Säälin niin paljon teitä, jotka ette koskaan oman järvenrantamökin rauhasta pääse nauttimaan
On ihanaa perjantaina suunnata auton nokka kohti omaa piilopirttiä ja nauttia luonnonrauhasta. Kuulen tuulen suhinan lehvästössä, kuikan ujelluksen, kas metsäjänis tuli minua tervehtimään. Voi teitä, jotka ette tällaista piilopirttiä omista. Säälin niin teitä. Niin säälin. Niin.
Kommentit (86)
Meillä on mökki omassa saaressa. Mitään järvimökkiä en halua vaan kyllä pitää meri näkyä.
Mökki löytyy, mutta etsin hullus, joka ostaisi sen.
Niin. Niin. Niin monta kertaa olen nähnyt vastaavan aloituksen.
"Viikonloppu alkaa, ja suuntaan mökille viinipullo ja kaviaaria kassissa. Laitan saunan lämpiämään ja istun rannalla koiran kanssa odottamassa sitä, kun toimitusjohtaja-mieheni saapuu. Yhdessä nautimme punaviiniä takan ääressä, ja katsomme ulapalle."
Sitä tunteen paloa ja mielikuvituksen lentoa.
Insjö-Finland i all ära, men stugan bör ligga vid havets strand. Vid den får man en känsla av frihet som ingen sjö kan erbjuda.
Mä en ottais järvenrantamökkiä vaikka maksettais. Rakastan Pariisia ja suuntaankin sinne monta kertaa vuodessa viettämään pitkiä viikonloppuja. Tarkoitus olisi ostaa oma pieni asunto sieltä. Teen töitä tuon unelman eteen. Mutta järvenrantamökki - ehei.
Nykyään sinilevä on pilannut melkein kaikki järvet ja meren.
Säälittää ne jotka ovat ostaneet itselleen työleirin ja rahareiän. Vuokramökillä mökkiloma alkaa heti kun ajaa mökin pihaan, ja päättyy vasta pois lähdön hetkellä. Ei lämmitystä, pihatöitä, puunkaatoa, harvennusta, maalaamista, remontteja, paskahuussin tyhjennystä, vedenkantoa, vakuutusmaksuja, pakkasten pelkäämistä, siivousta, saunan pesua, vain puhdasta rentoutumista.
narsisti on, koittaa herättää muissa kateuden ja alemmuuden tunteita
Mä taas säälin sellaisia ihmisiä, jotka luulevat kaikkien ihmisten nauttivan samoista asioista kuin he.
Vierailija kirjoitti:
Monen viestissä on vain vaivoin peitettyä saatua kateutta. Miksi ette osaa olla onnellisia puolestani?
AP
Vaikea olla onnellinen peräsuolenlaskeumastasi.
Niin.
Melkoinen paratiisi, jos kuikat huhtikuussa jo ujeltaa. Siellä ainainen kesä?
Lol, inhoan mökkeilyä, ötököitä ja alkeellisia olosuhteita.
Sääli vain ihan rauhassa vaan.
Mieluummin minä vietän aikaani täällä cote d'azur illa vietän näkymällä satamaan aikaani kuin jossain kusisessa "järvenrantamökissä" kylmässä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kesä ja kesäprovot ovat taas saapuneet! 😊
Seuraavaksi tulee mökkilokki-ketjut.
Kerro osoite niin tullaan kaikki kylään.
Säälin niin heitä, joiden pitää suunnata suto mökille joka viikonloppu. Työleirille ja rahasyöpölle. Itse bautin ulkoilusta Espoon rantaraitilla ja kuopsuttelen omassa pihassa. Käyn teatterissa tsi konserteissa, mielenkiintoisia taidenäyttelyitäkin löytyy. Jos haluan kotoa pois lähdetään käymään jossain eurooppalaisessa kaupungissa.
Onneksi jokainen saa tehdä niitä asioita josta nauttii
Vierailija kirjoitti:
Keskittyisit mukaviin asioihin ja oikeaan luonnonrauhasta nauttimiseen siellä mökillä. Sääli tai mitä ikinä tunnetkaan (viestistäsi ei ehkä paista sääli) kuulostaa olevan kovin kaukana sellaisesta rauhallisesta tunnelmasta, mikä mökillä rauhoittumiseen yleensä liitetään.
Tämä ap taitaa kyllä olla ihan jossain muualla kuin mökillä. Kerrostalovessassaan palstailee, pytyllä istuessaan.
Heillä kaikilla on selvästi peräsuolenlaskeuma.
Niin.