Miksi aina väitetään, että naisten on helpompi löytää seuraa? Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin.
Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy, mutta jos etsii kumppania niin koulutetun, perusnätin ja asioistaan huolehtivan kolmikymppisen kaupunkilaisnaisen on kyllä pikemminkin paljon vaikeampaa löytää vakiintunutta suhdetta kuin vastaavan tasoisen miehen.
Kommentit (988)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten on helppo saada asiaa X.
Suurin osa naisista on mieluummin ilman asiaa X.
Miehinen johtopäätös: Naisten pitäisi ymmärtää miten hienoa on saada asiaa X!
Ehkä jos miehet kerran elämässä koittaisivat väkisin harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa jota eivät halua panna, niin he ymmärtäisivät miksi naiset eivät ole samasta mahdollisuudesta niin innoissaan.
Jep. Seksi vaatii intohimoa ja en minä ainakaan tunne himoa jokaikistä kohtaan vaan harvoja ja valittuja. Syystä tai toisesta tyrkylle tunkevat yleensä he joita en kokisi missään nimessä seksuaalisesti kiinnostaviksi, enkä kyllä muutoinkaan. Eri
Intohimon järjestäminen tuntuu olevan nykyisin sen verran kallista, ettei seksi naisen kanssa ole enää kilpailukykyistä.
Jotenkin vastauksesi haisee traumoille.
Miehet joutuvat terapiaan/masentuvat, jos nainen kieltäytyy seksistä ja sinä haistat minun vastauksessa traumoja. Nyt menee sinulla ehkä kovaa ja hieman korkeallakin. Slow down.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin esimerkin, joka vahvistaa sen, että ainakaan kaikille miehille seuran löytäminen ei ole vaikeaa :)
Hienoa. Uskon myös, että jotkut naisetkin löytävät seuraa. Toisin kuin aloituksessa väitettiin.
Tiesinkin heti, että olet katkera incel-mies, kun siihen mun alkuperäiseen viestiin vastasit. Ja aloituksessa ei kyllä väitetty, että kukaan nainen ei löytäisi seuraa, vaan että sopivan seuran löytäminen on vaikeaa.
No voin vastavuoroisesti sanoa ettei minua haittaisi, jos saisit kivuliaan syövän ja kituisit hitaasti kuoliaaksi. Oletko nyt tyytyväinen tähän meidän viestinvaihtoon?
Ps. Se olit SINÄ, joka lähdit ensimmäisenä henkilökohtaiseen loukkaamiseen, joten niin makaa kuin petaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet joutuvat terapiaan/masentuvat, jos nainen kieltäytyy seksistä ja sinä haistat minun vastauksessa traumoja. Nyt menee sinulla ehkä kovaa ja hieman korkeallakin. Slow down.
Vastauksesi haisee entistä enemmän traumoilta.
Myönnän etten ole lukenut ihan koko ketjua, koska onhan tää melkoista kuraa. Olen 55v. mies ja olen tällä hetkellä sinkku. Noin kakskytvuotinen suhde päättyi n. vuosi takaperin.
Onhan tää yleistäminen, että tälläiset "vanhat" miehet ovat vain ja ainoastaan nuorten naisten, jopa tyttöjen perään.
Mietin jos liittyisikin tinderiin, niin en yhtään mätsiä swaippais väärään suuntaan. Okei, okei en tiedä ymmärsikö kukaan tarkoitustani, siis sitä etten "tykkäis" yhtään viestistä jossa olisi nuoria naisia.
Tinderissä varmaan voi tutustua vaan 40-60v naisiin, eiks niin? Tosin profiilini tuskin houkuttais noita nuoria, ei ehkä muitakaan. Koska en valehtelisi ulkonäöstä, taloudesta, enkä muustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska sinkkuna viihtyvä nainen pitää sinkkuna olemisesta ja kokee, että ellei nyt tule hyvää tarjousta, niin pysyy mieluummin sitten sinkkuna. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi huonontaa elämänlaatuaan ryhtymällä suhteeseen?
Kukaan ei pakota miehiä "menemään parisuhteeseen sen alhaisen tason naisen kanssa". Älkää herranjumala menkö! Kukaan ei pakota. Miksi ihmeessä kiduttaisit itseäsi ja tuhlaisit sen naisen aikaa ryhtymällä parisuhteeseen jos se on ihan pakkopullaa? Vai onko nyt kyse siitä, että miehet hakevat parisuhdetta ja naista itselleen hyödykkeeksi, joten ollaan valmiina tyytymään, kunhan vaan on joku seksinukke/kotiorja.
Minun mielestä se on eettisesti väärin että se ruma tai lihava nainen luulee olevansa tasokas ja näin se kelpuuttaa kumppaniksi sen komean
Siis on eettisesti väärin että mä rumana ja lihavana kelpuutin komean ja koulutetun miehen kumppaniksi? Mun olisi pitänyt ottaa joku ruma ja kouluttamaton mies joka vaan tyytyy minuun koska ei muutakaan saa ja heittää mut mäkeen heti jos on mitään mahiksia kauniimpaan? Mitä iloa tuosta kuviosta olisi minulle?
Deittaillessani tapasin miehen, jonka mielestä olin ruma ja lihava mutta oisin kelvannut hänelle koska hän ei kokenut itse olevansa tasokas (eli saavansa parempaakaan)
Tapasin myös komean, pitkän, koulutetun miehen jonka mielestä olin kaunis ja ihana.
Täytyy myöntää että tein ilmeisen epäeettisen valinnan ja olen seurustellut tuon jälkimmäisen kanssa jo vuosia.
Ja lienee sanomattakin selvää ainakin naisille, että komeus, pituus ja koulutus ei tätä ratkaissut vaan jos miesten asenteet olisivat olleet toisinpäin niin valintakin olisi ollut toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin esimerkin, joka vahvistaa sen, että ainakaan kaikille miehille seuran löytäminen ei ole vaikeaa :)
Hienoa. Uskon myös, että jotkut naisetkin löytävät seuraa. Toisin kuin aloituksessa väitettiin.
Tiesinkin heti, että olet katkera incel-mies, kun siihen mun alkuperäiseen viestiin vastasit. Ja aloituksessa ei kyllä väitetty, että kukaan nainen ei löytäisi seuraa, vaan että sopivan seuran löytäminen on vaikeaa.
No voin vastavuoroisesti sanoa ettei minua haittaisi, jos saisit kivuliaan syövän ja kituisit hitaasti kuoliaaksi. Oletko nyt tyytyväinen tähän meidän viestinvaihtoon?
Ps. Se olit SINÄ, joka lähdit ensimmäisenä henkilökohtaiseen loukkaamiseen, joten niin makaa kuin petaa.
Uu, koleeta :S Olisko sulla tähän aiheeseen liittyen mitään järkevää sanottavaa?
Uu, koleeta :S Olisko sulla tähän aiheeseen liittyen mitään järkevää sanottavaa?
Onko sinulla muuta kuin incel-syytöksiä?
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä, se on luettavissa esim. siitä viestistä, johon vastasit jotain, että "mitä sä tuut tänne tollaisia itsestäänselvyyksiä sanomaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene lääkäriin. Ehkä hajuaistisi saadaan korjattua 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä, se on luettavissa esim. siitä viestistä, johon vastasit jotain, että "mitä sä tuut tänne tollaisia itsestäänselvyyksiä sanomaan".
Niin, kirjoitit siinä kuinka tunnet erään miehen joka sai naisseuraa. Kyllähän tuosta järki loistaa kuin majakka öisellä merellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kirjoitit siinä kuinka tunnet erään miehen joka sai naisseuraa. Kyllähän tuosta järki loistaa kuin majakka öisellä merellä.
Niin, se oli esimerkki elävästä elämästä. Mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinulle sitten oli ongelma mun vastauksessa? Että piti alkaa katkeraksi inceliksi syyttelemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene lääkäriin. Ehkä hajuaistisi saadaan korjattua 😁
Sun kannattaisi lopettaa. Kirjoituksistasi käy selväksi, ettei kognitiiviset kykysi, kirjoitustaitosi ja käyttämäsi laite riitä leikkimään víttuiluleikkiä kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten on helppo saada asiaa X.
Suurin osa naisista on mieluummin ilman asiaa X.
Miehinen johtopäätös: Naisten pitäisi ymmärtää miten hienoa on saada asiaa X!
Ehkä jos miehet kerran elämässä koittaisivat väkisin harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa jota eivät halua panna, niin he ymmärtäisivät miksi naiset eivät ole samasta mahdollisuudesta niin innoissaan.
Jep. Seksi vaatii intohimoa ja en minä ainakaan tunne himoa jokaikistä kohtaan vaan harvoja ja valittuja. Syystä tai toisesta tyrkylle tunkevat yleensä he joita en kokisi missään nimessä seksuaalisesti kiinnostaviksi, enkä kyllä muutoinkaan. Eri
Intohimon järjestäminen tuntuu olevan nykyisin sen verran kallista, ettei seksi naisen k
Intohimoa ei osteta rahalla vaan sitä joko on tai ei ole. Naisista minulla ei ole kokemusta eikä toisaalta ole tarvettakaan hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinulle sitten oli ongelma mun vastauksessa? Että piti alkaa katkeraksi inceliksi syyttelemään?
Mä kysyin sulta mikä on ongelma, et osaa vastata. Ihan jo tuo sun ihme hyökkäävä asenne.
Neuvottelu tarkoittaa sitä, että saat jalan oven väliin.Tietenkään asioita ei ilmaista rautalangasta vääntäen. Naiset ja miesmalilit ovat siinä asemassa, että heillä on valtava lista ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita heidän seurasta ja heillä on jalka oven välissä. Ainoastaan oma viitseliäisyys on rajana ja tarjontaa on niin paljon, että naisista voi olla jopa järkevää karsia miehiä vaikka sukkien värin perusteella, koska kaikkien hyvien kanssa ei voi seurustella yhtä aikaa, ja pitää valita paras kaikista hyvistä.
Tavallinen mies voi tietysti saada seuraa, kunhan on oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja saa sanottua oikeat sanat. Opiskeluajan jälkeen tuota ei välttämättä enää tapahdu. Geneettiset ominaisuudet määräävät sen, että tekeekö kukaan nainen spontaanisti tuttavuutta, ja myöskin ison osan omien lähestymisten tuloksista.
Mies ei voi kehittää ikää, hiusrajaa, etnisyyttä, peniksen kokoa, pituutta ja kasvojen luustoa. Nuo määrittävät sen, kiinnostaako naista tutustua, ellei mies satu olemaan naisen 'tyyppiä', mikä on hyvin harvinaista ja mihin miesten pariutuminen isoksi osaksi perustuu. Tavallinen mies on ikään kuin veriryhmää, joka on yhteensopiva harvojen naisten kanssa ja miesmalleilla ja naisilla taas on veriryhmä, joka sopii useimmille vastakkaisen sukupuolen edustajille, jos he vain jakavat verensä. Olen esim. itse käynyt yli 150 kansalaisopiston kurssia, mutta en ole jättiläinen enkä miesmalli. Naiset, jotka pitävät minua melko rumana kysyvät, että mitä työtä teen. He eivät mieti olenko 'kiinnostava', koska kiinnostavuus tulee lähinnä naamasta, ja ulkonäön ollessa riittämätön rahalla voi kompensoida hieman. Yksikään nainen ei tavallista tai rumaa miestä katsoessaan mieti, että "hmmm...onkohan tuolla jotain mielenkiintoisia mielipiteitä ja harrastuksia. Taidanpa ottaa selvää". Tinderin vasen pyyhkäisy tapahtuu salamana.
Ei ole täysin hedelmällistä luovuttaa kokonaan todettuaan olevansa vain tavallinen, mutta myöskin naisten ja miesmallien sinipillerinen kaasuvalottaminen pitää paljastaa nopeasti, koska moni poika ja mies roikkuu elottomana hirressä tai ajaa kallion seinään, kun on kaivellut ihonsa verille etsiessään itsestään uutta kehitettävää ja vikoja ja pervouksia ja pahuuksia, koska heille on uskoteltu, että ongelma on 'käytös' ja 'kiinnostavuus' eikä suinkaan 179cm pituus, kaljuus, peruskikkeli, kaljuuntuminen ja perusnaama. Puhumattakaan niistä, joilla on vähemmän luuta, lihasta, penistä yms. kuin perusmiehellä. Mustapilleri vapauttaa miehen ymmärtämään, että suurin osa naisista antaa pituus- ja naamapakit alle sekunnissa, ja että itsensä piiskaaminen on turhaa ja haitallista. Pitää pitää itsensä hyvässä kunnossa itsensä takia ja harrastaa asioita, jotka kiinnostavat itseä. Nainen, jonka tyyppiä sattuu olemaan saattaa joskus vielä osua samaan tilaan ja hyvällä säkällä siinä voi olla tilaisuus jutella.
Itsensä kehittäminen toisten takia johtaa myös viha-rakkaussuhteeseen, jossa viattomuus on menetetty, kun on ollut pakko raataa ja tuoda itseään tykö perusjuttujen takia sekä vetää erilaisia rooleja. Miesmallit ja naiset, jotka saavat positiivista palautetta hengittämällä ovat eri tilanteessa; positiivisen palautteen pohjalta heillä on myönteinen ihmiskuva ja he voivat kehittää persoonaansa turvallisessa ympäristössä, kun taas perusmiesten ja rumien miesten itseilmaisu on supistunut, koska he ovat oppineet pienentämään itseään, että eivät olisi creepy-pervoja. Mies, joka ei tiedosta omaa asemaansa saattaa aiheuttaa raivoa, kun hän on yli-itsevarma pituuteen ja naamaan nähden. Vaatii todella paljon rohkeutta käyttäytyä tavalla, joka ei perustu palautteeseen.
Mä kysyin sulta mikä on ongelma, et osaa vastata. Ihan jo tuo sun ihme hyökkäävä asenne.
Muistuttaisin nyt, että se olit sinä, joka lähdit ensimmäisenä solvaamaan minua henkilökohtaisuuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaisin nyt, että se olit sinä, joka lähdit ensimmäisenä solvaamaan minua henkilökohtaisuuksilla.
No voi pientä, tuliko traumat