Käräyttäisittekö tuttunne poliisille, jos tietäisitte että ajaa kortitta?
Kaveri on menettänyt ajo-oikeutensa, se syy on terveydellinen eikä vaikka rattijuoppous tai toistuvat nopeusrajoitusten rikkomiset. Eikä ole määräaikainen ajokielto vaan ajo-oikeus on pysyvästi pois.
Hän on jäänyt jo kerran kiinni ajelusta sen jälkeen, mutta jatkaa edelleen.
Käräyttäisittekö poliisille vai mitä tekisitte? Hän ei kuuntele järkipuhetta, vaan ajelee omat lapsensa kyydissä, ja on tietysti vaaraksi muullekin liikenteelle. Hän ei tunnu tajuavan, että voisi saada myös vankeusrangaistuksen seuraavalla kerralla.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen on painava syy, jos ajo-oikeus poistetaan lopullisesti. Tuosta on velvollisuus ilmoittaa poliisille, koska henkilö aiheuttaa varaa muille sekä itselleen.
Mulla otettiin kortti pois koska lopetin itselleni sopimattomat lääkkeet, ja sain lopetusoireena epileptisen kohtauksen. Yhden.
Vuoden piti olla ilman kohtausta jotta sai kortin takaisin. Ajoin silti sillä rangaistus lääkkeen lopettamisesta oli mielestäni liian kova.
Sama juttu itellä, lääkkeen lopetuksesta tuli kohtaus josta seurasi vuoden ajokielto. Nooh ajelin sitten vuoden ilman korttia vaihtamalla kaverin kanssa autot päikseen. Vinkukaa mitä haluatte mutta autolle oli tarve että pääsi töihin ja vuosi on pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ystäväsi yrittää selvitä nyt niillä vähäisillä korteilla, joita elämä on sattunut jakamaan. Etkö voisi itse auttaa lasten kuskaamisessa jos ovat perheen elämisen kannalta välttämättömiä?
Jos korttia ei ole, niin sitten pitää keksiä kuskaamisiin muut keinot. Ajo-oikeudetta ajo ei ole vaihtoehto.
Niin, hyvä vatipäinen idioottivajakki. Kun kaltaisellasi paskasakilla ihan joka ikinen kerta ne "ratkaisut" ovat "keksi joku muu keino", niin tosiasiassa ainoa vastaus on jatkaa ajamista ilman korttia, jos meinaa mitenkään saada elämisensä ja liikkumisensa järjestymään.
Vinguppa siinä sitten hevon v perslutka. Ei kiinnostele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen on painava syy, jos ajo-oikeus poistetaan lopullisesti. Tuosta on velvollisuus ilmoittaa poliisille, koska henkilö aiheuttaa varaa muille sekä itselleen.
Mulla otettiin kortti pois koska lopetin itselleni sopimattomat lääkkeet, ja sain lopetusoireena epileptisen kohtauksen. Yhden.
Vuoden piti olla ilman kohtausta jotta sai kortin takaisin. Ajoin silti sillä rangaistus lääkkeen lopettamisesta oli mielestäni liian kova.Sama juttu itellä, lääkkeen lopetuksesta tuli kohtaus josta seurasi vuoden ajokielto. Nooh ajelin sitten vuoden ilman korttia vaihtamalla kaverin kanssa autot päikseen. Vinkukaa mitä haluatte mutta autolle oli tarve että pääsi töihin ja vuosi on pitkä aika.
Olen ihan samaa mieltä. Sekosakki saa minun puolestani vinkua vaikka maailman tappiin, se ei toimintaani vaikuta mitenkään.
No voi elämä, siksi se lähtee vuodeksi, koska vasta jälkikäteen tietää oliko kohtaus yksittäinen. Vai pitäisikö kortti lähteä vasta sitten kun on saanut kohtauksen ratissa ja ajanut vaikka sun lapsen päälle?