Missä voisi tutustua uusiin ihmisiin (miehiin) kun ei kiinnosta tinder eikä baarit?
Ideoita? Vai menenkö vaan ruokakaupassa juttelemaan jollekin joka jostain syystä herättää huomioni ja kysyn että mennäänkö kahville?
Nainen 35v
Kommentit (92)
Oletko ap ajatellut että voisit tutustua toisiin naisiin? En usko että miehillä on sulle mitään annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä söpö nainen voit lähestyä meitä miehiä missä tahansa:) en nyt osaa sanoa kummempia neuvoja
Mistä tiedät että hän on söpö? Taitais olla toinen ääni kellossa jos olisikin tonnikeiju? Sitten kiukuteltais palstalla että alhaisen tason naiset lähestyy..
Haha jep :D Miehet ovat yleensä paljon ulkonäkökeskeisempiä joten siksi parempi että he lähestyvät itse. Eipä sitten jää mitään elinikäisiä traumoja kun vääränlainen nainen erehtyi lähestymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikähän valtaosalla 35v miehistä ole vaimo ja pari tenavaa kotona. Ellei ole täysin luuseri
Ei ainakaan minun tuntemissani piireissä sen paremmin töistä kuin kaverien paristakaan. Olen 39v insinööri IT-alalla.
Ehkä jossain pikkukaupungin duunaripiireissä tilanne noin kuten sinä kuvaat? Suomessa on monta todellisuuttta, ja se pikkukaupungin meininki on vain yksi niistä
Minä olen korkeakoulutettu kaupunkilainen 35v ja kyllä mun piireissä suurimmalla osalla 35-vuotiaista on perhe tai vähintäänkin vakaa parisuhde. Tietenkään ei ihan kaikilla, ja osa on ehtinyt jo erotakin.
Maaseudullahan ne ikisinkuksi jäävät miehet just tyypillisesti asuu, siellä kun on paljon vähemmän naisia kuin miehiä.
Pyydä ystäviäsi järkkäämään isot bileet (tai järkkää itse), mihin pyydät tuomaan kaikki tuttavapiirin vapaat kivat miehet :D
Vaihda työpaikkasi vuokratyöhön. Kohteet voi vaihtua useinkin, joten tapaat erilaisia ihmisiä. Ne nykyiset työkaverit on varmaan katsottu jo läpi.
Vierailija kirjoitti:
Kuopion Prismassa. Siellä on otettu käyttöön vaaleanpunaiset korit sinkuille niin tietää ketä voi lähestyä.
Kiva idea, mutta en ikipäivänä kehtaisi ottaa kaupassa tuollaista sinkkukoria, vaikka olenkin sinkku ja toivon lähestymistä. Se on tämä suomalainen mielenlaatu... ei tehrä tästä ny numeroo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee 10 pisteen vihje:
hakeudu metsästysseuraan. Siellä on hyvin suurella todennäköisyydellä tunnollisimmat miehet jotka voit löytää. Parisuhdemielessä miinus on se että sieltä et löydä kovin nuoria miehiä. Tosin sielläkin sinun tulee olla se aloitteellinen osapuoli, koska meille metsästäjille se harrastus on numero 1. Ja koska metoo niin kukaan mies ei ole niin hullu että riskeeraa naisen takia harrastustaan.
"tunnolliset metsästäjät"? onko ne niitä, jotka joka vuosi ampuvat esim jonkun pyöräilijän sorsana tai retkeilijän hirvenä?
Melkoinen yleistys, no yksinkertaiseen mieleen ei montaa ajatusta mahdu...eikä ainuttakaan älykästä ajatusta.
En todellakaan halua lapsia. Haluaisin vain jonkun kehen sitoutua, että olisi yksi ihminen kenen kanssa jutella, viettää aikaa, harrastaa seksiä. Ei ole pakko edes muuttaa yhteen.
-ap nainen 35v
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halua lapsia. Haluaisin vain jonkun kehen sitoutua, että olisi yksi ihminen kenen kanssa jutella, viettää aikaa, harrastaa seksiä. Ei ole pakko edes muuttaa yhteen.
-ap nainen 35v
Haittaako jos miehellä on lapsia? Monet kunnolliset tuon ikäluokan sinkkumiehet on niitä eronneita isiä.
Painatat T-paitoja tekstillä: "Nielen ja annan kakkosta, fuck meetoo".
Tuollainen T-paita päällä voit hätistellä rumempia tarjokkaita pois.
Vierailija kirjoitti:
Painatat T-paitoja tekstillä: "Nielen ja annan kakkosta, fuck meetoo".
Tuollainen T-paita päällä voit hätistellä rumempia tarjokkaita pois.
Tuo on varma tapa saada kaikki sovinististi-ällötykset ihastumaan ja fiksut miehet kiertämään kaukaa, ihan millaista seuraa sitten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopion Prismassa. Siellä on otettu käyttöön vaaleanpunaiset korit sinkuille niin tietää ketä voi lähestyä.
Kiva idea, mutta en ikipäivänä kehtaisi ottaa kaupassa tuollaista sinkkukoria, vaikka olenkin sinkku ja toivon lähestymistä. Se on tämä suomalainen mielenlaatu... ei tehrä tästä ny numeroo.
Olisi noloa olla ainut sen pinkin korin kanssa siellä. Porukka katsoisi säälien tai naureskelisi mielessään että onpa tuo epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi noloa olla ainut sen pinkin korin kanssa siellä. Porukka katsoisi säälien tai naureskelisi mielessään että onpa tuo epätoivoinen.
Niinkö itse ajattelet kaltaisestasi sinkusta?
Eiku hei, oletkin parisuhteessa ja luulet tietäväsi asioita.
Ideani olisi 'sinkkuvilkku-äppi' luuriin joka etsii BT:llä toisia sinkkuja, miehiä tai naisia minkä sitten onkaan ruksinut valikosta. Joku voisi kehitellä tuollaisen systeemin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö itse ajattelet kaltaisestasi sinkusta?
Eiku hei, oletkin parisuhteessa ja luulet tietäväsi asioita.
Hän voi olla vapaaehtoisesti sinkku. Suurin osa alle 35 vuotiaista miehistä on sellaisia. Parisuhteessa ei ole miehille kuin menetettävää.
Vierailija kirjoitti:
Minut löydettiin työpaikalta kun nainen tuli pyytämään puhelinnumeroa. Tindereitä ja muita en ole koskaan käyttänyt enkä käytä.
Se on helppoa, kun on ulkonäköä. :)
Vierailija kirjoitti:
Tinder ja baari... kaksi paikkaa missä miehet ovat vain p*llun perässä.
Olen 34-vuotias mies ja melkolailla ikisinkku. Latasin tänään Tinderin ekas kertaa elämässäni. Täytyy napata ne 2 valokuvaa joku aurinkoinen päivä ensi viikolla.
Onkohan mun mitään järkeä mennä sinne, jos en maksa sovelluksesta?
Missä ihmeessä niin on väitetty?