Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsin tie riski erityisesti naisille

Vierailija
13.04.2024 |

Rinkebyn keskustassa on kyllä oikeasti uhkaava tunnelma. Vaikka vertaisi Suomen pahamaineisimpiin lähiöihin, niin eihän Suomessa ole yhtään lähiötä, mikä on täysin eriytynyt muusta yhteiskunnasta.

Menit sitten Kontulaan tai Koivukylään, niin suuri osa väestöstä on kuitenkin melko tavallisia suomalaisia(onneksi). Jo nyt ne ei niin tavalliset suomalaiset aiheuttavat eniten ongelmia.

Ruotsin huonoissa lähiöissä leijuu ilmassa myös se jengiväkivallan fiilis koko ajan. Ruotsalaiset itse tietävät nämä kirjoittamattomat säännöt, että esimerkiksi naiset eivät liiku noilla alueilla pimeän tultua ja jos todistat ammuskelua, niin häivyt paikalta ja teeskentelet, ettet nähnyt mitään... Rinkeby on juuri noiden katuammuskeluiden keskus.

Jotain kertoo myös se, että 20 000 asukkaan lähiössä ei ole kai muuta elintarvikekauppaa etnokauppojen lisäksi kuin Lidl, Ruotsin valtaketjut eivät uskalla toimia siellä. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ok

Pitäisikö mielestäsi ongelmiin hakea jotain ratkaisua, vai vain hyväksyä ongelman paheneminen täälläkin ja vain todeta että "ok"?

Vierailija
2/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin valtaketjut eivät uskalla toimia siellä :D

Oliskohan kuitenkin niin, että niiden ei ole vain yksinkertaisesti kannattavaa toimia siellä. 20 000 ihmistä ei ole kummoinen määrä ja kun kyseessä on pienituloinen väestönryhmä, miksi he tuhlaisivat rahojaan kalliimpiin valtaketjuihin halvempien Lidlin ja etnokauppojen välilllä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin tie olisi hyvä meille naisille, Suomessa r-rikoksia tapahtuu yli 1000 vuodessa, kun vastaava luku Rotsissa on alle 1000. 

On myös hyvä muistaa, että väkilukuun suhteutettuna Suomessa tapahtuu huomattavasti enemmän henkirikoksia kuin Ruotsissa.

Vierailija
4/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl - Rinkebyn ryöstetyin kauppa.

Vierailija
5/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin tie olisi hyvä meille naisille, Suomessa r-rikoksia tapahtuu yli 1000 vuodessa, kun vastaava luku Rotsissa on alle 1000. 

Taidat olla hieman yksinketaisempi henkilö.

En viitsi edes selvittää pitääkö luksemasi paikkansa, kun mitään tilastoja ei voi suoraan verrata eri maiden välillä, ellei tiedä eroja tilastoinnin tai eri maiden lainsäädäntöjen välillä. En tiedä Ruotsista mitään muuta kuin mitä olen siellä liikkuessani havainnut, Suomi on lintukoto siihen verrattuna, vaikka kehitys onkin ollut jo pitkään samaan suuntaan 

Vierailija
6/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin valtaketjut eivät uskalla toimia siellä :D

Oliskohan kuitenkin niin, että niiden ei ole vain yksinkertaisesti kannattavaa toimia siellä. 20 000 ihmistä ei ole kummoinen määrä ja kun kyseessä on pienituloinen väestönryhmä, miksi he tuhlaisivat rahojaan kalliimpiin valtaketjuihin halvempien Lidlin ja etnokauppojen välilllä?

Olisiko pikkuisen selittelyn makua? Samat ketjut kuitenkin toimivat niillä pienillä asuinalueilla missä valtaosa väestöstä ei vielä ole kehitysmaista tulleita muslimeita.

Niin, tuossa lainamassasi kommentissahan asiaa juuri selitettiin. Ei huomattavasti kalliimpien valtaketjujen kannata toimia alueilla missä väkeä on vähän ja väen ostovoima on huono. Kuten tuossa kirjoitettiin, miksi vähävaraiset menisiät halpojen etnokauppojen ja lidlin sijasta kallisiin valtaketjuihin.

Yritä nyt keskittyä vähän edes lukemaasi.

Vierailija
7/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, feministien tietotoimiston uutisia. Ylen mukaan Ruotsissa tehdään noin 5000 raiskausta vuodessa, kun taas Suomessa noin 500. Luku on noussut Suomessakin yli tuplaksi. En sitten tiedö miksi mielestäsi raiskausten määrän hillintön nousu on jotenkin hyvä asia, joku fetissi?

Poliisin mukaan Suomessa tapahtuu noin 10 000 r aiskausta vuodessa, joista suurin osa jää ilmoittamatta, tilastoitujakin r aiskauksi on yli 1 000 vuodessa. Ruotsissa tilastot nousivat "räjähdysmäisesti" vuonna 2020 kun siellä kirjattiin lakiin suostumussääntö (eli se mitä täällä persut vastustivat naisten turvallisuudesta piittaamatta). 

J

Hgin sanomat uutisoi näistä Suomen tuomioista, kaikki tekijät ovat muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta kaikki muslimien nimiä, erityisesti afgaaneja ja irakilaisia.

Mitä aiot tehdä sen suhteen ettei sharialaissa vaimon väkisinottaminen ole rikos ollenkaan, vaimon velvollisuus on suostua aina ellei ole kuukautiset tai juuri synnyttänyt. Et tietenkään mitään eikä  sinua muutenkaan voisi vähempää kiinnostaa islamilaisissa yhteisöissä olevien naisten turvallisuus tai lähinnä sen jatkuva puute. 

70 % prosenttia tekijöistä on kantasuomalaisia ja kyllä, Hesari uutisoi heistäkin. Te, että vain välitä niistä tuomioista ja uutisista, koska sen sijaan että oikeasti haluaisitte edistää naisten turvalilisuutta, haluatte pitää seksuaalirikokset omien poikien oikeutena.

En ymmärrä miksi minun pitäisi tehdä yhtään mitään sharialaille? Kysymyksesi on aivan absurdi. Mitä sinä olet tehnyt parantaaksesi islamilaisten naisten turvallisuutta?

Vierailija
8/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon enemmän väkivaltaa kuin Ruotsissa, jos katsot oikeita tilastoja etkä jotain persujen omia aivopieruja. Todellisuudessa Suomi on Euroopassa Tanskan jälkeen toiseksi väkivaltaisin maa naisia kohtaan, nimenomaan lähisuhdeväkivaltaa, ja tyyliin muistaakseni kuudenneksi korkeimmat murhatilastot Euroopassa. Siinä meidän edellä on tyyliin Latva ja Montenegro, eli sellaisessa sarjassa me painitaan. Joo, ehkä Suomessa on kaduilla suht turvallista, tosin en allekirjoita ajatusta, että ne olisi muut kuin "kantaväestö", jotka aiheuttaa niitä ongelmia. Kyllä itse olen asunut koko ikäni pääkaupunkiseudulla, ja kaikki uhkaavat tilanteet on olleet kännisten suomalaisten miesten lähettyvillä. Mutta Suomessa kaikkein vaarallisin paikka on koti, ja väkivalta tapahtuu perheen ja ystävien kesken. Että sellaista. 

Ruotsin tie olisi siis itse asiassa tilastollisesti Suomelle parannus, koska ovat monissa tilastoissa huomattavasti Suomea turvallisempi maa. 

Vierailija
9/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin tie on naisten aikaansaannos. Suomalaiset naiset haluavat samaa Suomeen kuin Ruotsissa jo on.

Sukupuolten välistä tasa-arvoa, rauhaa kotiin ja ilmastoasiat kuntoon? Kyllä kiitos. Myös palkat on paremmat.

Vierailija
10/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"???

Siis mitä minä luin?

Ruotsissa tulijat ovat lisänneet jengirikollisuutta ja muita rikoksia, ja mielestäsi täällä tulijat lisäisivät turvallisuutta!!!"

Aloitus koski naisten turvallisuutta. Jos aikoo ratsastaa naisten oikeuksilla tässä kysymyksessä, niin olisi hyvä jos tietäisi niistä jotain.

Kerro miten jengirikollisuuden lisääntyminen tai ulkomailta tulijoiden lisääminen parantaa naisten turvallisuutta!

Kerro miten Ruotsi on naisille vaarallisempi paikka kuin Suomi.

Vierailija
11/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"???

Siis mitä minä luin?

Ruotsissa tulijat ovat lisänneet jengirikollisuutta ja muita rikoksia, ja mielestäsi täällä tulijat lisäisivät turvallisuutta!!!"

Aloitus koski naisten turvallisuutta. Jos aikoo ratsastaa naisten oikeuksilla tässä kysymyksessä, niin olisi hyvä jos tietäisi niistä jotain.

Kerro miten jengirikollisuuden lisääntyminen tai ulkomailta tulijoiden lisääminen parantaa naisten turvallisuutta!

Kerro miten Ruotsi on naisille vaarallisempi paikka kuin Suomi.

Selvästikään et halua tunnustaa totuutta, joten ehkä turha edes sanoa että puhun kokemuksesta.

No kerrotaan kuitenkin, kun täällä on varmaan paikalla fiksimpia kuin sinä. Olen ollut Ruots

Sinun henkilökohtainen kokemuksesi ja sukulaisten mututuntuma ei ole tieteellisesti pätevää argumentointia. Sinun subjektiivinen kokemuksesi on sinun subjektiivinen kokemuksesi. Tilastot kertoo muuta. Minullakin on sukua kaikissa Pohjoismaissa, ihan eri kokemukset kuin sinulla. Eli jälleen kerran tämä oli, kuten arvattu, höpöhöpö trollin aloitus, joka ei osaa edes perustella näkemyksiään. Tavoitteena vaan luoda kaaosta ja pelkoa, koska te kaaosagentit ette osaa elää sivistyneessä, rauhallisessa yhteiskunnassa ja sovussa, joten toivotte konflikterja, joissa pääsette käyttämään ihmisten varjopuolta hyväksenne. 

Vierailija
12/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun henkilökohtainen kokemuksesi ja sukulaisten mututuntuma ei ole tieteellisesti pätevää argumentointia. Sinun subjektiivinen kokemuksesi on sinun subjektiivinen kokemuksesi. Tilastot kertoo muuta. Minullakin on sukua kaikissa Pohjoismaissa, ihan eri kokemukset kuin sinulla. Eli jälleen kerran tämä oli, kuten arvattu, höpöhöpö trollin aloitus, joka ei osaa edes perustella näkemyksiään. Tavoitteena vaan luoda kaaosta ja pelkoa, koska te kaaosagentit ette osaa elää sivistyneessä, rauhallisessa yhteiskunnassa ja sovussa, joten toivotte konflikterja, joissa pääsette käyttämään ihmisten varjopuolta hyväksenne. 

On nämä hauskoja, TIETEELLISESTI PÄTEVÄÄ, hih?

Samaan aikaan samat kokemukset yksittäisen henkilön kokemukset yksittäisestä Suomalaisesta ovat kuitenkin päteviä perusteita haukkua oman maan miehet!

Minä kerron tilastollisia totuuksia oman maan miehistä. Omani vaan sattuvat vielä entisestään tukemaan niitä numeroita.

Vierailija
13/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerron tilastollisia totuuksia oman maan miehistä. Omani vaan sattuvat vielä entisestään tukemaan niitä numeroita.

Eri:

Tarkoitatko sitä, että "Suomi on maailman onnellisin maa"?

Minä en usko mihinkään tilastoihin, enkä varsinkaan tuohon.

Vierailija
14/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri:

Nuo edellisessä viestissä mainitut tilastot on kumottu mennen tullen ja palatessa moneen kertaan, mutta ne viestit poistatettiin. 

Vierailija
15/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin talous on vahvempi kuin Suomen. Menestyviä yhtiöitä löytyy pilvin pimein, eikä niitä myydä pois maasta kuten Suomessa tehdään.

Vierailija
16/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi voitti viime vuonna Euroviisutkin.  Ihan epistä.

Vierailija
17/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri:

Nuo edellisessä viestissä mainitut tilastot on kumottu mennen tullen ja palatessa moneen kertaan, mutta ne viestit poistatettiin. 

Käytte itse poistattelemassa omia tyhmiä juttujanne täällä, kun ette osaa argumentoida väitteidenne puolesta ja nolottaa, että muut näkee.

Vierailija
18/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin talous on vahvempi kuin Suomen. Menestyviä yhtiöitä löytyy pilvin pimein, eikä niitä myydä pois maasta kuten Suomessa tehdään.

Tyhmät poliitikot myyvät kansallista omaisuutta ulkomaille, eli kusevat pakkasella lämpimänä pysyäkseen housuihinsa. Minäkin maksan Pekan housuun kusemisesta kovaa hintaa.

Vierailija
19/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri:

Käytte itse poistattelemassa omia tyhmiä juttujanne täällä, kun ette osaa argumentoida väitteidenne puolesta ja nolottaa, että muut näkee.

Väite ei kuulosta uskottavalta, sillä juuri ne parhaiten perustellut viestit on poistettu, ja sinun turhanpäiväinen länkytys on ja pysyy.

Vierailija
20/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri:

Väite ei kuulosta uskottavalta, sillä juuri ne parhaiten perustellut viestit on poistettu, ja sinun turhanpäiväinen länkyty

Kertoo sinusta paljon, jos kadonneet viestit oli mielestäsi hyviä esimerkkejä parhaiten perustelluista  argumenteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi