Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko palstahullu? Kumpaa sukupuolta olet?

Vierailija
15.04.2024 |

Ja tämä ei ollut kutsu spämmätä niitä turhanpäiväisyyksiä.

Peukku ylös, jos olet nainen, alas jos olet mies.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa oikea kohtaaminen!

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

Vierailija
22/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla nauttii ulosteista päivittäin. Kaffepulla työntää paskaa suuhunsa kuin hullu puuroa.

Sinä olet itse hullu, mutta sitä on tosiaan puoli päivää mietitty, onko Kaffebulla nainen vai mies. Hän ei vastaa siihen itse mitään. 

Paskaa syövä huåra kaffe on.

Totta! Kaffepulla tosiaan on saitin sairain henkilö. Kyseisen hyypiön toinen alias on poikalapsihullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko ahteriin?

En missään nimessä. Semmoisesta voi saada peräsuolenlaskeuman. 

Niin. 

Vierailija
24/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla nauttii ulosteista päivittäin. Kaffepulla työntää paskaa suuhunsa kuin hullu puuroa.

Sinä olet itse hullu, mutta sitä on tosiaan puoli päivää mietitty, onko Kaffebulla nainen vai mies. Hän ei vastaa siihen itse mitään. 

Paskaa syövä huåra kaffe on.

Totta! Kaffepulla tosiaan on saitin sairain henkilö. Kyseisen hyypiön toinen alias on poikalapsihullu.

Toinen! Kun sillä on niitä useita. Melkein puolet niistä kaikista.

Vierailija
25/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen se joka saa kaikki ketjut poikki. 

Ketjuntappaja siis.

Vierailija
26/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen se, joka kirjoittaa välillä jäätelö sellaisiin kohtiin, mihin se ei sovi.

UMK ja Euroviisuketjuun kirjoitan Gezebeeeeeel. Sitä on vaikea selittää. Itsellenikin.

Kummastakaan en ole saanut palstahullun titteliä, mutta olen tottunut siihen, että minua ei huomata. :)

Et varmaan ärsytä samalla tavalla kuin nuo monet muut. Sinut on helpompi sivuuttaa. 

Luulen. 

Vierailija
27/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tullut ihan hullu kun aloin käymään tällä. Nyt noin 2 kk takana ja lauon jo teini-ikäisten juttuja. Jos tämä alamäki jatkuu, niin saatan päättyä asumaan kadulle.

T. M🖕kk👌

Vierailija
28/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa! Tilillä enää 7,65 euroa ja seuraavat rahat tulevat vasta ensi kuussa. Minulla on vain vajaa laatikko nugetteja pakkasessa ja kahvipaketti jääkaapissa sekä piimää housuissa. Mitä voin tehdä? 

29/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tuottaa pettymys, mutta emme ole sama henkilö.

Eikös se poikalapsihulllu ole sama tyyppi kuin sukunimihullu?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
30/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on tullut ihan hullu kun aloin käymään tällä. Nyt noin 2 kk takana ja lauon jo teini-ikäisten juttuja. Jos tämä alamäki jatkuu, niin saatan päättyä asumaan kadulle.

T. M🖕kk👌

Moi Mikko, vai oliko se mokka. 

Tervetuloa värikkääseen joukkoomme. Kyllä sinustakin joku satiaiskuningas vielä saadaan. Älä ole huolissasi.

Vierailija
31/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa! Tilillä enää 7,65 euroa ja seuraavat rahat tulevat vasta ensi kuussa. Minulla on vain vajaa laatikko nugetteja pakkasessa ja kahvipaketti jääkaapissa sekä piimää housuissa. Mitä voin tehdä? 

Mene loppukuuksi pakkaseen. Heräät kyllä kun toukokuun aurinko alkaa lämmittämään - usko pois.

Vierailija
32/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinäkö et ole myös sukunimihullu? 

Vierailija
33/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kuvia hulluista ?

Vierailija
34/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sama sairas paska. Olet myös sukunimihullu.

Vierailija
35/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin moni uskaltanut vastata alkuperäiseen kysymykseen onko nainen vai mies. 

Kukaan ei halua paljastaa onko kiltin tytön maine vaihtunut biletoppiin, vai onko hän sellainen hauska ja komea miespoikatyyppi 🥺

36/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole, sori siitä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
37/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn äiti on taas itkien kieltäytynyt intiimeistä kosketteluista ja nyt Ap tehtailee näitä aloituksiaan koska paha mieli.

Vierailija
38/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sama sairas paska. Olet myös sukunimihullu.

Tällä yhdellä tapauksella nyt tuntuu kiehuvan. Rumaa kielenkäyttöä eikä hymyn häivääkään raivossaan. Pelottavaa. 

Voisin epäillä hänen olevan tuo milloin mikäkin nimihullu, kun siitä noin kiehuu.

Vierailija
39/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole, sori siitä.

Oletpas. Tietysti trolli kieltää olevansa trolli.

Pitäkää silmällä kaffesekopäätä.

Jonain päivänä joku viaton poikalapsi joutuu vielä kärsimään sinun mielenterveydellisistä ongelmista.

Vierailija
40/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa oikea kohtaaminen!

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

Tämä on todellinen hullu; selittää kuin suurtakin uutista että on hauskempaa nyppiä rusinat pullasta ja jättää ikävät velvollisuudet muille. 

Tässä sulle uutinen: eksäsi vastusti asiaa koska nyt lapsen hoito jää lähes kokonaan hänelle. Ei siksi etteikö hän olisi uskonut että sinulla on hauskempaa. Mitä luulet että tapahtuu jos kaikkien lasten molemmat vanhemmat tapailevat lapsiaan vain lyhyesti todellisesti kohdaten? Niinpä. Koska eksäsi pääsee nauttimaan tästä laatuajanviettotavasta lapsen kanssa? 

Kuinka kukaan voi olla noin tyhmä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi