Miksi aina väitetään, että naisten on helpompi löytää seuraa? Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin.
Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy, mutta jos etsii kumppania niin koulutetun, perusnätin ja asioistaan huolehtivan kolmikymppisen kaupunkilaisnaisen on kyllä pikemminkin paljon vaikeampaa löytää vakiintunutta suhdetta kuin vastaavan tasoisen miehen.
Kommentit (988)
Vierailija kirjoitti:
Henry Cavill ei nappaa. Moni voi tykätäkin. Ehkä meillä naisilla on kuitenkin laajempi skaala kuin miehillä. Itse pidän Mikael Persbrandtista ja Brendan Frasierista, jos nyt Hollywood-julkkiksista puhutaan. Suomalaisista Kari Ketonen ja sitten yksi sellainen rosoposkinen näyttelijä... en muista nimeä.
https://muropaketti.com/wp-content/uploads/2022/10/viidakon-yka.jpg
Joo, tosi kaukana yleisistä komeusihanteista tuo Brendan Fraser...
Eiku.
Minusta hän on komea edelleen vanhana ja lihavampana. Mutta toki olen itsekin vanhentunut hänen mukanaan.
Todentuuko teillä oikeasti tämmöinen omassa elämässänne tai lähipiirissä esimerkiksi?
Kun itse katson ympärilleni, niin todella monenlaiset ihmiset ovat löytäneet kumppanin. Suosittelen välillä poistumista somemaailmasta ja menemään vaikka Prismaan katsomaan millaisia ihmisiä siellä on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt että yksikään nainen olisi väittänyt että Leppilampi, Franzen yms. edustaisivat keskivertoa, tavallista miestä, jolle pitäisi kelvata keskiverto, tavallinen nainen. Jos noiden miesten ulkonäkö ei ole omaan makuun, niin se on eri asia, mutta tavalliseksi heitä ei ole kyllä kukaan väittänyt.
Niinhän minä tuossa kirjoitinkin, että nämä Leppilammet ja Franzenit eivät palstamammojen mielestä ole tavallisia keskivertomiehiä, vaan he ovat jotain vielä alempiarvoisia ulkonäöllisesti. Sen johdosta vain tuumailin ääneen, että kukahan sellainen keskivertomies sitten mahtaisi näiden palstamammojen mielestä olla.
Minun mieheni on keskivertomies. Suurin osa miehistä on keskiveromiehiä. En ymmärrä mitä ajat takaa?
No millaisena luulet, että miehet pitävät keskiverron näköistä naista? Luuletko että iso osa miehistä ajattelee tavallisen naisen näyttävän Sara Siepiltä?
Näin täällä on palstamammat väittäneet, että miesten käsitys tavallisesta naisesta on vääristynyt ja iso osa heistä pitää instamalleja perus tavallisina naisina. Oletko samaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Incelit ovat itse vastuussa omista ajatuksistaan ja tunteistaan. Eivät normaalit miehet ole vastuussa siitä, mutta normaalit miehet voisivat auttaa heitä näkemään maailmassa muutakin kuin inceliyden, terveiden ihmisten roolimalleina ihan sieltä lapsuudesta asti. Sitä kai tuo kirjoittaja yritti sanoa. Yliksellä ja redditissä se viha vain velloo ja moninkertaistuu, kaikukammiossa. Eri
Mitä me normaalit miehet kertoisimme näille inceleille? Sen että he eivät koskaan tule kokemaan naisten ihailua ja halua? Sen että siitä huolimatta heidän täytyy herätä aikaisin aamulla töihin ja tienata veroeuroja meille lapsiperheille ja muille sinkkuelämästä nauttiville? Sen että jos tiukka paikka tulee, niin heidän pitää mennä etulinjaan kuolemaan, jotta kallisarvoiset naiset vain saisivat olla turvassa?
Kuulostaa siltä, että tuossa on todellinen incel-ilmiön ratkaisu nyt ihan hollilla. Vai mitä luulet?
Siis miksi kertoisit kenellekään että tämä ei koskaan tule olemaan ihailtu ja haluttu? Oletko joku ennustaja? Miksi normaali mies väittäisi tuollaista toiselle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
"Niin, naiset haluaisivat, että nämä incel-miehet olisivat hiljaa eivätkä ilmoittaisi itsestään millään tavoin, mutta kävisivät ahkerasti töissä veroa maksaen ja tarpeen vaatiessa vielä uhraisivat henkensä Suomea ja sen naisia puolustaessaan. Tämä on valitettavasti mahdoton yhtälö nyky-yhteiskunnassa. Nythän nämä incelit saavat vertaistukea Ylilaudalla ja Redditissä, mutta se miehinen vertaistuki ei kuitenkaan taida olla sellaista laatua mitä sinä naisena haluaisit heidän saavan?
Miksi muuten ajattelet, että tämä incel-ilmiö pitäisi olla meidän normaalien miesten korjattavissa? Miksi me olisimme siitä vastuussa?"
EI, päinvastoin. Hyvä, että ilmaisevat mikä harmittaa. Mutta tuo on pelkkää puppua, että vain miehet uhrautuvat ahkerasti töissä käyden ja veroja maksaen. Maanpuolustuskin kuuluu kaikille (ja siitä ei sen enempää, koska hyvin harva sotaveteraani on enää elossa kertomassa omista incel-kokemuksistaan).
Minä taas olen naisena sitä mieltä, että incelmiehiä ei tarvitse ymmärtää. Heidän ka kanssaan ei tarvitse käydä keskusteluja. He ovat vaarallisia ja toksisia. Olen itse työtön nainen, joka on ollut pitkään sinkkuna. En vingu "miestenpalstoilla", miten miehet ovat sitä, tätä ja tuota, kun minulle ei löydy mielekästä kumppania. Elämäänsä ja onnellisuuttaan ei voi ulkoistaa jonkun muun hoidettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Todentuuko teillä oikeasti tämmöinen omassa elämässänne tai lähipiirissä esimerkiksi?
Kun itse katson ympärilleni, niin todella monenlaiset ihmiset ovat löytäneet kumppanin. Suosittelen välillä poistumista somemaailmasta ja menemään vaikka Prismaan katsomaan millaisia ihmisiä siellä on!
En onneksi tunne yhtään inceliä. Tavallisia ihmisiä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö pahaa myös se naisviha mitä täällä on
Tekeekö sinulle pahaa myös se miesviha mitä täällä on?
Onko noin vaikea kysymys, kun et pysty vastaamaan?
Ilmeisesti sinulle on.
Mähän ensiksi kysyin. Mutta voin kyllä vastata. Ei tee pahaa, että katkerat naisvihamieliset ukot saa lokaa niskaan.
No hyvä. Nyt voin minäkin vastata. Ei tee pahaa, että katkerat miesvihamieliset akat saa lokaa niskaan.
Tän on pakko olla se palstahullu!
Sori, en valitettavasti
Ei sinähän olet miesvihasikaporsas. Paikalla kuin tikka pöntössä pilaamassa muiden jo melko asiallista keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Incelit ovat itse vastuussa omista ajatuksistaan ja tunteistaan. Eivät normaalit miehet ole vastuussa siitä, mutta normaalit miehet voisivat auttaa heitä näkemään maailmassa muutakin kuin inceliyden, terveiden ihmisten roolimalleina ihan sieltä lapsuudesta asti. Sitä kai tuo kirjoittaja yritti sanoa. Yliksellä ja redditissä se viha vain velloo ja moninkertaistuu, kaikukammiossa. Eri
Mitä me normaalit miehet kertoisimme näille inceleille? Sen että he eivät koskaan tule kokemaan naisten ihailua ja halua? Sen että siitä huolimatta heidän täytyy herätä aikaisin aamulla töihin ja tienata veroeuroja meille lapsiperheille ja muille sinkkuelämästä nauttiville? Sen että jos tiukka paikka tulee, niin heidän pitää mennä etulinjaan kuolemaan, jotta kallisarvoiset naiset vain saisivat olla turvassa?
