Miksi aina väitetään, että naisten on helpompi löytää seuraa? Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin.
Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy, mutta jos etsii kumppania niin koulutetun, perusnätin ja asioistaan huolehtivan kolmikymppisen kaupunkilaisnaisen on kyllä pikemminkin paljon vaikeampaa löytää vakiintunutta suhdetta kuin vastaavan tasoisen miehen.
Kommentit (988)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyin sulta mikä on ongelma, et osaa vastata. Ihan jo tuo sun ihme hyökkäävä asenne.
Muistuttaisin nyt, että se olit sinä, joka lähdit ensimmäisenä solvaamaan minua henkilökohtaisuuksilla.
No voi pientä, tuliko traumat
Ei tullut. Voisitko vain tappaa itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vastauksesi haisee traumoille.
Miehet joutuvat terapiaan/masentuvat, jos nainen kieltäytyy seksistä ja sinä haistat minun vastauksessa traumoja. Nyt menee sinulla ehkä kovaa ja hieman korkeallakin. Slow down.
Vastauksesi haisee entistä enemmän traumoilta.
Mene lääkäriin. Ehkä hajuaistisi saadaan korjattua 😁
Sun kannattaisi lopettaa. Kirjoituksistasi käy selväksi, ettei kognitiiviset kykysi, kirjoitustaitosi ja käyttämäsi laite riitä leikkimään víttuiluleikkiä kanssani.
Meneekö tämä jo yli ymmärryksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyin sulta mikä on ongelma, et osaa vastata. Ihan jo tuo sun ihme hyökkäävä asenne.
Muistuttaisin nyt, että se olit sinä, joka lähdit ensimmäisenä solvaamaan minua henkilökohtaisuuksilla.
En voisi
Taitaa olla mahdotonta miesten uskoa, että on monia yksinåån olevia naisia, joista miehet eivät ole pätkääkään kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulin illan itkupotkuraivari 😂
Vierailija kirjoitti:
Seinä on armoton.
Millä perusteella koulutetun itsestään ja asioistaan huolehtivan miehen pitäisi tyytyä vanhaan naiseen?
Ei pidä. Minusta kenenkään ei pidä tyytyä parisuhteessaan, se luo vain katkeruutta. Mutta tosiasia on että ikäero ei keskivertopariskunnan kesken ole yleensä kovinkaan suuri. Valtaosa ihmisistä on parisuhteessa suunnilleen samanikäisen ihmisen kanssa. Saa toki tavoitella muutakin, mutta jos nuorella naisella on mahdollisuus saada koulutettu, asioistaan huolehtiva, komea omanikäinen mies, hän valitsee yleensä sen vaihtoehdon, ei vanhempaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla mahdotonta miesten uskoa, että on monia yksinåån olevia naisia, joista miehet eivät ole pätkääkään kiinnostuneita.
Miksi on niin ylivoimainen tehtävä ladata se god damn tinder kännykkään ja katsoa kuinka kirjaimellisesti it's raining men?
Vierailija kirjoitti:
Ja naisten on vaikea uskoa, että on monia yksinäisiä miehiä, joista naiset eivät ole kiinnostuneita eikun 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vastauksesi haisee traumoille.
Miehet joutuvat terapiaan/masentuvat, jos nainen kieltäytyy seksistä ja sinä haistat minun vastauksessa traumoja. Nyt menee sinulla ehkä kovaa ja hieman korkeallakin. Slow down.
Vastauksesi haisee entistä enemmän traumoilta.
Mene lääkäriin. Ehkä hajuaistisi saadaan korjattua 😁
Sun kannattaisi lopettaa. Kirjoituksistasi käy selväksi, ettei kognitiiviset kykysi, kirjoitustaitosi ja käyttämäsi laite riitä leikkimään víttuiluleikkiä kanssani.
Eikä sinun älysi riitä vastaamaan minulle. Voi reppanaa, kun sulle tuli taas niin paha mieli, byäääähhh.
Eli degeneroiduit samantien tasolle "oot ite", mutta minua ilahduttaa kuitenkin se, että olet riittävän heikkolahjainen nolaamaan itseäsi hetken kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulin illan itkupotkuraivari 😂
No jep :D Ja sitten itketään, että yhyy, miksei mulla ole naista!
Vierailija kirjoitti:
Yleinen ongelma Länsimaissa on se, että monet naiset yrittävät tavoitella itseään tasokkaampaa miestä. Tämä tarkoittaa, että naisilla on usein ylisuuria käsityksiä itsestään, ts. narsistiset piirteet ovat ylikorostuneita.
"Itseään tasokkaampaa seuraa"? Tarkoitat varmaan, että se kaunotar kuuluu sinulle, tavalliselle ja tavallisennäköiselle miehelle, ja missään tapauksessa et kelpuuta kumppaniksesi sitä tavallista ja tavallisennäköistä naista? Musta tuntuu, että joillakin miehillä tässä on liian suuret luulot itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin ylivoimainen tehtävä ladata se god damn tinder kännykkään ja katsoa kuinka kirjaimellisesti it's raining men?
Koska Tinderissä on vain "Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo". Ja se ei kiinnosta.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Suuri syy miksi keski-ikää lähenevät eivät pariudu helposti on jo rutinoituneet elämäntavat ja elämänkatsomus. On vaikea muuttaa asioita toisenlaisiksi kuin on tottunut vuosia tekemään tai miten asioista ajattelee. Silloin alkaa pienetkin erot ärsyttämään toisessa ihmisessä. Esimerkiksi ihminen joka on aina äänestänyt demareita ei helposti löydä yhteistä säveltä ihmisen kanssa joka on aina äänestänyt kokoomusta. Käsitykset maailmasta on jo muurattu ja niistä pidetään kiinni, koska ne tuntuvat turvalliselta ja niitä ei haluta enää muuttaa. Tämä rajaa huomattavasti potentiaalisia kumppaniehdokkaita.
Lisäksi iän mukana tulee lisää vaatimuksia, pikkutarkkuutta ja jopa nipottamista. Ei anneta tilaa yhdessä kasvamiselle, koska koetaan olevan jo "valmiita". Kumppanin pitää olla täydellinen tähän maailmaan tai häneen ei haluta hukata aikaa.
Sekä maailmalla että Suomessa on todettu, että nuoretkaan naiset eivät ole valmiita hyväksymään vastakkaisia poliittisia arvoja kannattavaa miestä. Ettei se kyllä mikään ikäjuttu ole. Lisäksi erot arvomaailmoissa vaikuttavat moneen asiaan, ei todellakaan ole mikään pikkujuttu. Varsinkin jos haluaisi lapsia kasvattaa.
Eli degeneroiduit samantien tasolle "oot ite", mutta minua ilahduttaa kuitenkin se, että olet riittävän heikkolahjainen nolaamaan itseäsi hetken kanssani.
Vai sinä mussukka nolaat täällä itsesi. Vain sinä reppana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleinen ongelma Länsimaissa on se, että monet naiset yrittävät tavoitella itseään tasokkaampaa miestä. Tämä tarkoittaa, että naisilla on usein ylisuuria käsityksiä itsestään, ts. narsistiset piirteet ovat ylikorostuneita.
"Itseään tasokkaampaa seuraa"? Tarkoitat varmaan, että se kaunotar kuuluu sinulle, tavalliselle ja tavallisennäköiselle miehelle, ja missään tapauksessa et kelpuuta kumppaniksesi sitä tavallista ja tavallisennäköistä naista? Musta tuntuu, että joillakin miehillä tässä on liian suuret luulot itsestään.
Miksi miehen pitäisi tyytyä ja kelpuuttaa? Jos et ole kaunotar, niin mitä konkreettista annettavaa sulla on parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Tinderissä on vain "Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo". Ja se ei kiinnosta.
Ohis
Eli seuraa olisi tarjolla, mutta se ei kiinnosta. Miksi sitten kirjoittaa näin "Taitaa olla mahdotonta miesten uskoa, että on monia yksinåån olevia naisia, joista miehet eivät ole pätkääkään kiinnostuneita."?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisten on vaikea uskoa, että on monia yksinäisiä miehiä, joista naiset eivät ole kiinnostuneita eikun 🤔
Todellakin uskon, koska tunnen sellaisia. Uskoisin varmaan muutenkin.
Miksikö en itse ole heistä kiinnostunut? Se onkin hyvä kysymys. He ovat kavereita, en pystyisi heidän kanssaan sen kummempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vai sinä mussukka nolaat täällä itsesi. Vain sinä reppana.
Täällä on tänä iltana näemmä muutama sinnikäs, mutta valitettavan heikkolahjainen nainen yrittämässä jauhotuksia. Hupaisaa katsottavaa ;)
- Ohis (mies)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder-miehetkö ovat aidosti kiinnostuneita aloittamaan suhteen noiden naisten kanssa? Vai ovatko vain helpon seksin toivossa siellä?
Eikä sinun älysi riitä vastaamaan minulle. Voi reppanaa, kun sulle tuli taas niin paha mieli, byäääähhh.