänen perusluonteensa mukaiseksi tai hän ainakin yrittää sitä vimmatusti.

Kyse on ns. ajeerauksesta (acting out) eli tällaisella henkilöllä on taustalla perusperheessään malli, missä joko syöt tai tulet syödyksi. On mitätöintiä, henkistä väkivaltaa, laiminlyöntejä ja muuta väkivaltaa vanhempien välillä ja myös lapsiin kohdistuvana (ivailua, pilkkaamista huumorin varjolla, ei välttämättä fyysistä väkivaltaa). Ilmapiiri on siis narsistinen. Tämän tunnelman hän tuo kaikkiin suhteisiinsa, ellei oivalla ja halua muuttua (vaatii terapiaa). Ap

Vierailija
233/235 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ja mies tietää että hän ei ole kovin kaunis. Mies kun kehuu niin kiusallista se on kummallekin. 

Miehen pitäisi kehua että olisi huomaavainen ja mukava mutta toisaalta valehdellakkaan ei saisi. 

Vierailija
234/235 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ja mies tietää että hän ei ole kovin kaunis. Mies kun kehuu niin kiusallista se on kummallekin. 

Miehen pitäisi kehua että olisi huomaavainen ja mukava mutta toisaalta valehdellakkaan ei saisi. 

Valehdella ei kannata, mutta kyllähän sinussakin voi olla jotain muuta kehumista kuin komeus tai älykkyys. Osaat vaikka rakentaa hienon laiturin tai viikata pyykin tarkasti. Ihmiset, jotka eivät osaa kehua ovat ehkä ongelma, puuttuu mielikuvitusta, halua ilahduttaa ja ehkä sitä know how:ta miten elämässä parhaiten pärjää. Silloin se ei koske vain parisuhdeasioita, vaan näkyy muussakin. Ap

Vierailija
235/235 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli taas ihanaa löysäpillu,kuusi tuntia hinkkasin vihdoin laukesin,rakas mutta ihanaa oli kullini on tulessa ja esinahka riekaleina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan