Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voisi tutustua uusiin ihmisiin (miehiin) kun ei kiinnosta tinder eikä baarit?

Vierailija
12.04.2024 |

Ideoita?  Vai menenkö vaan ruokakaupassa juttelemaan jollekin joka jostain syystä herättää huomioni ja kysyn että mennäänkö kahville?

Nainen 35v

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopisto ja kuntosali.

Vierailija
2/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tulee hymyileviä katseita naisilta, mutta olen hiukan ujo, että itse uskaltaisin sanoa mitään. Tule vain jutskaamaan vaikka ruokakaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,aina kannattaa rohkeasti kysyä.Tää on elävää elämää

Vierailija
4/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä söpö nainen voit lähestyä meitä miehiä missä tahansa:) en nyt osaa sanoa kummempia neuvoja

Vierailija
5/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali, kesätori, ranta, harrasteauto tapahtumat.

Vierailija
6/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua kiinnostaa? Ne voisi olla hyviä paikkoja tavata samanhenkisiä ihmisiä.

Vierailija
7/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tahansa missä itse uskallat tehdä aloitteen. Metoo-paskan asiosta fiksut miehet eivät uskalla enää lähestyä vieraita naisia. Perverssit, jännähakkaajat ja kuola poskessa läähättävät yksilöt kyllä uskaltavat, joten jos sellaista haet niin sitten ei tarvitse itse lähestyä.

Vierailija
8/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä söpö nainen voit lähestyä meitä miehiä missä tahansa:) en nyt osaa sanoa kummempia neuvoja

Mistä tiedät että hän on söpö? Taitais olla toinen ääni kellossa jos olisikin tonnikeiju? Sitten kiukuteltais palstalla että alhaisen tason naiset lähestyy..

Vierailija
9/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy maksulliseksi. Tapaat paljon varakkaita ja mukavia herrasmiehiä.

Vierailija
10/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee Naked ohjelmaan,ku et oo muuten seuraa saanut.

Vierailija
11/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimerkkeily- ja lintuharrastuspiireissä on enimmäkseen miehiä.

Vierailija
12/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin itseä kiinnostava yhdistys, niin löytää ainakin samoista asioista kiinnostuneita.

Vierailija
13/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytännössä missään, jos et enää opiskele. Työelämässä voi tärpätä, jos olet miesvaltaisella alalla toki. Harrastuksia moni aina ehdottaa, mutta yleensä niissä käydään vaan harrastamassa ja mennään kotiin, harva niissä ylimääräisiä juttelee ihmisten kanssa. 

Kyllä se vähän niin on, että jos oikeasti haluaa parin löytää, eikä baarit ole oma juttu, kannattaisi sitä Tinderiä vaan kokeilla. Liian epävarma löytää ns. normielämästä nykyaikana.

Vierailija
14/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että hän on söpö? Taitais olla toinen ääni kellossa jos olisikin tonnikeiju? Sitten kiukuteltais palstalla että alhaisen tason naiset lähestyy..

Taisi antaa neuvonsa kaikille söpöille naisille, ei ap:lle.

-eri

Vierailija
15/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ja baari... kaksi paikkaa missä miehet ovat vain p*llun perässä.

Vierailija
16/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi tosi mukava tavata nainen jonkun yhteisen projektin parissa. Olen tosin luovuttanut tämän ajatuksen suhteen, koska ensinnäkin suhteellisen harvaa naista kiinnostaa samat asiat kuin minua, ja toiseksi, vielä tärkeämpänä, tällainen tutustuminen ei vetoa naisiin vaan on suorastaan turn off naisten mielestä. Naiset haluaa tutustua miehiin niin, että se on joku tuntematon komea ja jännä mies, jota katselevat kaukaa esim työyhteisössä, ja sitten kun keräävät joku päivä rohkeutta ja menevät kiehnäämään miehen viereen, niin mies alkaakin sulavasti juttelemaan ja pyytää drinkille vielä samana iltana.

Vierailija
17/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali. Mitä vitt..  Oon mies ja elämä nämä tisspe perse naiset kuntosalilla on viimeisiä kenenkä kanssa juttelen.  Tulee vaan meetoo kehiin.

Vierailija
18/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali. Mitä vitt..  Oon mies ja elämä nämä tisspe perse naiset kuntosalilla on viimeisiä kenenkä kanssa juttelen.  Tulee vaan meetoo kehiin.

Huvittavaa. Pukeutuvat huomiotaherättävästi, käyttävät pakaraprässiä korostuneen notkoselkäisesti on pelkät urheiluliivit ja peppushortsit ja sitten kauhistuvat kun saavat miehiltä huomiota. 

Vierailija
19/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ AHDISTELE MIEHIÄ

Vierailija
20/92 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa. Pukeutuvat huomiotaherättävästi, käyttävät pakaraprässiä korostuneen notkoselkäisesti on pelkät urheiluliivit ja peppushortsit ja sitten kauhistuvat kun saavat miehiltä huomiota. 

Juuri tuolleen se menee. Voivat sitten laittaa tiktokkiin kunnon uhriutumisvideot. Nyyh nyyh kun kaunottarena ei saa olla missään rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän