Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteleeko joku ihan oikeasti vielä 50+ vuotiaana, että rikkoisi salasuhteella jonkun perheen?

Vierailija
12.04.2024 |

Mitä helv##?  Kenellä on enää edes tuon ikäisenä enää alle 15v lapsia?  Oikeustoimikelpoinen on minusta jo tavallaan aikuinen. Moni muuttaa jo 16 vuotiaana opiskelija-asuntolaan.  Minkä helk...perheen siinä rikkoo?  

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salasuhteessa olevat rikkovat aina jotain, eikä salasuhteen kumpikaan osapuoli ole mitenkään viaton. 

Näin se on.

Vierailija
42/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N67 on M48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähhh? En ymmärtänyt aloitusta. Liittyykö tähän joku linkki, vai jotain ajatuksenvirtaa? 

Vierailija
44/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pystyn rikkomaan, mutta olenkin hoikka ja hyväkroppainen, nuorekas. Seksikäs. 

N67

Varmasti juu, mutta ap taisi tarkoittaa että rikkooko perheen jos lapset jo aikuisia tai lähes aikuisia.

Yhdellä mun miehellä oli kolmekymppinen vaimo, lihava. Mies itse 35, pieniä lapsia. Kannattaisi naiset laihduttaa.

N67

Siltikin sä oot se joka ei ole kelvannut kuin salasuhteeseen? 

Vierailija
45/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja 🤦

Vierailija
46/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pystyn rikkomaan, mutta olenkin hoikka ja hyväkroppainen, nuorekas. Seksikäs. 

N67

Varmasti juu, mutta ap taisi tarkoittaa että rikkooko perheen jos lapset jo aikuisia tai lähes aikuisia.

Yhdellä mun miehellä oli kolmekymppinen vaimo, lihava. Mies itse 35, pieniä lapsia. Kannattaisi naiset laihduttaa.

N67

Ei ollut salasuhde, erosivat minun takia.

N67

Vierailija
47/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N67

N67

N67

Mitä sitten?

Vierailija
48/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N67

N67

N67

Mitä sitten?

Sitä sitten että mietippäs kannattaisiko laihduttaa

N67

Vierailija
49/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, olen sinkku. Toiseksi, ihan normimitoissa. Mietin vaan, tuliko teistä onnellinen pari?

Vierailija
50/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 ja nuorin lapseni on 4v. Nainen on muuten hedelmällisessä iässä 50-vuotiaaksi asti.

Vierailija
51/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin harrastaa seksiä toisen uroksen kanssa. Rikkooko kahden miehen seksisuhde perheen, monet naiset antavat varmaan anteeksi. 

M67

Vierailija
52/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä. Mies 52, itse 50 v. Nuorin lapsi 7-vuotias. Kumpikin on rakentanut merkittävän uran ennen perheen perustamista. Olemme molemmat hyvinkin vetävässä kunnossa, voisin kuvitella että kummallakin olisi vientiä jos sellainen tilanne tulisi eteen. Onneksi onni kukoistaa!

Vierailija
53/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin harrastaa seksiä toisen uroksen kanssa. Rikkooko kahden miehen seksisuhde perheen, monet naiset antavat varmaan anteeksi. 

M67

Rohkeasti vaan kaapista ulos. Pikkuhiljaa. Ihmisten eteen.

Vierailija
54/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä tehdä lapsia (40+)keski-ikäisenä. Nuorena jaksaa paremmin. Eikä ole itse vanha kun lapset ovat aikuisia.

Vierailija
55/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjetöntä tehdä lapsia (40+)keski-ikäisenä. Nuorena jaksaa paremmin. Eikä ole itse vanha kun lapset ovat aikuisia.

Aivan totta. Ajatella että noin 60 v kun viimeinenkin lapsi muuttaa omilleen. Siinä sitä jotkut miettivät että elämä jäi elämättä kaikesta mekastuksesta huolimatta

Vierailija
56/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N67 on M48

Jaa, minusta vaikuttaa tyypilliseltä ikäluokkansa naiselta. Voi kyllä olla sen ikäinen mieskin, mutta ne eivät taida tänne kirjoitella.

Vierailija
57/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N67 on M48

Jaa, minusta vaikuttaa tyypilliseltä ikäluokkansa naiselta. Voi kyllä olla sen ikäinen mieskin, mutta ne eivät taida tänne kirjoitella.

Alter ego

Vierailija
58/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 ja nuorin lapseni on 4v. Nainen on muuten hedelmällisessä iässä 50-vuotiaaksi asti.

Tämä on totta!!

Vierailija
59/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, olen sinkku. Toiseksi, ihan normimitoissa. Mietin vaan, tuliko teistä onnellinen pari?

No meillä on tästä vain sun kantasi. Voi olla se toinen osapuoli ihan eri mieltä..kuka valehtelee, mene ja tiedä

Vierailija
60/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mitä. Mies 52, itse 50 v. Nuorin lapsi 7-vuotias. Kumpikin on rakentanut merkittävän uran ennen perheen perustamista. Olemme molemmat hyvinkin vetävässä kunnossa, voisin kuvitella että kummallakin olisi vientiä jos sellainen tilanne tulisi eteen. Onneksi onni kukoistaa!

Harhaisen vanhuksen horinaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi