Missä voisi tutustua uusiin ihmisiin (miehiin) kun ei kiinnosta tinder eikä baarit?
Ideoita? Vai menenkö vaan ruokakaupassa juttelemaan jollekin joka jostain syystä herättää huomioni ja kysyn että mennäänkö kahville?
Nainen 35v
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Ei käytännössä missään, jos et enää opiskele. Työelämässä voi tärpätä, jos olet miesvaltaisella alalla toki. Harrastuksia moni aina ehdottaa, mutta yleensä niissä käydään vaan harrastamassa ja mennään kotiin, harva niissä ylimääräisiä juttelee ihmisten kanssa.
Kyllä se vähän niin on, että jos oikeasti haluaa parin löytää, eikä baarit ole oma juttu, kannattaisi sitä Tinderiä vaan kokeilla. Liian epävarma löytää ns. normielämästä nykyaikana.
naisilla tinder toimii hyvin. sieltä voi valita kaikki parhaat miehet. jokainen nainen saa tinderistä satoja matcheja. tavallisen ja sitä alemman miehen taas on ihan turha yrittää tinderiä. tavallinen mies ei saa sieltä edes matchia.
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksia on monenmoisia. Kuoro, partio, joku taistelulaji?
Aina niin vaivaannuttavaa kun ehdotetaan harrastusta.
Mä ainakin menen harrastukseen harrastuksen vuoksi, en vonkaamisen vuoksi.
Totta kuitenkin on, missä voisin tavata sinkkumiehiä josta voisin löytää itselleen kumppanin?
Salilla käyvä sinkkunainen joka pukeutuu peittävästi, keskittyy omaan treeniinsä eikä vilkuile ympärilleen. En myöskään osaa hihitellä jonka olen huomannut olevan tärkeä elementti miehen "metsästyksessä".
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee 10 pisteen vihje:
hakeudu metsästysseuraan. Siellä on hyvin suurella todennäköisyydellä tunnollisimmat miehet jotka voit löytää. Parisuhdemielessä miinus on se että sieltä et löydä kovin nuoria miehiä. Tosin sielläkin sinun tulee olla se aloitteellinen osapuoli, koska meille metsästäjille se harrastus on numero 1. Ja koska metoo niin kukaan mies ei ole niin hullu että riskeeraa naisen takia harrastustaan.
"tunnolliset metsästäjät"? onko ne niitä, jotka joka vuosi ampuvat esim jonkun pyöräilijän sorsana tai retkeilijän hirvenä?
Kuopion Prismassa. Siellä on otettu käyttöön vaaleanpunaiset korit sinkuille niin tietää ketä voi lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hakeudu metsästysseuraan. Siellä on hyvin suurella todennäköisyydellä tunnollisimmat miehet jotka voit löytää. Parisuhdemielessä miinus on se että sieltä et löydä kovin nuoria miehiä. Tosin sielläkin sinun tulee olla se aloitteellinen osapuoli, koska meille metsästäjille se harrastus on numero 1. Ja koska metoo niin kukaan mies ei ole niin hullu että riskeeraa naisen takia harrastustaan.
"tunnolliset metsästäjät"? onko ne niitä, jotka joka vuosi ampuvat esim jonkun pyöräilijän sorsana tai retkeilijän hirvenä?
Siis oikeastiko tuomitset kaikki 300 000 metsästäjää jos 1 niistä tekee jotain väärin?
Vastaus on, melkeinpä missä vaan. Avaat suun, aloitat keskistelun ja se on sillä selvä. Näin minun avioliitto alkoi, lenkkipolun varrelta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Tinder ei käy? Se on nykyään ylivoimaisesti paras tapa löytää kumppani. Ja se on luontevaa koska peli on selvä, molemmat on etsimässä kumppania ja treffeillä ollaan selvittämässä onko kemiaa ja sovitaanko yhteen. Paljon paljon vaikeampaa jossain arkielämässä alkaa arpoa, missä tilanteessa on yleensä soveliasta lähestyä, sitten täytyy varmistaa että lähestyttävä edes on sinkku jne.
Mä taas koen ihmisten kohtaamisen tosielämässä huomattavasti Tinderiä paremmaksi, koska sitten kumpikin huomaa saman tien onko kemiaa vai ei. Luotan siihen että ennemmin tai myöhemmin joku mies lähestyy tosielämässä koska niin on käynyt useita kertoja aiemminkin. Parasta kun ei tarvitse itse arpoa mitään ja pääsee valitsemaan kelpaako tämä vai ei. On niin lannistavaa kun juttu luistaa sovelluksessa mielettömän hyvin mutta heti miehen kohdatessa huomaat hänen pettyvän ulkonäköösi ja tiedät, että nyt on varmat pakit luvassa, ihan sama mitä sanot tai teet. Mua ei ainakaan kiinnosta kovin montaa kertaa hakeutua tuollaisiin tilanteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali. Mitä vitt.. Oon mies ja elämä nämä tisspe perse naiset kuntosalilla on viimeisiä kenenkä kanssa juttelen. Tulee vaan meetoo kehiin.
Huvittavaa. Pukeutuvat huomiotaherättävästi, käyttävät pakaraprässiä korostuneen notkoselkäisesti on pelkät urheiluliivit ja peppushortsit ja sitten kauhistuvat kun saavat miehiltä huomiota.
90% salilla käyvistä naisista ei näytä tuolle (itseasiassa en ole nähnyt tuollaisia saliasuja kuin jossain somevideoissa, vaikka käyn salilla säännöllisesti), mutta me muut ollaan sit vissiin vaan näkymättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Missä tahansa missä itse uskallat tehdä aloitteen. Metoo-paskan asiosta fiksut miehet eivät uskalla enää lähestyä vieraita naisia. Perverssit, jännähakkaajat ja kuola poskessa läähättävät yksilöt kyllä uskaltavat, joten jos sellaista haet niin sitten ei tarvitse itse lähestyä.
Jännä sukupuoliero tässäkin. Nainen etsii mies seuraa: aloitteentekopaikoiksi ehdotetaan ja yläpeukutetaan kaupppaa, kuntosalia, melkein mikä tahansa julkinen paikka on ok.
Kun mies kysyy täällä voisiko lähestyä naisia kaupassa, kuntosalilla jne. alkaa vihainen kommentointi siitä miten kaikki menevät kauppaan ihan vaan ostoksille ja aivan kauheaa, jos joku alkaa siellä lähetymään ja sama kuntosalilla jne.
Jos haluat oikeasti vastauksia, tee sama aloitus mutta esitä miestä. Noudatat sitten niitä vinkkejä palstan mukavilta naisilta ihan sellaisenaan, käännät vain sukupuolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko tuomitset kaikki 300 000 metsästäjää jos 1 niistä tekee jotain väärin?
Ihan näin tunnollisen ja kunnollisen metsästäjämiehen vaimona ja toisen samanlaisen tyttärenä tiedän, että siihen 300 000 metsästäjän joukkoon mahtuu kyllä monenlaista väkeä. Myös muita kuin niitä kunnollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tuomitsee se. Sama onneksi pätee naisiin. Niillä on taipumus tappaa lapsensa ja jokainen nainen on syyllinen. Sama tietysti hoitajat... nehän varastaa potilaiden kipulääkkeet ja silmät nautinnosta kiiluen katselee kun mies (tai poikalapsi) kuolee kivuliaasti siihen syöpään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tahansa missä itse uskallat tehdä aloitteen. Metoo-paskan asiosta fiksut miehet eivät uskalla enää lähestyä vieraita naisia. Perverssit, jännähakkaajat ja kuola poskessa läähättävät yksilöt kyllä uskaltavat, joten jos sellaista haet niin sitten ei tarvitse itse lähestyä.
Jännä sukupuoliero tässäkin. Nainen etsii mies seuraa: aloitteentekopaikoiksi ehdotetaan ja yläpeukutetaan kaupppaa, kuntosalia, melkein mikä tahansa julkinen paikka on ok.
Kun mies kysyy täällä voisiko lähestyä naisia kaupassa, kuntosalilla jne. alkaa vihainen kommentointi siitä miten kaikki menevät kauppaan ihan vaan ostoksille ja aivan kauheaa, jos joku alkaa siellä lähetymään ja sama kuntosalilla jne.
Mutta näinhän se on. Naiset menevät baariinkin pitämään hauskaa ystäviensä kanssa, ei siihen kuulu limaisten miesten häätäminen.
Suosittelen vahvasti itse olemaan lähestymättä. Tämä koskee molempia sukupuolia. Ei parisuhde ole mikään ihmisoikeus ja rehellisesti, miehillä on vain menetettävää naisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali. Mitä vitt.. Oon mies ja elämä nämä tisspe perse naiset kuntosalilla on viimeisiä kenenkä kanssa juttelen. Tulee vaan meetoo kehiin.
Huvittavaa. Pukeutuvat huomiotaherättävästi, käyttävät pakaraprässiä korostuneen notkoselkäisesti on pelkät urheiluliivit ja peppushortsit ja sitten kauhistuvat kun saavat miehiltä huomiota.
90% salilla käyvistä naisista ei näytä tuolle (itseasiassa en ole nähnyt tuollaisia saliasuja kuin jossain somevideoissa, vaikka käyn salilla säännöllisesti), mutta me muut ollaan sit vissiin vaan näkymättömiä.
Jep t-paita (usein ylisuuri) ja legginssit on se mitä minä salilla käyvänä naisena näen. Lisäksi ikähaarukka on 20-65v ja suurin osa arviolta yli 30v. Saattaa siellä muutama kuvata itseään paljastavassa asussa, mutta ne on vähemmistössä. Itsekin olen 43, ja t-paidassa ja legginsseissä treenaan.
Ap:n ongelmaan liittyen riippuu minkäikäistä seuraa haet, jokin harrastus voisi olla kiva kohtaamispaikka, mutta netissä on myös muita vaihtoehtoja Tinderin lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikähän valtaosalla 35v miehistä ole vaimo ja pari tenavaa kotona. Ellei ole täysin luuseri
Ei ainakaan minun tuntemissani piireissä sen paremmin töistä kuin kaverien paristakaan. Olen 39v insinööri IT-alalla.
Ehkä jossain pikkukaupungin duunaripiireissä tilanne noin kuten sinä kuvaat? Suomessa on monta todellisuuttta, ja se pikkukaupungin meininki on vain yksi niistä
Minä olen korkeakoulutettu kaupunkilainen 35v ja kyllä mun piireissä suurimmalla osalla 35-vuotiaista on perhe tai vähintäänkin vakaa parisuhde. Tietenkään ei ihan kaikilla, ja osa on ehtinyt jo erotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin tunnollisen ja kunnollisen metsästäjämiehen vaimona ja toisen samanlaisen
Onneksi kaikki naiset ovat "hyviä" ja kunnollisia eikä mies voi siitä homogeenisesta massasta yhden valitessaan voi valita mitenkään väärin.
Minut löydettiin työpaikalta kun nainen tuli pyytämään puhelinnumeroa. Tindereitä ja muita en ole koskaan käyttänyt enkä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksia on monenmoisia. Kuoro, partio, joku taistelulaji?
Aina niin vaivaannuttavaa kun ehdotetaan harrastusta.
Mä ainakin menen harrastukseen harrastuksen vuoksi, en vonkaamisen vuoksi.
Totta kuitenkin on, missä voisin tavata sinkkumiehiä josta voisin löytää itselleen kumppanin?
Salilla käyvä sinkkunainen joka pukeutuu peittävästi, keskittyy omaan treeniinsä eikä vilkuile ympärilleen. En myöskään osaa hihitellä jonka olen huomannut olevan tärkeä elementti miehen "metsästyksessä".
hihitellä... eli et osaa edes esittää kiinnostunutta miehen jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep t-paita (usein ylisuuri) ja legginssit on se mitä minä salilla käyvänä naisena näen. Lisäksi ikähaarukka on 20-65v ja suurin osa arviolta
Minä epäilen, että nuo jotka valittaa naisten salipukeutumisesta ei oikeasti ole missään salilla käyneetkään, ovat saaneet käsityksensä jostain somevideoista. Joita kuvaa ne jotkut tyrkyt jotka haluaa paljon somenäkyvyyttä, paljaalla pinnallahan sitä saa.
Miksi et tee ilmoitusta nettisivujen kautta. Kun katson ystäväpiiriä, on kaikki, yhtä lukuunottamatta, tavanneet netissä tai ravintolassa. Tämä 1 tapasi juhlissa.
Simppeli on kysyä ystäviltä onko heillä jotain miestä tiedossa.
Lähes joka asiassa on se, jos haluaa jotain, pitää vähän nähdä itsekin vaivaa