Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina väitetään, että naisten on helpompi löytää seuraa? Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin.

Vierailija
16.04.2024 |

Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy, mutta jos etsii kumppania niin koulutetun, perusnätin ja asioistaan huolehtivan kolmikymppisen kaupunkilaisnaisen on kyllä pikemminkin paljon vaikeampaa löytää vakiintunutta suhdetta kuin vastaavan tasoisen miehen. 

Kommentit (988)

Vierailija
801/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan ihmetyttää jos mies väittää että missifinalisti edustaa tavallista naista, eli sellaista joita kävelee vastaan joka nurkalla.

Kuinka yleisesti luulet, että miehet pitävät missifinalistia esimerkkinä tavallisesta naisesta?

Vauvapalstan miehistä uskon aika monenkin ajattelevan näin. Lähteenä tuo aiemmin mainittu ketju siitä millaiset naiset edustavat miesten mielestä tavallista naista. Myös palstan ulkopuolella olen ollut huomaavinani samaa ajattelua. Näytin nuorelle veljelleni kuvaa tekoälyn tekemää kuvaa täydellisestä naisesta, ja hän vastasi että aika tavis :D Nykyään tällainen on mahdollista, kun vietetään paljon aikaa netissä virheettömien ihmisten kuvien keskellä sen sijaan ett

Osaatko kertoa miten tähän sinun - sinänsä ihan vekkuliin - tarinaan mahtuu se tosiasia kuinka ihan perus naiset saavat tinderissä tuhansittain tykkäyksiä? Tai miten baarissa nainen kuin nainen kertoo kuinka häntä on ahdisteltu ja lääpitty? Ei nyt oikein täsmää, sori vaan.

No miehet ovat itse kertoneet että laittavat tinderissä tykkäyksen kaikille, joten jos siellä on vaikka 1000 miestä niin jokainen nainen saa 1000 tykkäystä riippumatta millainen on. Ahdistelu taas on eri asia kuin se että mies haluaisi ahdistelemansa naisen kanssa suhteeseen tai edes seksiä. Toivottavasti tämä olisi pikkuhiljaa selvää jo kaikille. 

Ja pakko sanoa, ettei synny väärää käsitystä: ei kaikki miehet. Mutta monet. Varsinkin Suomessa monilla miehillä tuntuu olevan hyvin vaativa käsitys siitä miltä naisen pitää näyttää ja mikä on ns. tavallista.

Vierailija
802/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kauniin naisen pitäisi tavoitella rumia miehiä?

Miksi ruman naisen pitäisi saada edes keskiverto mies?

Pikkuisen vikaa ajatusmaailmassa sinullakin. 

Harvemmin rumat naiset keskivertomiestä saavatkaan. Paitsi ehkä fwb tyyppisiin ratkaisuihin. 

Sehän on paras ratkaisu, mitä kenellekään voi tarjota. Vapaus + seksi yhdistelmänä on uskomattoman hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei minulla ole pulaa naisista ja pllusta. Mistä ihmeestä olet moisen käsityksen saanut? No hyvä kun tuli oikaistua tämä väärinymmärrys."

Eikä minulla miehistä ja krvistä. Tuosta sun tilityksestä tuli semmoinen fiilis. Kovasti eläydyt näiden inceleiden kokemuksiin. Siihen tuntuu riittävän empatiaa, mutta naisia kohtaan ei.

Ehkä naisilla menee sen verran hyvin, jos tätäkin ketjua ja naisten omia todistuksia asiasta luetaan, että he eivät niin valtavasti tässä aihepiirissä tarvitse juuri minun taholtani empatiaa?

Vierailija
804/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja pakko sanoa, ettei synny väärää käsitystä: ei kaikki miehet. Mutta monet. Varsinkin Suomessa monilla miehillä tuntuu olevan hyvin vaativa käsitys siitä miltä naisen pitää näyttää ja mikä on ns. tavallista."

Varsinkin miehillä... Naisten Ryan Gosling ja Jason Momoa ovatkin sieltä ihan realistisesta miestyypin suunnasta. Miehissä on se ero, että ei tarvitse olla Hollywood tähti vielä sen ulkonäön lisäksi.

Vierailija
805/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä. Jos olet perus optimistinen ihminen, sinua on kiva katsella. Jos olet asenteeltasi rakentava, sinua on kiva kuunnella. Jos eleesi ovat lempeitä, lähellesi on helppo hakeutua. Tällaisesta se lähtee. 

Noooo, en ota kantaa muuten tuohon sun viestiin, mutta totean vain, että Ylilaudalla tuo meemi viittaa juurikin siihen ulkonäköön ja kuinka inceleillä se fyysinen preesens ei riitä omana itsenään - toisin kuin meillä panomiehillä (pun intended). 

Vierailija
806/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtään komeaa miestä, joka seurusteli vaatimattoman näköisen naisen kanssa. Sen sijaan tunnen kyllä kauniita naisia, jotka seurustelevat ei-niin-komean miehen kanssa. Että joo. Se siitä, että naiset tavoittelisivat tasokkaampia miehiä.

Naisen taso lasketaan sen mukaan millaisen miehen hän saa sitoutettua parisuhteeseen. Miehen taso taas määritellään millaisen naisen hän saa seksiin.

Tuossa kai se suurin ero naisen ja miehen välillä on. Valitettavasti. Ikiongelma. Ja myös syy siihen, etteivät naiset halua näitä inkkeliörkkejä, koska parempaakin on aina tarjolla. Aina.

Vierailija
807/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtään komeaa miestä, joka seurusteli vaatimattoman näköisen naisen kanssa. Sen sijaan tunnen kyllä kauniita naisia, jotka seurustelevat ei-niin-komean miehen kanssa. Että joo. Se siitä, että naiset tavoittelisivat tasokkaampia miehiä.

Et tiedä joten sitä ei tapahdu. Joko olet Miss WorldWide tai sitten olet väärässä.

Vähän sama kun mä sanoisin etten ole kokenut rasismia. Se siitä että suomessa olisi rasismia.

Vierailija
808/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy" noniin, mies ei saa tuotakaan joten piste.

Ehkä tässä keskustelussa on nyt se ajatusvirhe, että (jotkut) miehet lähtökohtaisesti pitävät seksiä hyvänä ja haluttavana asiana riippumatta siitä kenen kanssa se tapahtuu.

(Useimmat) naiset sen sijaan eivät.

Tästä asiasta on turha "kilpailla", koska osapuolilla on täysin eri näkemys siitä mikä on toivottava tilanne, jolla ns. "voittaa".

Niin no. Kenen mielestä sitten "loputtomat" vaihtoehdot on täysin puuttuvia vaihtoehtoja huonompi tilanne. Ilman vaihtoehtoja ei kuitenkaan ole sitäkään vähää toivoa löytää jotain. 

Et sä voi sanoo noin!!11! Mieti nyt sitä työmäärää mitä sellainen vaatii, kun sä selaat ja selaat niitä tykkäyksiä ja mietit oisko Mage, Mica vai Macci paras vaihtoehto. Vai kenties ne kymmenet muut. Huhhuh, kyllähän se on yhtä tuskaa kahlata tommosta savottaa ja juosta miesten tarjoamilla treffeillä. Miehet ei vaan tajuu kuinka vaikeeta naisen elämä on!!11

Vierailija
809/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei minulla ole pulaa naisista ja pllusta. Mistä ihmeestä olet moisen käsityksen saanut? No hyvä kun tuli oikaistua tämä väärinymmärrys."

Eikä minulla miehistä ja krvistä. Tuosta sun tilityksestä tuli semmoinen fiilis. Kovasti eläydyt näiden inceleiden kokemuksiin. Siihen tuntuu riittävän empatiaa, mutta naisia kohtaan ei.

Ehkä naisilla menee sen verran hyvin, jos tätäkin ketjua ja naisten omia todistuksia asiasta luetaan, että he eivät niin valtavasti tässä aihepiirissä tarvitse juuri minun taholtani empatiaa?

Millä tavalla naisilla menee hyvin? Ja vaikka menisi, niin senkö takia naisia kohtaan saa olla katkera ja ilkeä, mitä nämä incelmiehet ovat? 

Vierailija
810/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan ihmetyttää jos mies väittää että missifinalisti edustaa tavallista naista, eli sellaista joita kävelee vastaan joka nurkalla.

Kuinka yleisesti luulet, että miehet pitävät missifinalistia esimerkkinä tavallisesta naisesta?

Vauvapalstan miehistä uskon aika monenkin ajattelevan näin. Lähteenä tuo aiemmin mainittu ketju siitä millaiset naiset edustavat miesten mielestä tavallista naista. Myös palstan ulkopuolella olen ollut huomaavinani samaa ajattelua. Näytin nuorelle veljelleni kuvaa tekoälyn tekemää kuvaa täydellisestä naisesta, ja hän vastasi että aika tavis :D Nykyään tällainen on mahdollista, kun vietetään paljon aikaa netissä vir

"Varsinkin Suomessa monilla miehillä tuntuu olevan hyvin vaativa käsitys siitä miltä naisen pitää näyttää ja mikä on ns. tavallista."

Tän huomaa todella hyvin meikkaamista koskevista kommenteista. Suurin osa miehistä toitottaa tykkäävänsä meikittömistä naisista eivätkä tajua että aika usein niillä, joita he pitävät "luonnollisina", on vähintään meikkivoidetta, pigmentoidut kulmat ja ripsipidennykset. 

Vierailija
811/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on naiselle luksushyödyke - jotain mikä voi parantaa elämänlaatua jos saa juuri mitä haluaa, mutta jota ilmankin voi hyvin elää.

Nainen on joillekin miehille välttämättömyyshyödyke. Tällaiset miehet eivät pysty ymmärtämään että naiset voivat viettää elämänsä sinkkuna luksuksesta haaveillen. 

Ehkä joidenkin miesten kannattaisi ottaa vähän oppia naisista ja miettiä voisiko sinkkunakin olla onnellinen.

Mies tarkoittaa minulle jotain hyvää lisää elämässä. Hyvä seura, luotettu ystävä, rakkaus, uusia kokemuksia. Siksi ei voi valita huonoa.

Ja mitä sinä tarjoat miehelle?

Miehet ovat muuten oppineet naisilta. Jenkeissä 60% alle 35 vuotiaista miehistä on sinkkuja ja suurin osa heistä ei edes hae pari- tai seksis

Älä kysy naiselta tuollaista. Se jää miettimään asiaa 10 vuodeksi ja palauttaa 100-sivuisen listan, jossa on listattu kaikki porkkanatikuista ja kissankarvoista suikkareihin! 😹

Vierailija
812/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet ovat itse kertoneet että laittavat tinderissä tykkäyksen kaikille, joten jos siellä on vaikka 1000 miestä niin jokainen nainen saa 1000 tykkäystä riippumatta millainen on. Ahdistelu taas on eri asia kuin se että mies haluaisi ahdistelemansa naisen kanssa suhteeseen tai edes seksiä. Toivottavasti tämä olisi pikkuhiljaa selvää jo kaikille. 

Ja pakko sanoa, ettei synny väärää käsitystä: ei kaikki miehet. Mutta monet. Varsinkin Suomessa monilla miehillä tuntuu olevan hyvin vaativa käsitys siitä miltä naisen pitää näyttää ja mikä on ns. tavallista.

Ja jos miehiltä kysyy asiasta, niin he ovat sitä mieltä, että nykyään naisilla on ihan kohtuuttomat vaatimukset miehen osalta. Kumpi sukupuoli on oikeassa? 

Vierailija
813/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen, että elämässä on muutakin kuin pariutuminen (tai seksi). Että jokaisen kannattaa elää itseään varten, käydä siellä töissä, jotta voi hankkia itselleen mieleisiä asioita. Viettää aikaa ystävien ja sukulaisten kanssa, harrastaa jotakin itseä kiinnostavaa. Terve itsetunto ei ripustu liikaa muihin ihmisiin. Sodan syttyessä siellä puolustetaan oman kotimaan itsenäisyyttä, ihan outo näkökulma, että naisia siellä puolustetaan. Onhan lapsia, vanhuksia ja muita miehiä myös siellä kotimaassa. 

Minä luulen, että ihan jokainen inceliyteen uppoava nuori mies on näitä pohtinut ja miettinyt, että antaisiko tuollainen elämä riittävästi motivaatiota. Siis elämä ilman vastakkaisen sukupuolen seuraa, mutta muista asioista sen elämänilon ammentavana. Ja jokainen incel on joutunut toteamaan ettei asia ainakaan hänen kohdallaan ole näin. Mitä tuossa sitten joku ulkopuolinen voisi edes sanoa muuta? Toistaa samat litaniat k

Jos elämäniloa ei löydä mistään muusta, kuin vastakkaisen sukupuolen seurasta, niin ei asialle sitten mitään voi. Se vastakkainen sukupuoli ei ole siihen syyllinen. 

Vierailija
814/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Jos olet perus optimistinen ihminen, sinua on kiva katsella. Jos olet asenteeltasi rakentava, sinua on kiva kuunnella. Jos eleesi ovat lempeitä, lähellesi on helppo hakeutua. Tällaisesta se lähtee. 

Noooo, en ota kantaa muuten tuohon sun viestiin, mutta totean vain, että Ylilaudalla tuo meemi viittaa juurikin siihen ulkonäköön ja kuinka inceleillä se fyysinen preesens ei riitä omana itsenään - toisin kuin meillä panomiehillä (pun intended). 

Panomiehet ei kyllä viihdy yliksellä.

Just saying.

M47

Vierailija
815/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla naisilla menee hyvin? Ja vaikka menisi, niin senkö takia naisia kohtaan saa olla katkera ja ilkeä, mitä nämä incelmiehet ovat? 

No eikös tässäkin ketjussa naiset ole röyhistelleet rintojaan ja kilvan kehuneet kuinka elämä on ihanaa sinkkuna, mutta jos, ja korostan JOS, nyt tulisi eteen joku Ryan Goslingin ja Jason Momoan risteytys, niin voisivat HARKITA parisuhteeseen lähtemistä. Kyllä tuosta sen mielikuvan ainakin saa, että naisilla menee noin keskimäärin melko maukkaaasti. Vai mitä mieltä itse olet?

Miten nämä incelit keskiverron naisen elämää ihan konkretian tasolla ikävöittävät Suomessa? Siis muuten kuin vauvapalstalla vinkuvat omaa naisettomuuttaan.

Vierailija
816/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varsinkin Suomessa monilla miehillä tuntuu olevan hyvin vaativa käsitys siitä miltä naisen pitää näyttää ja mikä on ns. tavallista."

Tän huomaa todella hyvin meikkaamista koskevista kommenteista. Suurin osa miehistä toitottaa tykkäävänsä meikittömistä naisista eivätkä tajua että aika usein niillä, joita he pitävät "luonnollisina", on vähintään meikkivoidetta, pigmentoidut kulmat ja ripsipidennykset. 

Niin, naiset sentään voivat (joo, miehetkin voi, mutta ollaan nyt älyllisesti rehellisiä tässä) meikata ja näin ollen parantaa omaa ulkonäköään parisuhdemarkkinoilla. Miesten täytyy olla täysin "alasti" ilman meikkiä, joten ei mene pullat (sic) tässäkään tasan.

Ps. Naisethan ihan vapaaehtoisesti meikkaavat, ei heidän ois pakko.

Vierailija
817/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos miehiltä kysyy asiasta, niin he ovat sitä mieltä, että nykyään naisilla on ihan kohtuuttomat vaatimukset miehen osalta. Kumpi sukupuoli on oikeassa? 

En tiedä. En ole hirveästi kohdannut naisten vaatimuksia, koska olen etsinyt elämäni aikana vain miehiä. Mutta uskon kyllä, että naisillakin on vaatimuksia ja varmasti enemmän kuin jonain toisena aikana. Mutta koen että ne naisten vaatimukset, joita tiedän itselläni ja kavereillani olevan, ovat helpompia toteuttaa kuin miesten vaatimukset. Naiset tuntuvat etsivän miestä joka on välittävä, rakastava, hauska, ja myös hauskannäköinen omaan silmään. Miehet taas naista joka on siro, tuuheahiuksinen, kauniskasvoinen, pienikokoinen, ikuisesti nuori. Noita ei vain voi saavuttaa millään jos ruumiinrakenne tai hiusten laatu on jotain muuta. Ja viimeistään siihen ikään sitten kosahtaa kun ikuisen nuoruuden lähde on vielä löytymättä.

Vierailija
818/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämäniloa ei löydä mistään muusta, kuin vastakkaisen sukupuolen seurasta, niin ei asialle sitten mitään voi. Se vastakkainen sukupuoli ei ole siihen syyllinen. 

Ja näin. Inceliyteen ei ole ratkaisua. Syyllinen kyllä löydetään aina, se nimittäin kuuluu ihmisyyteen.

Vierailija
819/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikös täss

Älä mene mukaan trollauksiin, niin elämäsi helpottuu kovasti.

Vierailija
820/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeana miehenä, jolla on vientiä voin sanoa, että olen kuullut niin paljon sellaisia asioita naisten suusta, että ap on täynnä p*skaa. Esimerkiksi yksi nainen kertoi treffeillä minulle, että pitää Tinderissä vain yhtä miestä kahdesta sadasta hyvännäköisenä, mikä toki hieroi minun egoani, mutta muita miehiä ja yhteiskuntaa ajatellen vähän hirvitti kuulla. On paljon muitakin tapauksia, joissa naiset ovat kertoneet, etteivät pidä melkein ketään miestä tarpeeksi viehättävänä, vaikka treffitarjouksia satelee kaikkialta jatkuvasti. Ja sanottakoon, että mainitsemani naiset ovat itse olleet hyvännäköisiä nuoria naisia, joten totta kai edustavat jossain määrin ääripäätä. Mutta silti pätee lievemmissä määrin muihinkin naisiin. 

Mitä ihmeen sössötystä tämä on? Minä olin aivan tavallinen, ihan kivan näköinen nuori nainen, ja kyllä, treffiehdotuksia sateli riesaksi asti, kadulla, baarissa, yliopistolla. En tietenkään viehättynyt kaikista ehdollelijoista, tuskin edes prosentista. Ei se tarkoita, että noissa miehissä olisi ollut jotain erityisempää vikaa - kaikki eivät vain sovi kaikille. Olin toki itsekin ihastunut vailla vastakaikua, joskus taas kiinnostukset kohtasivat ja syntyi romanssi. Se on normaalia, hyvänen aika. 

Internet-ajan manosfäärimiehet tuntuvat ajattelevan, että tietyn tasoisena heille kuuluisi tietty prosenttiosuus naisista, ikään kuin olisi kyse jostakin äänisaaliin tapaisesta asiasta. Näin ei ole, vaan suuri enemmistö naisista etsii yhtä, pitkäaikaista kumppania - emme me ehdi emmekä halua jakaa tavaraamme kaikille tietyn naama- tai tulorajan ylittäville miehille, vaikka PUA-rahastajat miten yrittäisivät muuta selittää. 

Nykyään olen 45 ja useimmiten näkymätön miehille, ja se on aivan mahtavaa. Oma kumppani löytyy ja se riittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä