Miksi aina väitetään, että naisten on helpompi löytää seuraa? Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin.
Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy, mutta jos etsii kumppania niin koulutetun, perusnätin ja asioistaan huolehtivan kolmikymppisen kaupunkilaisnaisen on kyllä pikemminkin paljon vaikeampaa löytää vakiintunutta suhdetta kuin vastaavan tasoisen miehen.
Kommentit (988)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Jos olet perus optimistinen ihminen, sinua on kiva katsella. Jos olet asenteeltasi rakentava, sinua on kiva kuunnella. Jos eleesi ovat lempeitä, lähellesi on helppo hakeutua. Tällaisesta se lähtee.
Noooo, en ota kantaa muuten tuohon sun viestiin, mutta totean vain, että Ylilaudalla tuo meemi viittaa juurikin siihen ulkonäköön ja kuinka inceleillä se fyysinen preesens ei riitä omana itsenään - toisin kuin meillä panomiehillä (pun intended).
Panomiehet ei kyllä viihdy yliksellä.
Just saying.
M47
Missä ne viihtyy? Minä ainakin viihdyn Yliksellä, Vauvalla, Futisforumilla, Jatkoajalla jne. Panenkin myös.
Yliksellä ja vauvalla viihtyvä mies ei ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Minä ainakin olen saanut oman osuuteni teistä kauniista/viehättävistä naisista irtoseksin merkeissä. Oma body count on jo yli 300, joten kyllä teillä vain minulle aikaa riittää sitä tavaraa jakamaan. Mutta olenkin sen verran tasokas mies (lue komea), että ne netissä kailotetut voimaantumiset unohtuvat minun kohdalla.
Ja kyllä, kirjoitin tämän ihan tarkoituksella nyt hieman vulgaarimmin, olkaa hyvä.
Hyi, ties mitä tautejakin kannat. Oot oikein kunnon huo ra :D
Kyllä, olen panomies. Miehen kohdalla se kyntömiehen ura on vain meriitti, sanoivat naiset - jälleen kerran - netissä mitä vain ;)
Sulla oli viimeksikin yhdessä keskustelussa sama. Kun ei riittänyt enää kyky keskustella asioista, niin aloit retostella omista naisjutuistas. No, netissähän onneksi voi olla kuka mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ap:lla on kokemusta heteromiehenä seuran hakemisesta?
Katso kommenttisi yläpuolella oleva. Kiinnostaako, jos homomies kirjoittaisi noin sinulle? Miehet, me naiset emme syty teidän peniskuvistanne. Teidän kikkelinne on maailman tärkein asia - teille. Pysykää suhteessa pippelinne kanssa sitten.
En kiinnostuisi, koska olen heteromies. Jos ap olisi biseksuaali ja etsinyt naisseuraa tietäisi kuinka nuivasti naiset kohtelevat treffikumppaneitaan, vaikka toinen ei olisi törkeä kuten ylempi esimerkki.
No olisko liikaa vaadittu, ettei sitä mulkun kuvaa läväytetä naamalle ennen kuin on edes tavattu? Tai sen jälkeenkään?
Mitä tuossa yritin sanoa, niin sitä, että naiset eivät odota mieheltä mitään täydellistä ulkonäköä, paksua lompakkoa... Mikä tuntuu olevan monen incelmiehen käsitys. Kuten sunkin. Niin ja vaikka naiset ei katkeroidu sinkkuudestaan, niin ei kai se tarkoita, että heillä välttämättä menis hyvin? Kuten ap totesi, niin aika hankalaa se deittailu on naiselle.
Joo, sääli sä vaan lisää niitä naisia haukkuvia miehiä. Siellä varmaan oot mukana haukkumassa, kun kerta ylilaudalla pyörit.
En minä usko, että naiset vaatii mieheltä täydellistä ulkonäköä tai paksua lompakkoa. Enhän muuten olisi itsekään saanut naisia :)
Tunnen sääliä inceleitä kohtaan, koska ymmärrän ettei heillä todellakaan mene elämässään hyvin. Se viha on oire omasta pahasta olosta. On siellä Ylilaudalla muitakin ketjuja kuin vain naisvihaan liittyviä. Ja jos vaikka lukisin jotain inceleiden vihaketjua siellä, niin ei se silti tarkoita, että pitäisi siihen mukaan mennä kirjoittelemaan samanmoisia.
Miksi koet tarvetta yrittää solvata minua? Olenko solvannut sinua jotenkin? Mielestäni olen kirjoitellut ihan yleisellä tasolla tästä ilmiöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ap:lla on kokemusta heteromiehenä seuran hakemisesta?
Katso kommenttisi yläpuolella oleva. Kiinnostaako, jos homomies kirjoittaisi noin sinulle? Miehet, me naiset emme syty teidän peniskuvistanne. Teidän kikkelinne on maailman tärkein asia - teille. Pysykää suhteessa pippelinne kanssa sitten.
En kiinnostuisi, koska olen heteromies. Jos ap olisi biseksuaali ja etsinyt naisseuraa tietäisi kuinka nuivasti naiset kohtelevat treffikumppaneitaan, vaikka toinen ei olisi törkeä kuten ylempi esimerkki.
No olisko liikaa vaadittu, ettei sitä mulkun kuvaa läväytetä naamalle ennen kuin on edes tavattu? Tai sen jälkeenkään?
En tosiaan ole vehkeestäni lähettänyt kenellekään kuvaa. Kommenttisi ei tosin liittynyt mitenkään lainaamaasi kommenttiin.
Joo, voi se noissa amispiireissä olla. Itse en todellakaan huolis äijää, joka on jakanut meisseliään noin ahkerasti. Ja turha tulla inisemään mitään tähän.
Tulin kuitenkin. Ja ihan ilman sun lupaasi. Mitkä ihmeen amispiirit? En ymmärrä, voitko avata hieman enemmän tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Jos olet perus optimistinen ihminen, sinua on kiva katsella. Jos olet asenteeltasi rakentava, sinua on kiva kuunnella. Jos eleesi ovat lempeitä, lähellesi on helppo hakeutua. Tällaisesta se lähtee.
Noooo, en ota kantaa muuten tuohon sun viestiin, mutta totean vain, että Ylilaudalla tuo meemi viittaa juurikin siihen ulkonäköön ja kuinka inceleillä se fyysinen preesens ei riitä omana itsenään - toisin kuin meillä panomiehillä (pun intended).
Panomiehet ei kyllä viihdy yliksellä.
Just saying.
M47
Missä ne viihtyy? Minä ainakin viihdyn Yliksellä, Vauvalla, Futisforumilla, Jatkoajalla jne. Panenkin myös.
Yliksellä ja vauvalla viihtyvä mies ei ole mies.
Tiesitkö että nämä kaksi, Ylis ja Vauva, ovat Suomen suurimmat keskustelufoorumit? En nyt haluaisi olla sinulle ilonpilaaja, mutta kyllä näissä, etenkin Yliksellä, pyörii aika paljonkin ihan tavallisia miehiä niiden inceleiden seassa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein tuota pullavertausta tajunnut. Mutta rusinat pullasta ottakoon kukin. Miksi syödä kamalaa pullaa. Ja jos pullaa ei ole tarjolla, on ilman. Ei siitä leipureita kannata syyllistää :D
Itse en pidä rusinoista ollenkaan. Pullastakin erottelen, pullan syön ja rusinat jää lautaselle. Sellainen ratkaisu incel-ongelmaan mielestäni on, jos onnistuisi saamaan suuren määrän rahaa vaikka lotosta, niin inceliys loppuu tämän ihmisen kohdalta. Silloin naisia piisaa, oli tausta mikä hyvänsä.
Sulla oli viimeksikin yhdessä keskustelussa sama. Kun ei riittänyt enää kyky keskustella asioista, niin aloit retostella omista naisjutuistas. No, netissähän onneksi voi olla kuka mitä tahansa.
Voihan sitä hoidella molemmat rintamat yhtä aikaa; retostella panojutuilla ja välillä argumentoida itse ketjun asiaa hieman laajemman näkökulman mukaisesti
En minä usko, että naiset vaatii mieheltä täydellistä ulkonäköä tai paksua lompakkoa. Enhän muuten olisi itsekään saanut naisia :)
Tunnen sääliä inceleitä kohtaan, koska ymmärrän ettei heillä todellakaan mene elämässään hyvin. Se viha on oire omasta pahasta olosta. On siellä Ylilaudalla muitakin ketjuja kuin vain naisvihaan liittyviä. Ja jos vaikka lukisin jotain inceleiden vihaketjua siellä, niin ei se silti tarkoita, että pitäisi siihen mukaan mennä kirjoittelemaan samanmoisia.
Miksi koet tarvetta yrittää solvata minua? Olenko solvannut sinua jotenkin? Mielestäni olen kirjoitellut ihan yleisellä tasolla tästä ilmiöstä.
Tunnet sääliä inceleitä kohtaa, mutta et naisia, jotka joutuvat ihan syyttömästi solvauksen kohteeksi? Ehkä terapia on oikea paikka, jos on niin paha olla. Mutta ei, pitää vaan syyttää naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Minä ainakin olen saanut oman osuuteni teistä kauniista/viehättävistä naisista irtoseksin merkeissä. Oma body count on jo yli 300, joten kyllä teillä vain minulle aikaa riittää sitä tavaraa jakamaan. Mutta olenkin sen verran tasokas mies (lue komea), että ne netissä kailotetut voimaantumiset unohtuvat minun kohdalla.
Ja kyllä, kirjoitin tämän ihan tarkoituksella nyt hieman vulgaarimmin, olkaa hyvä.
Hyi, ties mitä tautejakin kannat. Oot oikein kunnon huo ra :D
Kyllä, olen panomies. Miehen kohdalla se kyntömiehen ura on vain meriitti, sanoivat naiset - jälleen kerran - netissä mitä vain ;)
Sulla oli viimeksikin yhdessä keskustelus
Ja kukas kissanhännän nostaisi ellei kissa itse. Eli voinen ottaa kunnian siitä, että tämäkin ketju on näinkin monta sivua kerännyt, sillä oma "vaatimaton" panokseni on tuottanut jälleen kerran innokkaita vastavänkäyksiä naisten taholta. Together stronger, mammat!
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä hoidella molemmat rintamat yhtä aikaa; retostella panojutuilla ja välillä argumentoida itse ketjun asiaa hieman laajemman näkökulman mukaisesti
Minkä ikäinen oot?
Vierailija kirjoitti:
Tunnet sääliä inceleitä kohtaa, mutta et naisia, jotka joutuvat ihan syyttömästi solvauksen kohteeksi? Ehkä terapia on oikea paikka, jos on niin paha olla. Mutta ei, pitää vaan syyttää naisia.
Missä niitä solvauksia ihan tavallisille naisille oikein tulee? Huuteleeko incelit nykyään jo kadulla naisille vai miten se oikein konkretisoituu? Äläkä nyt vain sano, että nämä muutamat Vauvan vänkäysketjut ovat NIIN iso ongelma naisille, että siitä pitäisi olla yhteiskunnallisesti huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
"Varsinkin Suomessa monilla miehillä tuntuu olevan hyvin vaativa käsitys siitä miltä naisen pitää näyttää ja mikä on ns. tavallista."
Tän huomaa todella hyvin meikkaamista koskevista kommenteista. Suurin osa miehistä toitottaa tykkäävänsä meikittömistä naisista eivätkä tajua että aika usein niillä, joita he pitävät "luonnollisina", on vähintään meikkivoidetta, pigmentoidut kulmat ja ripsipidennykset.
Niin, naiset sentään voivat (joo, miehetkin voi, mutta ollaan nyt älyllisesti rehellisiä tässä) meikata ja näin ollen parantaa omaa ulkonäköään parisuhdemarkkinoilla. Miesten täytyy olla täysin "alasti" ilman meikkiä, joten ei mene pullat (sic) tässäkään tasan.
Ps. Naisethan ihan vapaaehtoisesti meikkaavat, ei heidän ois pakko.
Hei muru, kyllä mieskin voi meikata! Moni nainen pitää meikkaavista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen oot?
Pidetään se nyt salaisuutena, ettei liiaksi faneja hemmotella.
Missä niitä solvauksia ihan tavallisille naisille oikein tulee? Huuteleeko incelit nykyään jo kadulla naisille vai miten se oikein konkretisoituu? Äläkä nyt vain sano, että nämä muutamat Vauvan vänkäysketjut ovat NIIN iso ongelma naisille, että siitä pitäisi olla yhteiskunnallisesti huolissaan.
Kyllä monet naiset kärsivät esim. ahdistelusta ihan kadulla kävellessään. Se tulee just semmoisesta naisvihamielisestä asenteesta, että miehillä olisi ikään kuin oikeus naiseen. Naisvihamielisyyttä on paljon myös tiktokissa ym. nuorten sovelluksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Varsinkin Suomessa monilla miehillä tuntuu olevan hyvin vaativa käsitys siitä miltä naisen pitää näyttää ja mikä on ns. tavallista."
Tän huomaa todella hyvin meikkaamista koskevista kommenteista. Suurin osa miehistä toitottaa tykkäävänsä meikittömistä naisista eivätkä tajua että aika usein niillä, joita he pitävät "luonnollisina", on vähintään meikkivoidetta, pigmentoidut kulmat ja ripsipidennykset.
Niin, naiset sentään voivat (joo, miehetkin voi, mutta ollaan nyt älyllisesti rehellisiä tässä) meikata ja näin ollen parantaa omaa ulkonäköään parisuhdemarkkinoilla. Miesten täytyy olla täysin "alasti" ilman meikkiä, joten ei mene pullat (sic) tässäkään tasan.
Ps. Naisethan ihan vapaaehtoisesti meikkaavat, ei heidän ois pakko.
Hei muru, kyllä mieskin voi meikata! Moni nainen pitää
Aivan varmasti pitää. Onhan niitä alakulttuureja jos jonkinlaisia. Mutta en kuitenkaan omien empiiristen havaintojen perusteella usko, että tämä olisi suuren naisenemmistön toive miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen oot?
Pidetään se nyt salaisuutena, ettei liiaksi faneja hemmotella.
Kirjoitustyylisi on kuin jonkun pervon setämiehen ja jutut muuten kuin 18-vuotiaan. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet naiset kärsivät esim. ahdistelusta ihan kadulla kävellessään. Se tulee just semmoisesta naisvihamielisestä asenteesta, että miehillä olisi ikään kuin oikeus naiseen. Naisvihamielisyyttä on paljon myös tiktokissa ym. nuorten sovelluksissa.
Oliko tällaista kaduilla huutelemista ennen incel-ilmiötä vai onko tämä jokin ihan tuore viime vuosien juttu?
Jotenkin en nyt oikein usko, että nämä kadulla huutelut olisivat inceleiden aikaansaannoksia.