Miksi aina väitetään, että naisten on helpompi löytää seuraa? Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin.
Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy, mutta jos etsii kumppania niin koulutetun, perusnätin ja asioistaan huolehtivan kolmikymppisen kaupunkilaisnaisen on kyllä pikemminkin paljon vaikeampaa löytää vakiintunutta suhdetta kuin vastaavan tasoisen miehen.
Kommentit (988)
Jaaa taas lähti palstaulin kierrokset nousemaan, kun mammat servaa mennen tullen. Tui, tui, tuliko paha mieli.
En nyt ihan hirveästi koe sinun tuotoksistasi olevan minulle verbaalisesti vastusta. Et edes tähän "Tui, tui, tuliko paha mieli." osannut laittaa loppuun kysymysmerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ainainen vääristely ja kieroilu vain hiukan tympii. Kuten ap:kin: vaikeaa löytyä seuraa, mutta seuraa kyllä löytyy(????)
Meenytjovittuuntäältäuikuttamastapelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ainainen vääristely ja kieroilu vain hiukan tympii. Kuten ap:kin: vaikeaa löytyä seuraa, mutta seuraa kyllä löytyy(????)
Mieleistä seuraa ei löydy.
Ja silti täällä aina vaan? Sinä yksin ja 500 mammaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi ainainen úlina pituuspreferensseistä tai koulutuksesta.
Mutta eihän noissa väitetä, että naisella ei saisi olla YHTÄÄN MITÄÄN kriteereitä. Sori, feilasit. Yritä uudelleen. Oli jopa melkoisen nolo ja kömpelö tämä haku.
Haluaisitko eritellä, mitä kriteereitä naisella sitten saa olla miehelle? Se, ettei tämä ole väkivaltarikollinen? Kaikki muu on kranttuilua?
Jokaisella naisella saa olla juuri sellaiset kriteerit miehelle kuin haluaa. Eikö tämän nyt pitäisi olla ihan selviö?
Vierailija kirjoitti:
Jaaa taas lähti palstaulin kierrokset nousemaan, kun mammat servaa mennen tullen. Tui, tui, tuliko paha mieli.
En nyt ihan hirveästi koe sinun tuotoksistasi olevan minulle verbaalisesti vastusta. Et edes tähän "Tui, tui, tuliko paha mieli." osannut laittaa loppuun kysymysmerkkiä.
Luuletko että kukaan haluaa kysyä sinulta yhtään mitään (Huom. Ei kysymysmerkkiä)
Vierailija kirjoitti:
Et koe, koska ymmärryksesi ei riitä. On jo todettu monesti täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että kukaan haluaa kysyä sinulta yhtään mitään (Huom. Ei kysymysmerkkiä)
Voi, en edes pysy laskuissa kuinka monta kysymystä juuri minun viesteihini on tämän illan aikana jo tullut. Taas väärin siis sinulta. Eikö tuo kyllästytä olla aina väärässä?
Mulla ei oo mitään kriteerejä miehelle. Pääasia, että rakastan sitä PALJON. Enpä usko että voisin olla jonkun ihan ihmishirviön kanssa mutta onneksi ei oo tarvinna yrittääkään ku en oo sellasta rakastanunna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, en edes pysy laskuissa kuinka monta kysymystä juuri minun viesteihini on tämän illan aikana jo tullut. Taas väärin siis sinulta. Eikö tuo kyllästytä olla aina väärässä?
Eikö sinua kyllästytä olla noin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän noissa väitetä, että naisella ei saisi olla YHTÄÄN MITÄÄN kriteereitä. Sori, feilasit. Yritä uudelleen. Oli jopa melkoisen nolo ja kömpelö tämä haku.
Haluaisitko eritellä, mitä kriteereitä naisella sitten saa olla miehelle? Se, ettei tämä ole väkivaltarikollinen? Kaikki muu on kranttuilua?
Jokaisella naisella saa olla juuri sellaiset kriteerit miehelle kuin haluaa. Eikö tämän nyt pitäisi olla ihan selviö?
No selvästikään ei ole, kun tätä pa skaa on taas jauhettu satojen viestien verran.
Seinä on armoton.
Millä perusteella koulutetun itsestään ja asioistaan huolehtivan miehen pitäisi tyytyä vanhaan naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, eli ei mitään syytä itkeä niistä kriteereistä sitten. Jokaisella saa olla millaiset kriteerit haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua väsytä vastailla, kun naiset päihittävät sinut verbaalisti koko ajan? Et kykene perustelemaan edes omia vastauksiasi, saati vastaamaan muille keskustelijoille.
-ohis sivusta utelias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, eli ei mitään syytä itkeä niistä kriteereistä sitten. Jokaisella saa olla millaiset kriteerit haluaa.&n
Ja jokainen saa antaa kritiikkiä niistä kriteereistä, jos siltä tuntuu. Sellaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketjun naiset: pariutuminen on vaikeaa miesten hypergamiasta johtuen
Myös tämä ketjun naiset: pariutuminen on vaikeaa, koska miehet eivät ole tarpeeksi tasokkaita
Tässä siis ketjun kaksi yleisintä syytä, jotka tekevät naisten mielestä pariutumisesta vaikeaa :D
Oletetaan nyt teidän mieliksi että kaikki naiset ajattele
Onko näissä siis joku ristiriita? Jos miehet etsivät ainoastaan 18-22 vuotiaita missifinalisteja, vaikka ovat itse reilusti vanhempia, kenties syrjäytyneitä, varattuja tai alkoholisoituneita niin tilanne on täysin se, että tarjolla ei ole tasokkaita miehiä vaan tasottomia, hypergamisia miehiä.
Naisten on helppo saada asiaa X.
Suurin osa naisista on mieluummin ilman asiaa X.
Miehinen johtopäätös: Naisten pitäisi ymmärtää miten hienoa on saada asiaa X!
Eikö sinua väsytä vastailla, kun naiset päihittävät sinut verbaalisti koko ajan? Et kykene perustelemaan edes omia vastauksiasi, saati vastaamaan muille keskustelijoille.
-ohis sivusta utelias
Jos kokisin, että minut päihitetään koko ajan, niin totta kai sitten vetäytyisin nuolemaan haavojani sekä miettimään onko omissa postauksissani jotain parannettavaa, mutta toistaiseksi en ole moista päätelmää joutunut tekemään. Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Naisten on helppo saada asiaa X.
Suurin osa naisista on mieluummin ilman asiaa X.
Miehinen johtopäätös: Naisten pitäisi ymmärtää miten hienoa on saada asiaa X!
....vain koska miehet haluaisivat sitä asiaa X.
Saako??? Jippii!!! Enää en varmaankaan tule yhtään "miestä" valittamaan, kuinka naiset haluaa vain alusvaatemallilentäjäkirurgeja laatikkoleualla ja täydellisellä hiusrajalla. Koska naiset SAA NYT ("miesten" luvalla) asettaa kriteerejä.
Mieleistä seuraa ei löydy.