Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina väitetään, että naisten on helpompi löytää seuraa? Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin.

Vierailija
16.04.2024 |

Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy, mutta jos etsii kumppania niin koulutetun, perusnätin ja asioistaan huolehtivan kolmikymppisen kaupunkilaisnaisen on kyllä pikemminkin paljon vaikeampaa löytää vakiintunutta suhdetta kuin vastaavan tasoisen miehen. 

Kommentit (988)

Vierailija
781/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelit ovat itse vastuussa omista ajatuksistaan ja tunteistaan. Eivät normaalit miehet ole vastuussa siitä, mutta normaalit miehet voisivat auttaa heitä näkemään maailmassa muutakin kuin inceliyden, terveiden ihmisten roolimalleina ihan sieltä lapsuudesta asti. Sitä kai tuo kirjoittaja yritti sanoa. Yliksellä ja redditissä se viha vain velloo ja moninkertaistuu, kaikukammiossa. Eri

Mitä me normaalit miehet kertoisimme näille inceleille? Sen että he eivät koskaan tule kokemaan naisten ihailua ja halua? Sen että siitä huolimatta heidän täytyy herätä aikaisin aamulla töihin ja tienata veroeuroja meille lapsiperheille ja muille sinkkuelämästä nauttiville? Sen että jos tiukka paikka tulee, niin heidän pitää mennä etulinjaan kuolemaan, jotta kallisarvoiset naiset vain saisivat olla turvassa?

Kuulostaa siltä, että tuossa on todellinen incel-ilmiön ratkaisu nyt ihan hollilla. Vai mitä luulet?

Sen, että elämässä on muutakin kuin pariutuminen (tai seksi). Että jokaisen kannattaa elää itseään varten, käydä siellä töissä, jotta voi hankkia itselleen mieleisiä asioita. Viettää aikaa ystävien ja sukulaisten kanssa, harrastaa jotakin itseä kiinnostavaa. Terve itsetunto ei ripustu liikaa muihin ihmisiin. Sodan syttyessä siellä puolustetaan oman kotimaan itsenäisyyttä, ihan outo näkökulma, että naisia siellä puolustetaan. Onhan lapsia, vanhuksia ja muita miehiä myös siellä kotimaassa. 

Vierailija
782/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kauniin naisen pitäisi tavoitella rumia miehiä?

Miksi ruman naisen pitäisi saada edes keskiverto mies?

Pikkuisen vikaa ajatusmaailmassa sinullakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan ihmetyttää jos mies väittää että missifinalisti edustaa tavallista naista, eli sellaista joita kävelee vastaan joka nurkalla.

Kuinka yleisesti luulet, että miehet pitävät missifinalistia esimerkkinä tavallisesta naisesta?

Vauvapalstan miehistä uskon aika monenkin ajattelevan näin. Lähteenä tuo aiemmin mainittu ketju siitä millaiset naiset edustavat miesten mielestä tavallista naista. Myös palstan ulkopuolella olen ollut huomaavinani samaa ajattelua. Näytin nuorelle veljelleni kuvaa tekoälyn tekemää kuvaa täydellisestä naisesta, ja hän vastasi että aika tavis :D Nykyään tällainen on mahdollista, kun vietetään paljon aikaa netissä virheettömien ihmisten kuvien keskellä sen sijaan että tavataan tavallisia ihmisiä livenä.

Osaatko kertoa miten tähän sinun - sinänsä ihan vekkuliin - tarinaan mahtuu se tosiasia kuinka ihan perus naiset saavat tinderissä tuhansittain tykkäyksiä? Tai miten baarissa nainen kuin nainen kertoo kuinka häntä on ahdisteltu ja lääpitty? Ei nyt oikein täsmää, sori vaan.

Vierailija
784/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tää syyttäminen 'ettei mikään kelpaa'.

Kuvittele, että tykkäät pullasta. Tarjolla on vain kuivuneita, homeisia, lattialle tippuneita, myrkytettyjä jne pullia. Otatko silti jonkun, vai olet ilman? Kun mikään pakko ei ole ottaa mitään, odotat ja tavoittelet sitä tuoretta, vaikka tiedät, että kaikki muutkin haluavat samaa.

Niin, koska miehet ovat kuin pullia ja hyvää pullaa on vaikea saada. Hyvä pulla viedään käsistä ja osalle jää vain murusia. Kukaan ei halua kuivaa, huonoa pullaa ja elää mieluummin ilman ennenkuin saa hyvää ja tuoretta. 

Aivan, miehet ovat kuin pullia. Tuo että hyviä pullia on vaikea saada johtuu ihan teistä naisista.

n. 70% pullista ei halua pullamarkkinoille vaan ne ovat mielummin itsekseen.

Jäljelle jää 30% joka ei millään riitä kaikille halukkaille. Näistä 10% on homeisia joten vain 20% kaikista pullista on vähintäänkin ok JA saatavilla. Siellä on seassa muutama todella hyvä jota kaikki havittelevat, mutta muutkin viedään nopeasti markkinoilta.

Mitä teillä on tarjolla jotta tuo 70% pullista saataisiin kiinnostumaan teistä? Teillä ei oikein ole mitään tarjottavaa heille, ja nykyasenteiden tuomat riskit ovat liian suuret.

Vierailija
785/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen tosiaan kertoa, että ei naisvihamielisellä asenteella koe naisten ihailua. Mutta tosta sun viestistä paistaa kyllä, että olet itse incel. Tsemppiä!

Minua aina naurattaa nämä katkerat naiset joiden ainoat argumentit ovat "Mies on eri mieltä kuin minä joten hän ei varmaan saa pillua". Tästä oli joku hauska youtube video miten klassinen vastaväite naiselta menee niin, että jos mies ei suostu olemaan samaa mieltä naisen kanssa: "i will make my holes unavailable to you or say other womens holes are unavailable to you" :D

Hahaa, en tosiaan ole katkera :D Sulleko tulee yllätyksenä, että naisia haukkuva, puutettaan itkevä mies ei ole suosittu naisten keskuudessa? 

Me naiset kyllä pärjätään ihan hyvin ilmankin miestä. Ja mieluummin ollaankin ilman kuin paskassa suhteessa :)

Ei minulla ole pulaa naisista ja pllusta. Mistä ihmeestä olet moisen käsityksen saanut? No hyvä kun tuli oikaistua tämä väärinymmärrys.

Vierailija
786/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todentuuko teillä oikeasti tämmöinen omassa elämässänne tai lähipiirissä esimerkiksi?

Kun itse katson ympärilleni, niin todella monenlaiset ihmiset ovat löytäneet kumppanin. Suosittelen välillä poistumista somemaailmasta ja menemään vaikka Prismaan katsomaan millaisia ihmisiä siellä on!

Ei todennu ainakaan omassa kaveripiirissäni. Yhtä naista lukuunottamatta kaikki keskiverron näköiset naiset joita tunnen, ovat parisuhteessa. Ja se yksi poikkeustapaus on diagnosoitu autisti.

Eli en todellakaan pysty allekirjoittamaan ap:n väitettä siitä että tavis naisilla olisi jotain haasteita löytää kumppania. 

Vierailija
787/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään komeaa miestä, joka seurusteli vaatimattoman näköisen naisen kanssa. Sen sijaan tunnen kyllä kauniita naisia, jotka seurustelevat ei-niin-komean miehen kanssa. Että joo. Se siitä, että naiset tavoittelisivat tasokkaampia miehiä.

Vierailija
788/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen tosiaan kertoa, että ei naisvihamielisellä asenteella koe naisten ihailua. Mutta tosta sun viestistä paistaa kyllä, että olet itse incel. Tsemppiä!

Minua aina naurattaa nämä katkerat naiset joiden ainoat argumentit ovat "Mies on eri mieltä kuin minä joten hän ei varmaan saa pillua". Tästä oli joku hauska youtube video miten klassinen vastaväite naiselta menee niin, että jos mies ei suostu olemaan samaa mieltä naisen kanssa: "i will make my holes unavailable to you or say other womens holes are unavailable to you" :D

Ehkä et vain osaa englantia riittävästi. Tulkintasi on käsittämätön.

Vierailija
789/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin rumat naiset keskivertomiestä saavatkaan. Paitsi ehkä fwb tyyppisiin ratkaisuihin. 

Vierailija
790/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei pidä, mutta jotkut saavat. Toiset eivät, mutta he eivät silti vahingoita ulkopuolisia sen vuoksi.

Vierailija
791/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei minulla ole pulaa naisista ja pllusta. Mistä ihmeestä olet moisen käsityksen saanut? No hyvä kun tuli oikaistua tämä väärinymmärrys."

Eikä minulla miehistä ja krvistä. Tuosta sun tilityksestä tuli semmoinen fiilis. Kovasti eläydyt näiden inceleiden kokemuksiin. Siihen tuntuu riittävän empatiaa, mutta naisia kohtaan ei.

Vierailija
792/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi tavalliset, normaalit, naisia arvostavat miehet eivät sitten voi kertoa miten naista voi kohdella niin että hän haluaa olla miehen kanssa? Useimmilla miehillä ei kuitenkaan ole mitään ongelmaa saada naisten ihailua halutessaan. Ei tietenkään naisvihamielinen ilkiö kelpaa kenellekään, mutta voisiko näyttää esimerkkiä miten olla olematta sellainen?

Minä olen saanut saanut naisten ihailua olemalla oma itseni. Ylilaudalla on muuten yksi näissä incel-langoissa usein toistettu meemilause, joka heitetään ironisesti kuvaamaan normomiesten elämää ja heidän neuvoaan naisia saamattomille miehille. Se menee näin: "Just be yourself, bro." Se vitsi tuossa on juuri siinä, että näille inceleille omana itsenään oleminen ei auta mihinkään, kun taas meille normaaleille miehille se on paras neuvo naisen saamiseen. 

Vierailija
793/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi tavalliset, normaalit, naisia arvostavat miehet eivät sitten voi kertoa miten naista voi kohdella niin että hän haluaa olla miehen kanssa? Useimmilla miehillä ei kuitenkaan ole mitään ongelmaa saada naisten ihailua halutessaan. Ei tietenkään naisvihamielinen ilkiö kelpaa kenellekään, mutta voisiko näyttää esimerkkiä miten olla olematta sellainen?

Minä olen saanut saanut naisten ihailua olemalla oma itseni. Ylilaudalla on muuten yksi näissä incel-langoissa usein toistettu meemilause, joka heitetään ironisesti kuvaamaan normomiesten elämää ja heidän neuvoaan naisia saamattomille miehille. Se menee näin: "Just be yourself, bro." Se vitsi tuossa on juuri siinä, että näille inceleille omana itsenään oleminen ei auta mihinkään, kun taas meille normaaleille miehille se on paras neuvo naisen saamiseen. 

No tämä. Jos olet perus optimistinen ihminen, sinua on kiva katsella. Jos olet asenteeltasi rakentava, sinua on kiva kuunnella. Jos eleesi ovat lempeitä, lähellesi on helppo hakeutua. Tällaisesta se lähtee. 

Vierailija
794/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että elämässä on muutakin kuin pariutuminen (tai seksi). Että jokaisen kannattaa elää itseään varten, käydä siellä töissä, jotta voi hankkia itselleen mieleisiä asioita. Viettää aikaa ystävien ja sukulaisten kanssa, harrastaa jotakin itseä kiinnostavaa. Terve itsetunto ei ripustu liikaa muihin ihmisiin. Sodan syttyessä siellä puolustetaan oman kotimaan itsenäisyyttä, ihan outo näkökulma, että naisia siellä puolustetaan. Onhan lapsia, vanhuksia ja muita miehiä myös siellä kotimaassa. 

Minä luulen, että ihan jokainen inceliyteen uppoava nuori mies on näitä pohtinut ja miettinyt, että antaisiko tuollainen elämä riittävästi motivaatiota. Siis elämä ilman vastakkaisen sukupuolen seuraa, mutta muista asioista sen elämänilon ammentavana. Ja jokainen incel on joutunut toteamaan ettei asia ainakaan hänen kohdallaan ole näin. Mitä tuossa sitten joku ulkopuolinen voisi edes sanoa muuta? Toistaa samat litaniat kuin sinä? 

Vierailija
795/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein tuota pullavertausta tajunnut. Mutta rusinat pullasta ottakoon kukin. Miksi syödä kamalaa pullaa. Ja jos pullaa ei ole tarjolla, on ilman. Ei siitä leipureita kannata syyllistää :D

Vierailija
796/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todentuuko teillä oikeasti tämmöinen omassa elämässänne tai lähipiirissä esimerkiksi?

Kun itse katson ympärilleni, niin todella monenlaiset ihmiset ovat löytäneet kumppanin. Suosittelen välillä poistumista somemaailmasta ja menemään vaikka Prismaan katsomaan millaisia ihmisiä siellä on!

Ei todennu ainakaan omassa kaveripiirissäni. Yhtä naista lukuunottamatta kaikki keskiverron näköiset naiset joita tunnen, ovat parisuhteessa. Ja se yksi poikkeustapaus on diagnosoitu autisti.

Eli en todellakaan pysty allekirjoittamaan ap:n väitettä siitä että tavis naisilla olisi jotain haasteita löytää kumppania. 

No niinpä, omasta tuttavapiiristä niin miehistä kuin naisista lähes kaikki ovat parisuhteessa. Ja eivät mitään huippukomeita/kauniita, vaan ihan tavallisen näköisiä, mukavia ihmisiä!

Vierailija
797/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy" noniin, mies ei saa tuotakaan joten piste.

Ehkä tässä keskustelussa on nyt se ajatusvirhe, että (jotkut) miehet lähtökohtaisesti pitävät seksiä hyvänä ja haluttavana asiana riippumatta siitä kenen kanssa se tapahtuu.

(Useimmat) naiset sen sijaan eivät.

Tästä asiasta on turha "kilpailla", koska osapuolilla on täysin eri näkemys siitä mikä on toivottava tilanne, jolla ns. "voittaa".

Niin no. Kenen mielestä sitten "loputtomat" vaihtoehdot on täysin puuttuvia vaihtoehtoja huonompi tilanne. Ilman vaihtoehtoja ei kuitenkaan ole sitäkään vähää toivoa löytää jotain. 

Vierailija
798/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtään komeaa miestä, joka seurusteli vaatimattoman näköisen naisen kanssa. Sen sijaan tunnen kyllä kauniita naisia, jotka seurustelevat ei-niin-komean miehen kanssa. Että joo. Se siitä, että naiset tavoittelisivat tasokkaampia miehiä.

Naisen taso lasketaan sen mukaan millaisen miehen hän saa sitoutettua parisuhteeseen. Miehen taso taas määritellään millaisen naisen hän saa seksiin.

Vierailija
799/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on naiselle luksushyödyke - jotain mikä voi parantaa elämänlaatua jos saa juuri mitä haluaa, mutta jota ilmankin voi hyvin elää.

Nainen on joillekin miehille välttämättömyyshyödyke. Tällaiset miehet eivät pysty ymmärtämään että naiset voivat viettää elämänsä sinkkuna luksuksesta haaveillen. 

Ehkä joidenkin miesten kannattaisi ottaa vähän oppia naisista ja miettiä voisiko sinkkunakin olla onnellinen.

Mies tarkoittaa minulle jotain hyvää lisää elämässä. Hyvä seura, luotettu ystävä, rakkaus, uusia kokemuksia. Siksi ei voi valita huonoa.

Ja mitä sinä tarjoat miehelle?

Miehet ovat muuten oppineet naisilta. Jenkeissä 60% alle 35 vuotiaista miehistä on sinkkuja ja suurin osa heistä ei edes hae pari- tai seksisuhdetta. Naiset lapsitoiveineen ovat liian suuri riski miehen uralle ja taloudelliselle hyvinvoinnille.

Sama trendi näkyy jo täällä.

Vierailija
800/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et vain osaa englantia riittävästi. Tulkintasi on käsittämätön.

En tietenkään odota, että nainen ymmärtäisi tuon. Jos ymmärtäisivät, niin eivät sitä tekisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi