Missä voisi tutustua uusiin ihmisiin (miehiin) kun ei kiinnosta tinder eikä baarit?
Ideoita? Vai menenkö vaan ruokakaupassa juttelemaan jollekin joka jostain syystä herättää huomioni ja kysyn että mennäänkö kahville?
Nainen 35v
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halua lapsia. Haluaisin vain jonkun kehen sitoutua, että olisi yksi ihminen kenen kanssa jutella, viettää aikaa, harrastaa seksiä. Ei ole pakko edes muuttaa yhteen.
-ap nainen 35v
Olisit taustoiltasi juuri sellainen ihminen, jollaista toivon myös elämääni. Mutta lapsettomat (ja sellaisena pysyvät) naiset tuntuvat olevan ns. kiven alla ainakin deittipalveluissa, vaikka tilastollisesti meitä lapsettomia aikuisia on se 20-25%.
Tosin olen 12 vuotta sinua vanhempikin, mutta silti toivoisin kohtaavani samantaustaisen ihmisen ikähaarukalla +-5 vuotta.
M-47
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halua lapsia. Haluaisin vain jonkun kehen sitoutua, että olisi yksi ihminen kenen kanssa jutella, viettää aikaa, harrastaa seksiä. Ei ole pakko edes muuttaa yhteen.
-ap nainen 35v
Noilla seteillä sä kelpaat panoks jollekin 50+ äijälle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua kiinnostaa? Ne voisi olla hyviä paikkoja tavata samanhenkisiä ihmisiä.
Menisin tällä :) Tunnut rohkealta, joka uskaltaa aloitteen tehdä niin olisi myös hieman aremmalla yhteistä juteltavaa alkuun. Sittenhän se juttu lähtee sujumaan kyllä, jos on sujuakseen.
Miesvaltaisissa harrastuksissa.
Ja ehkä työpaikalla, mikä on toki aika iso riski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksia on monenmoisia. Kuoro, partio, joku taistelulaji?
Aina niin vaivaannuttavaa kun ehdotetaan harrastusta.
Mä ainakin menen harrastukseen harrastuksen vuoksi, en vonkaamisen vuoksi.
Totta kuitenkin on, missä voisin tavata sinkkumiehiä josta voisin löytää itselleen kumppanin?
Salilla käyvä sinkkunainen joka pukeutuu peittävästi, keskittyy omaan treeniinsä eikä vilkuile ympärilleen. En myöskään osaa hihitellä jonka olen huomannut olevan tärkeä elementti miehen "metsästyksessä".
Jos olet hyvännäköinen, ei sun tarvitse hihitellä jos et halua. Miehet kyllä tykkäävät hyvännäköisistä naisista, riippumatta siitä hihittelevätkö he.
Itselläni ei ole ongelmia löytää miestä, aina tulevat juttelemaan joka paikassa, mutta olenkin hoikka ja hyväkroppainen ja hymyilevä, nuorekas.
N67, miehiä riittää
Soita instrumenttiasi virtuoosimaisesti, 100% varmuudella tulen juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miesvaltaisissa harrastuksissa.
Ja ehkä työpaikalla, mikä on toki aika iso riski.
Työpaikka ei ole mikään riski. Päinvastoin, siinä tutustuu ihmiseen luontevasti ja kiinnostuu voi edetä omalla painollaan. Jos molemmat ovat kiinnostuneita, niin mikäs ongelma tuo olisi? Harrastuksia ei kannata aloittaa pariutuminen mielessä, koska on todella puuduttavaa harrastaa vuosikausia jotain, mikä ei kiinnosta. Ja toisaalta todennäköisyys löytää harrastuksen parista ketään on pieni, jos ei itse ole oikeasti innostunut ko. harrastuksesta - ne oikeat harrastajat kun eivät kiinnostu sellaisesta, joka tekee asiaa puoliteholla ja selvästi väkinäisesti. Harrastuksista voi toki löytää kumppanin, mutta se oikea ihminen ei välttämättä ole ryhmässä just silloin kun itse liittyy mukaan - hän voi tulla sinne kahden vuoden tai viiden vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopion Prismassa. Siellä on otettu käyttöön vaaleanpunaiset korit sinkuille niin tietää ketä voi lähestyä.
Kiva idea, mutta en ikipäivänä kehtaisi ottaa kaupassa tuollaista sinkkukoria, vaikka olenkin sinkku ja toivon lähestymistä. Se on tämä suomalainen mielenlaatu... ei tehrä tästä ny numeroo.
Olisi noloa olla ainut sen pinkin korin kanssa siellä. Porukka katsoisi säälien tai naureskelisi mielessään että onpa tuo epätoivoinen.
Niinkö itse ajattelet kaltaisestasi sinkusta?
Eiku hei, oletkin parisuhteessa ja luulet tietäväsi asioita.
Olen sinkku ja en ajattele. Tiedän kuitenkin että suurin osa ihmisistä ajattelisi noin, ihmiset ovat keskimäärin aika hiton ilkeitä. Minusta tuo kori-idea on söpö mutta tuskin toimiva.
Itse olen ollut ajoittain aika masentunut tästä yksinäisestä elämästä. Elämä kulkee polkua työpaikka-työpaikan kuntosali-kauppa-koti. Voisin ehkä matkustellakin, jos olisi joku sievä nainen matkassa. Matkoilla masentaisi katsella muita onnellisia pariskuntia, kun itse kulkee yksin.
Baareista en ole kiinnostunut enkä yöelämästä. Yöelämässä kaikki ovat tiukasti omissa porukoissaan eikä sinne haluta ulkopuolisia. Kyyhöttäisin nurkkapöydässä ja näpertäisin kännykkää.
Liikuntaa harrastan 4-10 tuntia viikossa, joten toivoisin toisenkin osapuolen olevan liikuntaa harrastava.
M38
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut ajoittain aika masentunut tästä yksinäisestä elämästä. Elämä kulkee polkua työpaikka-työpaikan kuntosali-kauppa-koti. Voisin ehkä matkustellakin, jos olisi joku sievä nainen matkassa. Matkoilla masentaisi katsella muita onnellisia pariskuntia, kun itse kulkee yksin.
Baareista en ole kiinnostunut enkä yöelämästä. Yöelämässä kaikki ovat tiukasti omissa porukoissaan eikä sinne haluta ulkopuolisia. Kyyhöttäisin nurkkapöydässä ja näpertäisin kännykkää.
Liikuntaa harrastan 4-10 tuntia viikossa, joten toivoisin toisenkin osapuolen olevan liikuntaa harrastava.
M38
Lähde naapurikaupungin yökerhoon missä et varmasti tunne ketään.
Tämä toimii silloin jos omassa elämässä tapaa jatkuvasti uusia ihmisiä. Mutta jos näkee aina ne työpaikan ja harrastusten samat naamat eikä kaveripiirin kauttakaan tule uusia tuttavuuksia, niin ei tuossa oikein tule niitä tilanteita, joissa tutustuisi uusiin ihmisiin. Sen takiahan ihmiset tindereitä ja muita kokeilevat, että saisivat lisättyä sitä kohdattuja ihmisten määrää.