Oletko palstahullu? Kumpaa sukupuolta olet?
Ja tämä ei ollut kutsu spämmätä niitä turhanpäiväisyyksiä.
Peukku ylös, jos olet nainen, alas jos olet mies.
Kommentit (41)
Olen se läski Vanhapiika, lapseton, kellekään kelpaamaton Haukkuva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen hevonen.
Klip klop klip klop hevonen on pop!
Kaffepulla nauttii ulosteista päivittäin. Kaffepulla työntää paskaa suuhunsa kuin hullu puuroa.
Olen se, joka kirjoittaa välillä jäätelö sellaisiin kohtiin, mihin se ei sovi.
UMK ja Euroviisuketjuun kirjoitan Gezebeeeeeel. Sitä on vaikea selittää. Itsellenikin.
Kummastakaan en ole saanut palstahullun titteliä, mutta olen tottunut siihen, että minua ei huomata. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla nauttii ulosteista päivittäin. Kaffepulla työntää paskaa suuhunsa kuin hullu puuroa.
Sinä olet itse hullu, mutta sitä on tosiaan puoli päivää mietitty, onko Kaffebulla nainen vai mies. Hän ei vastaa siihen itse mitään.
Olen Haukkuva mt nainen. Olette huomanneetkin.. Jaahas 😂
Tarvitaan uusia palstahulluja virkistämään tätä paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet itse hullu, mutta sitä on tosiaan puoli päivää mietitty, onko Kaffebulla nainen vai mies. Hän ei vastaa siihen itse mitään.
Paskaa syövä huåra kaffe on.
Otan aloittajan kutsun vastaan ja joraan hopeakettuna paikalle tiukoissa farmareissani. Jalassa on kevään kunniaksi valkoiset tennarit ja liikkeet on rasvattu notkeiksi.
Olen se joka saa kaikki ketjut poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaa syövä huåra kaffe on.
Sinä olet hirviö.
Minä olen muunsukupulisuushullu, joten en voi määritellä itseäni kuuluvaksi kumpaankaan sukupuoleen.