Miten toimisitte miehen äidin kanssa tässä tilanteessa?
Ihan mukava ihminen mutta meillä ei ole mitään yhteistä. Miehelle on kuitenkin tärkeää että viettäisin ainakin joskus aikaa hänen perheensä kanssa, joten teen niin.
Hänen äitinsä lempipuuha on käydä ravintoloissa. Siis ei ryyppäämässä, vaan lounaalla tai illallisella kokeilemassa erilaisia ruokia. Mikä on oikein mukavaa, paitsi että hän haluaa yleensä valita ravintolan ja meillä on täysin erilainen maku. Toki välillä teen itse ehdotuksia mutta en halua minäkään aina olla se, jonka tahdon mukaan mennään.
Joten missä menee kultainen keskitie? Mitä itse tekisitte?
Kommentit (104)
Ap on piloille hemmoteltu kakara
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valinnut elää parisuhteessa. Ja minusta tämä tarkoittaa sitä, että joskus minunkin on joustettava sen toisen eteen.
Siihen ei kuulu mitkään ulkopuoliset asiat kuin joku hemmetin anoppi! Tehdään joustoja suhteessa, mutta ei siihen muut ulkopuoliset tekijät.
Tiesitkö muuten että se anoppi on miehesi äiti joten jos joku on ulkopuolinen niin sinä joka olet ängennyt heidän sukuun.
Sinun pikku pimpsessan takia pitäs suku erkaantua ei ei ja ei.On mukavampiakin miniöitä kuin sinä! Toivottavasti miehesikin hokaa sen.
Tässä kommentoimassa oikein kauhujen anoppi. Huhheijjaa.
Terveisin kauhu miniä
Voisin näin toimia, mutta oman haluamiseni ja jaksamiseni mukaan. Mitään pakkopullaa en tästä ottaisi.