Kokemuksia Hairlekiini-kampaamoista?
Ajattelin tilata ajan Kuopion Hairlekiiniin. Eräs tuttavani oli käynyt ja kehui paljon,mutta kampaamo tuntuu ainakin musta himputin kalliille! 2 värin raidat koko päähän ja latvojen leikkaus oli maksanut 80 euroa!
Kommentit (22)
Minä käyn Hairlekiinissa Rovaniemellä.
Hinta on minusta keskitasoa täällä ja miksikäs sitä ei maksais hyvää hintaa sellaiselle joka työnsä osaa, sen sijaan että halvalla kävisi hankkimassa pahaa mieltä muualta.
Minusta tärkeintä on hyvä lopputulos, ei alhainen hinta. Kyllä laadusta voi maksaa.
Kavin Turussa!
En todellakaan suosittele. 150e raidat puolipitkaan tukkaan ja kauhea lopputulos.
Uskotko ihan tosissasi, että kampaamoketjun kaikki kampaajat ovat yhtä hyviä tai huonoja? Tai jos menet lääkäriin, voit sanoa, onko kaikki Mehiläisen lääkärit parempia tai huonompia kuin Terveystalossa?
Minäpä kävin useasti Hämeenlinnan Tiiriön Hairlekiinissa ja vein sinne myös äitini. Hinta on korkea, mutta työn jälki hyvää. Sitten tuttavallinen kampaajani - vaituinen sellainen- mainosti 6.kerran alennusta: "saat seuraavan puoleen hintaan". Vaan enpä saanut - hintahuijausta pahimmillaan. Tekniikka onse, että ollaan kovin tuttavallisia jotta saadaan vakiasiakkaaksi ja maksat turhasta! Nyt olen tyytyväinen ei-ketju yrityksen asiakas - ja kukkaro kiittää:)
Hyviä kokemuksia. Hinnat on kalliimmasta päästä, mutta työn jälki on aina ollut ensiluokkaista. En kuitenkaan paikkakuntaa vaihdettuani jatkanut uuden kaupungin liikkeessä käymistä, vaan etsin edullisemman. Sanoisin, että Hairlekiini on turvallinen ja luotettava valinta.
Ihan hyvä peruskampaamo. Mitään kovin omaperäisiä toteutuksia niistä ei osaa odottaa. Kyllä siellä hiukset leikkauttaa ja raidat saa päähän ammattitaitoisesti.
Ylivieskan Hairlekiini - ei tarvitse pettyä koskaan. Se on mulle ollut tärkeää. Aina hyvät hiustenleikkuut. Vaikka pitkät hiukset leikkautin, ei kaduta.
Hiuksissa on juuri se, että jos ihan pieleen menee (ujona pyysit pyysit leikkausta, josta sinulla kuva mukana, tulet ulos hiukset pystyssä punaisiksi värjättynä), aika on ainut joka auttaa. Ja se on paha. Maksoit tavallaan tulevasta kärsimystiestä.
Vierailija kirjoitti:
Ylivieskan Hairlekiini - ei tarvitse pettyä koskaan. Se on mulle ollut tärkeää. Aina hyvät hiustenleikkuut. Vaikka pitkät hiukset leikkautin, ei kaduta.
Hiuksissa on juuri se, että jos ihan pieleen menee (ujona pyysit pyysit leikkausta, josta sinulla kuva mukana, tulet ulos hiukset pystyssä punaisiksi värjättynä), aika on ainut joka auttaa. Ja se on paha. Maksoit tavallaan tulevasta kärsimystiestä.
Mä olen käynyt kerran Hairlekiinissa ja se oli juuri Ylivieskassa :) Kävin Nivalassa jollain paikallisella, kun halusin tukea yksityisyrittäjää... Juuei. Pelkkä tyvikasvun värjäys 80 euroa ja se täti oli juoruilija pahimmasta päästä. Pesut oli minuutissa ohi. Väri oli liian vaalea.
