Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aina väitetään, että naisten on helpompi löytää seuraa? Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin.

Vierailija
16.04.2024 |

Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy, mutta jos etsii kumppania niin koulutetun, perusnätin ja asioistaan huolehtivan kolmikymppisen kaupunkilaisnaisen on kyllä pikemminkin paljon vaikeampaa löytää vakiintunutta suhdetta kuin vastaavan tasoisen miehen. 

Kommentit (988)

Vierailija
821/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Jos olet perus optimistinen ihminen, sinua on kiva katsella. Jos olet asenteeltasi rakentava, sinua on kiva kuunnella. Jos eleesi ovat lempeitä, lähellesi on helppo hakeutua. Tällaisesta se lähtee. 

Noooo, en ota kantaa muuten tuohon sun viestiin, mutta totean vain, että Ylilaudalla tuo meemi viittaa juurikin siihen ulkonäköön ja kuinka inceleillä se fyysinen preesens ei riitä omana itsenään - toisin kuin meillä panomiehillä (pun intended). 

Panomiehet ei kyllä viihdy yliksellä.

Just saying.

M47

Missä ne viihtyy? Minä ainakin viihdyn Yliksellä, Vauvalla, Futisforumilla, Jatkoajalla jne. Panenkin myös.

Vierailija
822/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No eikös tässäkin ketjussa naiset ole röyhistelleet rintojaan ja kilvan kehuneet kuinka elämä on ihanaa sinkkuna, mutta jos, ja korostan JOS, nyt tulisi eteen joku Ryan Goslingin ja Jason Momoan risteytys, niin voisivat HARKITA parisuhteeseen lähtemistä. Kyllä tuosta sen mielikuvan ainakin saa, että naisilla menee noin keskimäärin melko maukkaaasti. Vai mitä mieltä itse olet?

Miten nämä incelit keskiverron naisen elämää ihan konkretian tasolla ikävöittävät Suomessa? Siis muuten kuin vauvapalstalla vinkuvat omaa naisettomuuttaan."

Jos ihan oikeasti olet lukenut näitä vastauksia, niin olet huomannut, että naiset kaipaavat ihan tavallisen miehen seuraa. Miehen, jonka kanssa on henkistä yhteyttä ja fyysistä vetovoimaa. Mutta jos tämmöistä ei löydy, niin mieluummin ovat yksin. Eivät katkeroidu. 

Kumma, että Suomen kaltaisessa "sivistysmaassa" on semmoinen foorumi, jossa ihan avoimesta haukutaan ja pilkataan naisia. Mitenköhän semmoinen vaikuttaa nuorten naisten itsetuntoon. Ja nuoriin miehiin, siihen miten he suhtautuvat omassa toiminnassaan naisiin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Jos olet perus optimistinen ihminen, sinua on kiva katsella. Jos olet asenteeltasi rakentava, sinua on kiva kuunnella. Jos eleesi ovat lempeitä, lähellesi on helppo hakeutua. Tällaisesta se lähtee. 

Noooo, en ota kantaa muuten tuohon sun viestiin, mutta totean vain, että Ylilaudalla tuo meemi viittaa juurikin siihen ulkonäköön ja kuinka inceleillä se fyysinen preesens ei riitä omana itsenään - toisin kuin meillä panomiehillä (pun intended). 

Panomiehet ei kyllä viihdy yliksellä.

Just saying.

M47

Missä ne viihtyy? Minä ainakin viihdyn Yliksellä, Vauvalla, Futisforumilla, Jatkoajalla jne. Panenkin myös.

Rumia naisia paneva ruma alhaisen koulutustason mies

Vierailija
824/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole hirveästi kohdannut naisten vaatimuksia, koska olen etsinyt elämäni aikana vain miehiä. Mutta uskon kyllä, että naisillakin on vaatimuksia ja varmasti enemmän kuin jonain toisena aikana. Mutta koen että ne naisten vaatimukset, joita tiedän itselläni ja kavereillani olevan, ovat helpompia toteuttaa kuin miesten vaatimukset. Naiset tuntuvat etsivän miestä joka on välittävä, rakastava, hauska, ja myös hauskannäköinen omaan silmään. Miehet taas naista joka on siro, tuuheahiuksinen, kauniskasvoinen, pienikokoinen, ikuisesti nuori. Noita ei vain voi saavuttaa millään jos ruumiinrakenne tai hiusten laatu on jotain muuta. Ja viimeistään siihen ikään sitten kosahtaa kun ikuisen nuoruuden lähde on vielä löytymättä.

Mistä muuten tiedät mitä miehet etsii? Luuletko vain? Laitanko tähän sen hiusrajamiehen numeroidut naisten vaatimukset miehelle? Tuskinpa tykkäisit ja selittäisit kuinka eivät naiset tuollaista mieheltä odota. Mutta kuitenkin sinä otit vapauden määritellä ja luetella mitä miehet naisessa etsii? Mitä jos minä miehenä olen eri mieltä sun oletuksista ja kerron ettei miehet vaadi mitään ikuista nuoruutta naiselta? Väitätkö että olen poikkeus ja kyllä suurin osa miehistä haluaa naisen pysyvän ikuisesti nuorena, jämpti on näin kun mamma sen palstalla paaluttaa?

Vierailija
825/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy" noniin, mies ei saa tuotakaan joten piste.

Ehkä tässä keskustelussa on nyt se ajatusvirhe, että (jotkut) miehet lähtökohtaisesti pitävät seksiä hyvänä ja haluttavana asiana riippumatta siitä kenen kanssa se tapahtuu.

(Useimmat) naiset sen sijaan eivät.

Tästä asiasta on turha "kilpailla", koska osapuolilla on täysin eri näkemys siitä mikä on toivottava tilanne, jolla ns. "voittaa".

Niin no. Kenen mielestä sitten "loputtomat" vaihtoehdot on täysin puuttuvia vaihtoehtoja huonompi tilanne. Ilman vaihtoehtoja ei kuitenkaan ole sitäkään vähää toivoa löytää jotain. 

Et sä voi sanoo noin!!11! Mieti nyt sitä työmä

Mage, Mica ja Macci ovat vetäneet tinderissä kaikki naiset oikealle ja poistelevat nyt osumia pelkkien kuvien perusteella, tekstiä lukematta. Muutamien naisten kanssa he kirjoittelevat, kunnes koittaa treffien aika. Silloin joutuisi nousemaan sohvalta, ja sitä ei voi tehdä kahvilakäynnin takia. Siksi Mage postaa wa:ssa lisäämilleen naisille kuvan stondiksestaan (hyvällä tuurilla farkkujen sisällä) koskettavalla -Nieletkö? -tekstillä höystettynä. Mica ja Macci luottavat pelkän tekstin voimaan: toinen ehdottaa peppuseksiä naiselle, jota ei ole tavannut kertaakaan, toinen viestittää, ettei sitten halua käyttää kondomia. 

Yksiäkään treffejä ei tule. Kun naiset ovat niin ronkeleita 🥺🥺🥺🥺🥺

Vierailija
826/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap:lla on kokemusta heteromiehenä seuran hakemisesta? 

Vierailija
827/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En ole hirveästi kohdannut naisten vaatimuksia, koska olen etsinyt elämäni aikana vain miehiä. Mutta uskon kyllä, että naisillakin on vaatimuksia ja varmasti enemmän kuin jonain toisena aikana. Mutta koen että ne naisten vaatimukset, joita tiedän itselläni ja kavereillani olevan, ovat helpompia toteuttaa kuin miesten vaatimukset. Naiset tuntuvat etsivän miestä joka on välittävä, rakastava, hauska, ja myös hauskannäköinen omaan silmään. Miehet taas naista joka on siro, tuuheahiuksinen, kauniskasvoinen, pienikokoinen, ikuisesti nuori. Noita ei vain voi saavuttaa millään jos ruumiinrakenne tai hiusten laatu on jotain muuta. Ja viimeistään siihen ikään sitten kosahtaa kun ikuisen nuoruuden lähde on vielä löytymättä.

Mistä muuten tiedät mitä miehet etsii? Luuletko vain? Laitanko tähän sen hiusrajamiehen numeroidut naisten vaatimukset miehelle? Tuskinpa tykkäisit ja selittäisit kuinka eivät naiset tuollaista mie

Miesten omista kertomuksista esim. tältä palstalta. Hiusrajamies on mies, joten hän ei tiedä mitä naiset etsivät. Mutta täällä kirjoittavat miehet tietävät kyllä mitä he itse etsivät, ja niistä kirjoituksista on vuosien mittaan saanut aika hyvin kuvaa asiasta. Ihan samoin naisten kirjoituksista voi saada kuvaa siitä mitä naiset etsivät. Tietenkään mikään ei kaikkiin päde oli kyseessä miehet tai naiset, mutta yleiskuvaa voi saada.

Vierailija
828/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen sössötystä tämä on? Minä olin aivan tavallinen, ihan kivan näköinen nuori nainen, ja kyllä, treffiehdotuksia sateli riesaksi asti, kadulla, baarissa, yliopistolla. En tietenkään viehättynyt kaikista ehdollelijoista, tuskin edes prosentista. Ei se tarkoita, että noissa miehissä olisi ollut jotain erityisempää vikaa - kaikki eivät vain sovi kaikille. Olin toki itsekin ihastunut vailla vastakaikua, joskus taas kiinnostukset kohtasivat ja syntyi romanssi. Se on normaalia, hyvänen aika. 

Internet-ajan manosfäärimiehet tuntuvat ajattelevan, että tietyn tasoisena heille kuuluisi tietty prosenttiosuus naisista, ikään kuin olisi kyse jostakin äänisaaliin tapaisesta asiasta. Näin ei ole, vaan suuri enemmistö naisista etsii yhtä, pitkäaikaista kumppania - emme me ehdi emmekä halua jakaa tavaraamme kaikille tietyn naama- tai tulorajan ylittäville miehille, vaikka PUA-rahastajat miten yrittäisivät muuta selittää. 

Nykyään olen 45 ja useimmiten näkymätön miehille, ja se on aivan mahtavaa. Oma kumppani löytyy ja se riittää. 

Höpsis. Minä ainakin olen saanut oman osuuteni teistä kauniista/viehättävistä naisista irtoseksin merkeissä. Oma body count on jo yli 300, joten kyllä teillä vain minulle aikaa riittää sitä tavaraa jakamaan. Mutta olenkin sen verran tasokas mies (lue komea), että ne netissä kailotetut voimaantumiset unohtuvat minun kohdalla.

Ja kyllä, kirjoitin tämän ihan tarkoituksella nyt hieman vulgaarimmin, olkaa hyvä. 

Vierailija
829/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Minä ainakin olen saanut oman osuuteni teistä kauniista/viehättävistä naisista irtoseksin merkeissä. Oma body count on jo yli 300, joten kyllä teillä vain minulle aikaa riittää sitä tavaraa jakamaan. Mutta olenkin sen verran tasokas mies (lue komea), että ne netissä kailotetut voimaantumiset unohtuvat minun kohdalla.

Ja kyllä, kirjoitin tämän ihan tarkoituksella nyt hieman vulgaarimmin, olkaa hyvä. 

Hyi, ties mitä tautejakin kannat. Oot oikein kunnon huo ra :D 

Vierailija
830/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko ap:lla on kokemusta heteromiehenä seuran hakemisesta? 

Katso kommenttisi yläpuolella oleva. Kiinnostaako, jos homomies kirjoittaisi noin sinulle? Miehet, me naiset emme syty teidän peniskuvistanne. Teidän kikkelinne on maailman tärkein asia - teille. Pysykää suhteessa pippelinne kanssa sitten.

Vierailija
831/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan oikeasti olet lukenut näitä vastauksia, niin olet huomannut, että naiset kaipaavat ihan tavallisen miehen seuraa. Miehen, jonka kanssa on henkistä yhteyttä ja fyysistä vetovoimaa. Mutta jos tämmöistä ei löydy, niin mieluummin ovat yksin. Eivät katkeroidu. 

Kumma, että Suomen kaltaisessa "sivistysmaassa" on semmoinen foorumi, jossa ihan avoimesta haukutaan ja pilkataan naisia. Mitenköhän semmoinen vaikuttaa nuorten naisten itsetuntoon. Ja nuoriin miehiin, siihen miten he suhtautuvat omassa toiminnassaan naisiin? 

Niin, eli naisilla menee hyvin. Etenkin verrattuna moniin miehiin, jotka ilman naisseuraa katkeroituvat. Enkös minä tuota juuri omassa aiemmassa viestissäni alleviivannut? 

Tästä syystä voin ojentaa sitä virtuaalista empatiaa enemmän sinne syrjäytyneiden miesten suuntaan. Mutta ilmeisesti se on väärin ja minun pitäisikin suunnata tämä empatia sinne sinkkuudesta nauttiville naisille?

Mikäs kumma se on, kun meillä on täällä Suomessa myös tämä Vauvapalsta, missä ihan avoimesti kirjoitellaan päivittäin valtavat määrät miesvihaa. Miehille oma vihafooruminsa ja naisille oma vihafooruminsa. 

Vierailija
832/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy" noniin, mies ei saa tuotakaan joten piste.

Ehkä tässä keskustelussa on nyt se ajatusvirhe, että (jotkut) miehet lähtökohtaisesti pitävät seksiä hyvänä ja haluttavana asiana riippumatta siitä kenen kanssa se tapahtuu.

(Useimmat) naiset sen sijaan eivät.

Tästä asiasta on turha "kilpailla", koska osapuolilla on täysin eri näkemys siitä mikä on toivottava tilanne, jolla ns. "voittaa".

Niin no. Kenen mielestä sitten "loputtomat" vaihtoehdot on täysin puuttuvia vaihtoehtoja huonompi tilanne. Ilman vaihtoehtoja ei kuitenkaan ole sitäkään vähää toivoa löytää jotain. 

Et sä voi sanoo noin!!11! Mieti nyt sitä työmä

Ei vttu mikä  jonne olet, ja oot kuitenkin varmasti jo iältäsi aikuinen ukko. Mene ulos välillä.

Vierailija
833/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mage, Mica ja Macci ovat vetäneet tinderissä kaikki naiset oikealle ja poistelevat nyt osumia pelkkien kuvien perusteella, tekstiä lukematta. Muutamien naisten kanssa he kirjoittelevat, kunnes koittaa treffien aika. Silloin joutuisi nousemaan sohvalta, ja sitä ei voi tehdä kahvilakäynnin takia. Siksi Mage postaa wa:ssa lisäämilleen naisille kuvan stondiksestaan (hyvällä tuurilla farkkujen sisällä) koskettavalla -Nieletkö? -tekstillä höystettynä. Mica ja Macci luottavat pelkän tekstin voimaan: toinen ehdottaa peppuseksiä naiselle, jota ei ole tavannut kertaakaan, toinen viestittää, ettei sitten halua käyttää kondomia. 

Yksiäkään treffejä ei tule. Kun naiset ovat niin ronkeleita 🥺🥺🥺🥺🥺

Ok. Ehkä se tämän tarina nainen voisi sitten niiden jännämiesten sijaan miettiä olisiko Marko, Mikko tai Matti sopivampi ehdokas ensin treffeille ja sitten kenties parisuhteeseen? Mutta kun ne pikkarit eivät vain kostu näiden betamiesten kohdalla ja jännistä vain tekisi tytön mieli. No, tämä tyttö kenties jossain kohtaa oppii, että sen oman tasoisen miehen seura voisi sittenkin olla kauaskantoisempaa. 

Vierailija
834/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten omista kertomuksista esim. tältä palstalta. Hiusrajamies on mies, joten hän ei tiedä mitä naiset etsivät. Mutta täällä kirjoittavat miehet tietävät kyllä mitä he itse etsivät, ja niistä kirjoituksista on vuosien mittaan saanut aika hyvin kuvaa asiasta. Ihan samoin naisten kirjoituksista voi saada kuvaa siitä mitä naiset etsivät. Tietenkään mikään ei kaikkiin päde oli kyseessä miehet tai naiset, mutta yleiskuvaa voi saada.

Minä kun luulin, että tämä palsta olisi vain incel-miehille ja ei täällä ketään normaalia miestä ole. Miten siis tätä palstaa lukemalla voi saada käsityksen millaisia kriteereitä miehillä on naisille noin yleisesti? 

Vierailija
835/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Höpsis. Minä ainakin olen saanut oman osuuteni teistä kauniista/viehättävistä naisista irtoseksin merkeissä. Oma body count on jo yli 300, joten kyllä teillä vain minulle aikaa riittää sitä tavaraa jakamaan. Mutta olenkin sen verran tasokas mies (lue komea), että ne netissä kailotetut voimaantumiset unohtuvat minun kohdalla.

Ja kyllä, kirjoitin tämän ihan tarkoituksella nyt hieman vulgaarimmin, olkaa hyvä. "

Miksi inkkelit eivät vihaa tällaista miestä? Sehän vie kaikki naiset. 

P.S. Tällainen on tasokas miesten mittareilla, ei naisten. Sanovat nämä tyhjäpäiset sankkerimunat mitä tahansa.

Vierailija
836/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen panomies. Miehen kohdalla se kyntömiehen ura on vain meriitti, sanoivat naiset - jälleen kerran - netissä mitä vain ;)

Vierailija
837/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eli naisilla menee hyvin. Etenkin verrattuna moniin miehiin, jotka ilman naisseuraa katkeroituvat. Enkös minä tuota juuri omassa aiemmassa viestissäni alleviivannut? 

Tästä syystä voin ojentaa sitä virtuaalista empatiaa enemmän sinne syrjäytyneiden miesten suuntaan. Mutta ilmeisesti se on väärin ja minun pitäisikin suunnata tämä empatia sinne sinkkuudesta nauttiville naisille?

Mikäs kumma se on, kun meillä on täällä Suomessa myös tämä Vauvapalsta, missä ihan avoimesti kirjoitellaan päivittäin valtavat määrät miesvihaa. Miehille oma vihafooruminsa ja naisille oma vihafooruminsa. 

Mitä tuossa yritin sanoa, niin sitä, että naiset eivät odota mieheltä mitään täydellistä ulkonäköä, paksua lompakkoa... Mikä tuntuu olevan monen incelmiehen käsitys. Kuten sunkin. Niin ja vaikka naiset ei katkeroidu sinkkuudestaan, niin ei kai se tarkoita, että heillä välttämättä menis hyvin? Kuten ap totesi, niin aika hankalaa se deittailu on naiselle.

Joo, sääli sä vaan lisää niitä naisia haukkuvia miehiä. Siellä varmaan oot mukana haukkumassa, kun kerta ylilaudalla pyörit. 

Vierailija
838/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen panomies. Miehen kohdalla se kyntömiehen ura on vain meriitti, sanoivat naiset - jälleen kerran - netissä mitä vain ;)

Joo, voi se noissa amispiireissä olla. Itse en todellakaan huolis äijää, joka on jakanut meisseliään noin ahkerasti. Ja turha tulla inisemään mitään tähän.

Vierailija
839/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Höpsis. Minä ainakin olen saanut oman osuuteni teistä kauniista/viehättävistä naisista irtoseksin merkeissä. Oma body count on jo yli 300, joten kyllä teillä vain minulle aikaa riittää sitä tavaraa jakamaan. Mutta olenkin sen verran tasokas mies (lue komea), että ne netissä kailotetut voimaantumiset unohtuvat minun kohdalla.

Ja kyllä, kirjoitin tämän ihan tarkoituksella nyt hieman vulgaarimmin, olkaa hyvä. "

Miksi inkkelit eivät vihaa tällaista miestä? Sehän vie kaikki naiset. 

P.S. Tällainen on tasokas miesten mittareilla, ei naisten. Sanovat nämä tyhjäpäiset sankkerimunat mitä tahansa.

Jos menen Ylilaudalle näillä jutuilla fleksaamaan, niin kyllä ne incelit siellä minulle "tapa itsesi" kehoituksia heittää. Kaipa tuollaisen voi vihaksikin määritellä. Uskon toki, että siinä on enemmän kateutta taustalla.

Kyllä sitä tasoa täytyy olla, että saa miehenä yli 300 naista sänkyyn. 

Vierailija
840/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inkkeli oikein innostuu fantasioimaan.