Oletko ikinä nähnyt ufoa? Muistan kun 90luvulla kaikki näki niitä ja puhui niistä ja sitten äkkiä hiljeni
Kommentit (64)
En, mutta uskon 100% siihen että jossain muuallakin on älyllistä elämää, joko toisilla planeetoilla tai toisissa dimensioissa
Ja oon mä kuullu ihan vakuuttavia tarinoita myös luotettavilta ihmisiltä, ihan suomalaisiltakin.
Näin outoa unta jossa kaksi univormuihin ja mustiin jesuiitta hattuihin pukeutunutta miestä tuli makuuhuoneeseeni ja värväsi minut.
Ufoista puhutaan yhä mutta eri nimillä,esim. unihalvaukset liitetään ufosieppauksiin.
Meidän lähelle yhdelle peööolle joku kävi tekemässä sellaisen viljakuvion tms. Oli muistaakseni oikein iltapäivälehdissä uutisena :D
Vierailija kirjoitti:
Meidän lähelle yhdelle peööolle joku kävi tekemässä sellaisen viljakuvion tms. Oli muistaakseni oikein iltapäivälehdissä uutisena :D
Pellolle, sorry typo
Niistä vaietaan nykyisin, kun 90 luvulla alettiin tajuta, että alienit ovat homoseksuaaleja. Ne kivuliaat anaalitutkimukset :( Niistä ei tulevalle vaimolle mainittu.
Siksi Raamatussakin puhutaan jotain "enkeleistä ja luonnottomasta lihanhimosta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pellolle, sorry typo
Älä selitä.
Näin veljeni kanssa UFOn 90-luvun lopulla eräänä talvisena iltapäivänä. Se oli ovaalin muotoinen, hehkui vihertävää valoa, liikkui hitaasti ja viistosti alaspäin jonkin aikaa, kunnes nousi ylös todella nopeasti ja katosi näkyvistä.
Vierailija kirjoitti:
Näin veljeni kanssa UFOn 90-luvun lopulla eräänä talvisena iltapäivänä. Se oli ovaalin muotoinen, hehkui vihertävää valoa, liikkui hitaasti ja viistosti alaspäin jonkin aikaa, kunnes nousi ylös todella nopeasti ja katosi näkyvistä.
Ootko tehyt tästä Fuforalle ilmoitusta?
https://www.fufora.fi/lomakkeet/havaintolomake.php
Tee ole hyvä
Olen nähnyt tunnistamattomia lentäviä esineitä, mutta jos tarkoitit muukalaisia tai lentäviä lautasia niin en.
Vierailija kirjoitti:
Ufot on pallosalamia.
Palloalamat on pallosalamia
90-luvulla ufoja vieraili täällä enemmän. Välimatkat ovat pitkiä, joten ei voi olettaa, että aina niitä ehtisi tänne saman verran.
No, leikki sikseen. Näimme työkaverin kanssa 2000-luvulla ufon. Emme tiedä mikä oli, enkä väitä extra terrestial ilmiöksi, mutta ei se ainakaan ihmisen tekele ollut. Ehkä joku luonnonilmiö? Muutoin olisi mennyt lentokoneesta, mutta kiihdytti sitten salamannopeasti sellaiseen nopeuteen, ettei ole ihmisteknologialla mahdollista ja katosi näkyvistä.
Ufot menivät piiloon, kun kaikilla alkoi olla kameralliset älypuhelimet koko ajan mukana. Liian suuri riski päätyä videolle ja paljastua.
Tarkkailevat meitä nyt korkealta avaruudesta tai piileskelevät maan päällä ihmisiksi naamioituneina.
Vierailija kirjoitti:
Ufot on pallosalamia.
Mä oon nähny salamia vaan pötkönä.
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla ufoja vieraili täällä enemmän. Välimatkat ovat pitkiä, joten ei voi olettaa, että aina niitä ehtisi tänne saman verran.
No, leikki sikseen. Näimme työkaverin kanssa 2000-luvulla ufon. Emme tiedä mikä oli, enkä väitä extra terrestial ilmiöksi, mutta ei se ainakaan ihmisen tekele ollut. Ehkä joku luonnonilmiö? Muutoin olisi mennyt lentokoneesta, mutta kiihdytti sitten salamannopeasti sellaiseen nopeuteen, ettei ole ihmisteknologialla mahdollista ja katosi näkyvistä.
Ei kuulosta luonnon ilmiöltä
x-files oli sillon kova juttu katos