Kuulostaa siltä, että tuossa on todellinen incel-ilmiön ratkaisu nyt ihan hollilla. Vai mitä luulet?
Voihan sen tosiaan kertoa, että ei naisvihamielisellä asenteella koe naisten ihailua. Mutta tosta sun viestistä paistaa kyllä, että olet itse incel. Tsemppiä!
Sen sijaan ihmetyttää jos mies väittää että missifinalisti edustaa tavallista naista, eli sellaista joita kävelee vastaan joka nurkalla.
Kuinka yleisesti luulet, että miehet pitävät missifinalistia esimerkkinä tavallisesta naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt että yksikään nainen olisi väittänyt että Leppilampi, Franzen yms. edustaisivat keskivertoa, tavallista miestä, jolle pitäisi kelvata keskiverto, tavallinen nainen. Jos noiden miesten ulkonäkö ei ole omaan makuun, niin se on eri asia, mutta tavalliseksi heitä ei ole kyllä kukaan väittänyt.
Niinhän minä tuossa kirjoitinkin, että nämä Leppilammet ja Franzenit eivät palstamammojen mielestä ole tavallisia keskivertomiehiä, vaan he ovat jotain vielä alempiarvoisia ulkonäöllisesti. Sen johdosta vain tuumailin ääneen, että kukahan sellainen keskivertomies sitten mahtaisi näiden palstamammojen mielestä olla.
Minun mieheni on keskivertomies. Suurin osa miehistä on keskiveromiehiä. En ymmärrä mitä ajat takaa?
No millaisena luulet, että miehet pitävä
Kyllä se tuntuu edelleen olevan käsitys, että nainen on 25-vuotiaana vanha. Karvoja ei saa olla muualla kuin päässä. Parin kilon lihominen on syy erolle.
Siis miksi kertoisit kenellekään että tämä ei koskaan tule olemaan ihailtu ja haluttu? Oletko joku ennustaja? Miksi normaali mies väittäisi tuollaista toiselle miehelle?
Nythän on jo kokeiltu sitä, että näiden tulevien inceleiden äidit ja kenties isätkin kertovat kuinka "on komia ja potra poiiika, varmasti naisia riitthää", mutta sitten kun nämä pojat kasvavat aikuiseksi miehiksi, niin eihän niillä mitään naisia ole. Ei vaikka heille niin kerrottiin. Ja joo, ei kenellekään mitään lain nojalla luvattu, mutta tajusit varmaan kontekstin.
Ja sitähän minä juuri tarkoitin, että ei se mitään auta, jos heille suoraan kertoo ettei naisia tule olemaan ja eivät kenellekään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Nythän on jo kokeiltu sitä, että näiden tulevien inceleiden äidit ja kenties isätkin kertovat kuinka "on komia ja potra poiiika, varmasti naisia riitthää", mutta sitten kun nämä pojat kasvavat aikuiseksi miehiksi, niin eihän niillä mitään naisia ole. Ei vaikka heille niin kerrottiin. Ja joo, ei kenellekään mitään lain nojalla luvattu, mutta tajusit varmaan kontekstin.
Ja sitähän minä juuri tarkoitin, että ei se mitään auta, jos heille suoraan kertoo ettei naisia tule olemaan ja eivät kenellekään kelpaa.
Voisivat kelvata, mutta ihastuvat niihin suosituimpiin ja kauniimpiin naisiin. Ja syyttävät edelleen naisia siitä, että HE eivät kelpaa samalla kun eivät huomaa niitä muita naisia. Se on oikeasti helvetin kieroutunutta.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan ihmetyttää jos mies väittää että missifinalisti edustaa tavallista naista, eli sellaista joita kävelee vastaan joka nurkalla.
Kuinka yleisesti luulet, että miehet pitävät missifinalistia esimerkkinä tavallisesta naisesta?
Vauvapalstan miehistä uskon aika monenkin ajattelevan näin. Lähteenä tuo aiemmin mainittu ketju siitä millaiset naiset edustavat miesten mielestä tavallista naista. Myös palstan ulkopuolella olen ollut huomaavinani samaa ajattelua. Näytin nuorelle veljelleni kuvaa tekoälyn tekemää kuvaa täydellisestä naisesta, ja hän vastasi että aika tavis :D Nykyään tällainen on mahdollista, kun vietetään paljon aikaa netissä virheettömien ihmisten kuvien keskellä sen sijaan että tavataan tavallisia ihmisiä livenä.
Voihan sen tosiaan kertoa, että ei naisvihamielisellä asenteella koe naisten ihailua. Mutta tosta sun viestistä paistaa kyllä, että olet itse incel. Tsemppiä!
Minua aina naurattaa nämä katkerat naiset joiden ainoat argumentit ovat "Mies on eri mieltä kuin minä joten hän ei varmaan saa pillua". Tästä oli joku hauska youtube video miten klassinen vastaväite naiselta menee niin, että jos mies ei suostu olemaan samaa mieltä naisen kanssa: "i will make my holes unavailable to you or say other womens holes are unavailable to you" :D
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mikä ääliö oot :DDDDDD
Kyllä se tuntuu edelleen olevan käsitys, että nainen on 25-vuotiaana vanha. Karvoja ei saa olla muualla kuin päässä. Parin kilon lihominen on syy erolle.
Ja naisilla käsitys, että miehen pitää olla *insert hiusrajamiehen maksiimit tähän*
Näinkö se toimii molempiin suuntiin?
Vierailija kirjoitti:
Minua aina naurattaa nämä katkerat naiset joiden ainoat argumentit ovat "Mies on eri mieltä kuin minä joten hän ei varmaan saa pillua". Tästä oli joku hauska youtube video miten klassinen vastaväite naiselta menee niin, että jos mies ei suostu olemaan samaa mieltä naisen kanssa: "i will make my holes unavailable to you or say other womens holes are unavailable to you" :D
Hahaa, en tosiaan ole katkera :D Sulleko tulee yllätyksenä, että naisia haukkuva, puutettaan itkevä mies ei ole suosittu naisten keskuudessa?
Me naiset kyllä pärjätään ihan hyvin ilmankin miestä. Ja mieluummin ollaankin ilman kuin paskassa suhteessa :)
Vierailija kirjoitti:
No miksi tavalliset, normaalit, naisia arvostavat miehet eivät sitten voi kertoa miten naista voi kohdella niin että hän haluaa olla miehen kanssa? Useimmilla miehillä ei kuitenkaan ole mitään ongelmaa saada naisten ihailua halutessaan. Ei tietenkään naisvihamielinen ilkiö kelpaa kenellekään, mutta voisiko näyttää esimerkkiä miten olla olematta sellainen?
Voisivat kelvata, mutta ihastuvat niihin suosituimpiin ja kauniimpiin naisiin. Ja syyttävät edelleen naisia siitä, että HE eivät kelpaa samalla kun eivät huomaa niitä muita naisia. Se on oikeasti helvetin kieroutunutta.
Näin sen on mentävä. Kukaan muu kuin instamissi ei näille inceleille kelpaa. Voisivat nyt edes vähän laskea rimaansa ja katsella sarasiepin näköisiä tavallisia naisia.
No mutta ruma, kaunis ym. ovat mielipiteitä, keskiverto ja tavallinen taas eivät niinkään, vaan voidaan sanoa että esim keskiverto suomalainen nainen on 165 cm pitkä. Siitä sitten voi kukin olla omaa mieltään, onko se kaunista vai rumaa.
Jos mies sanoo että missifinalisti ei ole hänen mielestään kaunis niin ei se minua ihmetytä. Makunsa kullakin. Sen sijaan ihmetyttää jos mies väittää että missifinalisti edustaa tavallista naista, eli sellaista joita kävelee vastaan joka nurkalla.
Ei minustakaan Leppilampi ole komea omaan silmääni, ei siis edusta tyyppiäni, mutta näen kyllä sen miksi varmasti moni nainen häntä ihailee.