Ajatteleeko joku ihan oikeasti vielä 50+ vuotiaana, että rikkoisi salasuhteella jonkun perheen?
Mitä helv##? Kenellä on enää edes tuon ikäisenä enää alle 15v lapsia? Oikeustoimikelpoinen on minusta jo tavallaan aikuinen. Moni muuttaa jo 16 vuotiaana opiskelija-asuntolaan. Minkä helk...perheen siinä rikkoo?
Kommentit (95)
Mitähhh? En ymmärtänyt aloitusta. Liittyykö tähän joku linkki, vai jotain ajatuksenvirtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pystyn rikkomaan, mutta olenkin hoikka ja hyväkroppainen, nuorekas. Seksikäs.
N67
Varmasti juu, mutta ap taisi tarkoittaa että rikkooko perheen jos lapset jo aikuisia tai lähes aikuisia.
Yhdellä mun miehellä oli kolmekymppinen vaimo, lihava. Mies itse 35, pieniä lapsia. Kannattaisi naiset laihduttaa.
N67
Siltikin sä oot se joka ei ole kelvannut kuin salasuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pystyn rikkomaan, mutta olenkin hoikka ja hyväkroppainen, nuorekas. Seksikäs.
N67
Varmasti juu, mutta ap taisi tarkoittaa että rikkooko perheen jos lapset jo aikuisia tai lähes aikuisia.
Yhdellä mun miehellä oli kolmekymppinen vaimo, lihava. Mies itse 35, pieniä lapsia. Kannattaisi naiset laihduttaa.
N67
Ei ollut salasuhde, erosivat minun takia.
N67
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N67
N67
N67
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N67
N67
N67
Mitä sitten?
Sitä sitten että mietippäs kannattaisiko laihduttaa
N67
Ensinnäkin, olen sinkku. Toiseksi, ihan normimitoissa. Mietin vaan, tuliko teistä onnellinen pari?
Olen 46 ja nuorin lapseni on 4v. Nainen on muuten hedelmällisessä iässä 50-vuotiaaksi asti.
Minä voisin harrastaa seksiä toisen uroksen kanssa. Rikkooko kahden miehen seksisuhde perheen, monet naiset antavat varmaan anteeksi.
M67
Mitä mitä. Mies 52, itse 50 v. Nuorin lapsi 7-vuotias. Kumpikin on rakentanut merkittävän uran ennen perheen perustamista. Olemme molemmat hyvinkin vetävässä kunnossa, voisin kuvitella että kummallakin olisi vientiä jos sellainen tilanne tulisi eteen. Onneksi onni kukoistaa!
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin harrastaa seksiä toisen uroksen kanssa. Rikkooko kahden miehen seksisuhde perheen, monet naiset antavat varmaan anteeksi.
M67
Rohkeasti vaan kaapista ulos. Pikkuhiljaa. Ihmisten eteen.
Järjetöntä tehdä lapsia (40+)keski-ikäisenä. Nuorena jaksaa paremmin. Eikä ole itse vanha kun lapset ovat aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Järjetöntä tehdä lapsia (40+)keski-ikäisenä. Nuorena jaksaa paremmin. Eikä ole itse vanha kun lapset ovat aikuisia.
Aivan totta. Ajatella että noin 60 v kun viimeinenkin lapsi muuttaa omilleen. Siinä sitä jotkut miettivät että elämä jäi elämättä kaikesta mekastuksesta huolimatta
Vierailija kirjoitti:
N67 on M48
Jaa, minusta vaikuttaa tyypilliseltä ikäluokkansa naiselta. Voi kyllä olla sen ikäinen mieskin, mutta ne eivät taida tänne kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N67 on M48
Jaa, minusta vaikuttaa tyypilliseltä ikäluokkansa naiselta. Voi kyllä olla sen ikäinen mieskin, mutta ne eivät taida tänne kirjoitella.
Alter ego
Vierailija kirjoitti:
Olen 46 ja nuorin lapseni on 4v. Nainen on muuten hedelmällisessä iässä 50-vuotiaaksi asti.
Tämä on totta!!
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, olen sinkku. Toiseksi, ihan normimitoissa. Mietin vaan, tuliko teistä onnellinen pari?
No meillä on tästä vain sun kantasi. Voi olla se toinen osapuoli ihan eri mieltä..kuka valehtelee, mene ja tiedä
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä. Mies 52, itse 50 v. Nuorin lapsi 7-vuotias. Kumpikin on rakentanut merkittävän uran ennen perheen perustamista. Olemme molemmat hyvinkin vetävässä kunnossa, voisin kuvitella että kummallakin olisi vientiä jos sellainen tilanne tulisi eteen. Onneksi onni kukoistaa!
Harhaisen vanhuksen horinaa
Näin se on.