Ylivieskan Hairlekiinissa taas nuori ehkä itseäni (30) hieman nuorempi tosi mukava nainen värjäsi tyveni ja ripset. Teki jonkun ihanan päänahkahoidon ja ostin vielä sävyttävän hoitoaineen. Hinta oli vähän alle satasen, yhteensä. Ja se hieroi hoitoaineen päähän niiiiiiiiiin rentouttavasti. Osaan mä itsekin hiukset värjätä (varsinkin kun kyse on pelkästä tyvestä), mutta juuri tuon hiustenpesusession takia hemmottelen itseäni välillä.
Piispanristin Hairlekiini pilasi 2 poikani hiukset. Järkyttävän huonoa jälkeä leikkauksen ja palvelun suhteen. Toinen poika lähti itkien parturista. Ei edes pahoittelua, vaan järkyttävä hinta järkyttävästä lopputuloksesta! Olen pöyristynyt. En ole ikinä saanut missään näin huonoa palvelua!
Siis hinta on ainakin Hämeenlinnassa ihan taivaissa! Suosittelen etsimään yksin yrittäjän - silloin hinta on lähes puolet halvempi ja saa paljon ystävällisempää ja henkilökohtaisempaa palvelua:)
Mulla on ihan hyviä kokemuksia ja ihan kilpailukykyset hinnat täällä meilläpäin.
Lopetimme käynnin. Henkilökunta alkoi olla töykeitä puhuessaan. Kempele
Ööölmmööm
klo 7:47 | 1.4.2022
Tää on yks paskimmista työpaikoista olla töissä joten pliis älkää käyttäkö kannustako tämmösiä ketju kampaamoja ne ei vaan toimi!! Saisitte paremmalla hintaa Pien yrittäjältä joka ymmärtää että esim tasausleikkaus ei maksa 30-40€. Ensinnäkin itse sain potkut paikasta kun tein kaksi virhettä jossa toisen myönnän että ei tullut sellainen mitä asiakas pyysi mutta toinen oli niin että asiakaalla oli puoliselkään hiukset luonnonkiharat ja minulle oli varattu raidotukseen aikaa 3h leikkaukseen kaikkineen. No kesken työn asiakas sanoo että hänellä ei ole enää aikaa olla tuolissa ja nyt mennään pesemään ja hänen on lähdettävä. No mä tottakai oon siinä että ai et sulla on vielä väri päässä ja hän vaan sanoi että ei kun nyt lähden. Pestiin ne hiukset ja vähän hänelle sitä kuivasil ettei pää jäädy mutta sitäkään en saanut tehdä. Maksoi ja lähti. No seuraavana päivänä tulee valitus viesti missä kerrotaan että tulos ei ollut yhtään sellainen mitä olisi halunnut. ANTEEKS MITÄ no ei varmaan ollut kun lähdit kesken työn? No tätä koitin selittää esimiehelle mutta sainkin potkut kesken ruokatuntini että sillä lailla. Kehtaavat vielä kysellä mua jäämään töihin ku on niin kiire päivä että tarttee vielä???NIINKU HÄ?Että ei se ainakaan työntekijän puolella ole koittivat vielä pyytää mulla jotain yli maksettua sunnuntai päivää takas. BOIKOTOIKAA JA ISOSTI
Kauhea paikka. Jkl kävin leikkauttamatta 5 v pojan hiukset sepässä. Käynnin jälkeen jopa poika itse sanoi, että äiti ei mennä enää tuonne huonolle kampaajalle.
Kaveri kävi aikoinaan. Jäljestä sanon vaan sen, et kävi heti seuraavana päivänä toisaalla korjaamassa siedettävän näköiseksi.
Kotka täys paska ! Töykeä palvelu eivätkä osaa mitään. Kannatan mielummin yksityisiä.
Olen kuullut samaa!! Mutta onko se niin että parhaat kampaajat onkin yksityisiä!!Näyttäisi näin olevan.
Paska paikka koko firma. Ei kannata mennä työntekijäksi tai asiakkaaksi!
Silloin mun vakkari oli yks Ella, mutta en tiedä, onko Ella enää töissä vai joko on eläköitynyt.
t. yks vanha kuopiolainen