Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämästä nauttiminen eläkkeellä

Vierailija
15.04.2024 |

Miten on, jos 66 vuotiaana eläkkeellä ollessaan ei nauti elämästä? Onko syytä pikaisesti tehdä korjausliike asiaan, joka elämästä nauttimista häiritsee? Vai onko elämä vaan sellaista, että ei pidäkään erikoisesti nauttia? Jos nyt ei ole mitään sairautta. Onko itsekästä lähteä muuttamaan tilannetta mihinkään? Lähtökohtaisesti suhde ei toimi ollenkaan, enkä osaa sanoa miksi elämäni muuttuu, jos irtaudun liitosta. Se tässä häiritsee, kun en osaa ennustaa löytyykö uusi kumppani vai olenko entistäkin iksinäisempi. Olen asunut jo 12 vuotta yksin. Yksinäisyys ei sinällään nyt häiritse, sillä minulla on monia hyviä harrastuksia. Mutta kaipaan läheisyyttä mitä en nyt saa ollenkaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä tulee, lähde lavatansseihin. 

Vierailija
2/3 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, Orpo ja Purra vie sulta tuhkatkin pesästä. Nauti siinä sitten kun pureksit kynsiäsi nälkääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla nautinto on nyt eikä huomenna! Koskaan ei tiedä koska kuolee tai sairastuu.

Pari vuotta sitten tein siirtoliikkeen osa-aikaisesti ulkomaille enkä ole katunut. Puoliso ja lasten perheet on Suomessa mutta yhteydet toimii ja lomia vietetään yhdessä. 

Parasta mitä minulle on tapahtunut henkisen ja fyysisen terveyden ja vireyden ylläpitämiseksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi