Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan ollut tilanteessa, jossa iso porukka olisi liittoutunut sinua vastaan?

Vierailija
13.04.2024 |

Esimerkiksi, että yksi ihminen ei pidä sinusta ja muut seuraavat perässä siitä huolimatta mitä teet. 

Oletko koskaan joutunut olemaan tälläisessä syrjityssä asemassa?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Kyllä olen. Omasta näkökulmastani en tehnyt mitään pahaa, olin kiinnostunut yhdestä henkilöstä, en tiennyt hänen henk. koht. elämästä yksityiskohtia ja reippaana naisena kysyin onko hän varattu. 

Hän siitä sitten jotenkin suuttui/järkyttyi ja haukkui mut ihan pystyyn selän takana ja asia lähti leviämään henkilöltä toiselle. En oikein ymmärtänyt miksi homma kääntyi niin oudoksi, hän oli kuitenkin vähän "flirtannutkin", enkä ajatellut, että suhtautuisi asioihin niin vakavasti.

Ajan saatossa sitten tämä homma vaan paisui ja musta tehtiin jotenkin huono nainen, kun yritin "iskeä" varattua. Sain vuosia kuulla tästä ja lopulta homma vaan meni niin, että kun oli levitetty tarpeeksi negatiivisia asioita, kaikki kääntyi mua vastaan.

Vielä tänäkään päivänä en voi täysin käsittää, että miten paljon ikävää ja negatiivista seurasi kuitenkin alun perin positiivisesta asiasta eli siitä, että mun mielestä ---'

Tämä ei minulta, nyt kirjoitettava on ainoa tähän lankaan. 👋

Vierailija
82/82 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelaile varattujen kanssa I R L.

En mielelläni edes deittaile juuri eronnutta, esimerkiksi miestä, jolla menossa riitaisa huoltajuuskiista ja invasiivinen, yhä mustasukkainen ex. Ei kiitos. Liian kuormittavaa. 

#81👋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla